tip - zhusteny uvod do regularnich vyrazu v pg

Pavel Stehule

to PostgreSQL-cz
Ahoj

regulary jsou super, a kazdy programator i pokrocilejsi uzivatel by je mel znat

Pavel

Jan Michálek

to postgr...@googlegroups.com
Mě tady chybí používání E před regulár, pak je tam o trochu jinej syntax (musí se víc escapovat), ale umí to o trochu víc.

st 8. 12. 2021 v 5:41 odesílatel Pavel Stehule <pavel....@gmail.com> napsal:
--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „PostgreSQL-cz“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu postgresql-c...@googlegroups.com.

--
Jelen
Starší čeledín datovýho chlíva

Pavel Stehule

to PostgreSQL-cz

st 8. 12. 2021 v 12:19 odesílatel Jan Michálek <godzil...@gmail.com> napsal:
Mě tady chybí používání E před regulár, pak je tam o trochu jinej syntax (musí se víc escapovat), ale umí to o trochu víc.

co myslis?

e pred stringem v pg prepina na postgresove stringy, ktere umi escape znaky, ale na regulary to vliv nema. Ale dost mozna mi neco uteklo?

Pavel

[...]

Jan Michálek

to postgr...@googlegroups.com
Nene, myslim to, co píšeš. Já má za to, že například substring "from regexp" se bez toho dělá blbě. Ale máš pravdu, neni to vyloženě záležitost regexpů.
Hm, teď to zkouším a všechno co jsem zkoušel jde i bez toho. Zajímavý, asi jsem to začal používat z nějakejch zapomenutejch historickejch důvodů.

Je;

Jiří Fejfar

to postgr...@googlegroups.com
Ahoj,v článku je malý překlep, zkusím napsat autrovi

v sekci replace místo
SELECT regexp_replace('(416) 555-1212', '\D', 'g');
má být
SELECT regexp_replace('(416) 555-1212', '\D', '', 'g');