pgcopydb

Pavel Stehule

to PostgreSQL-cz
Ahoj

kdyz jsme u toho Dimitrije

jeho nejnovejsi a muze to byt dost zajimavy projekt

Pavel

David Turoň

to postgr...@googlegroups.com
Tohle vypada hodne dobre ... pred casem jsem si napsal utilitu, ktera udela dump a restore vsech databazi v directory formatu s moznosti volby poctu jobu, ale tohle slo jeste dal. Hlavnim nedostatkem pg_dumpall prave vidim, ze neumi jiny nez sql format (kdyz mate takovy dump a pak chcete obnovit jen neco je to peklo). A tak muj skript umel nahodit role a nalivat databaze paralelne. Treba jsem objevil, ze pokud ma databaze nejake nastaveni ALTER database SET ... tak je dumpnuto jen v pg_dumpall. Alespon tak se to chovalo v dobe kdy jsem psal ten skript.

Dik za tip

David

pá 16. 9. 2022 v 18:21 odesílatel Pavel Stehule <pavel....@gmail.com> napsal:
--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „PostgreSQL-cz“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu postgresql-c...@googlegroups.com.