Přeskočit na první nepřečtenou zprávu

Pavel Stěhule

nepřečteno,
14. 2. 2013 15:40:4914.02.13
komu: PostgreSQL-cz
Ahoj vespolek,

totalne jsem prekopal sve skoleni SQL pro zacatecniky - nove slajdy ke
skoleni jsou zdarma ke stazeni www.pgsql.cz/skoleni/skoleni_sql.zip
vcetne dat (tabulek) pro cviceni.

V teto druhe generaci skoleni se snazim o maximalni prakticnost a
jednoduchost - o vysvetleni technik, vzoru, ktere se pouzivaji kazdy
den a ktere se pouzivaji jednoduse. Naopak jsem uplne odboural
"chytristiky", ktere sice ukazuji SQL v plne jeho sile - "Celkoviny" -
ktere se ale ve vysledku stejne uplatni v minimu pripadu, potencialne
mohou byt velice pomale, jsou slozite na pochopeni a vetsinou moderni
SQL - ANSI SQL 200x obsahuje praktictejsi nahradu - napr. pouziti
window funkci misto korelovanych poddotazu a pod.

Hezky vecer

Pavel Stehule

Miloslav Hůla

nepřečteno,
15. 2. 2013 3:35:1315.02.13
komu: postgr...@googlegroups.com
Ahoj,

slajdy jsem si otev�el (W7, Adobe Reader), ale velmi m� p�ekvapilo
p�smo. To je chv�ln�? :-)

S pozdravem, Milo

Dne 14.2.2013 21:40, Pavel St�hule napsal(a):
PS002.png

Pavel Stehule

nepřečteno,
15. 2. 2013 3:56:3115.02.13
Dne 15. února 2013 9:35 Miloslav Hůla <milosl...@gmail.com> napsal(a):
> Ahoj,
>
> slajdy jsem si otevřel (W7, Adobe Reader),
ale velmi mě překvapilo písmo. To
> je chválně? :-)

juju - je to schvalne - na tohle skoleni chodi vetsina lidi mimo IT -
kteri vetsinou prijdou s minimalnimi zaklady a obcas mirnou blokadou -
a ja jsem chtel aby slajdy mely charakter poznamek a aby nepusobily
formalne.

Kdyz se pouzije takove pismo, tak by melo byt jasne, ze nepujde o
zadnou vedu, ze formalnost a formality pujdou stranou - a to je to, o
co mi jde. Coz zase neznamena, ze bych si dovolil tykat lidem, kteri
jsou na skoleni a choval se nezdvorile :)

Pavel

Odpovědět všem
Odpovědět autorovi
Přeposlat