tip - extenze pro temer bezodstavkovou migraci do partitions

Pavel Stehule

to PostgreSQL-cz

Pavel Stehule

to PostgreSQL-cz

Josef Šimánek

to postgr...@googlegroups.com
st 8. 12. 2021 v 5:36 odesílatel Pavel Stehule <pavel....@gmail.com> napsal:

> Ahoj
>
> viz https://github.com/cybertec-postgresql/pg_rewrite

To nevypadá špatně. Mám dobrou zkušenost s pg_repack a tohle by byla
úžasná věc co by tam šla dopsat (viz
https://github.com/reorg/pg_repack/issues/211).

Antonin Houska

to postgr...@googlegroups.com
Josef Šimánek <josef....@gmail.com> wrote:

> To nevypadá špatně. Mám dobrou zkušenost s pg_repack a tohle by byla
> úžasná věc co by tam šla dopsat (viz
> https://github.com/reorg/pg_repack/issues/211).

pg_rewrite vychází z obdobných požadavků na pg_squeeze:

https://github.com/cybertec-postgresql/pg_squeeze/issues/27
https://github.com/cybertec-postgresql/pg_squeeze/issues/15
https://github.com/cybertec-postgresql/pg_squeeze/issues/18

Uvnitř to funguje v podstatě stejně, ale ne dost na to, aby to byl jeden
produkt. Nejdřív se mi do toho moc nechtělo a taky předchozí verze pg_squeeze
potřebovaly více místa pro WAL, než verze aktuální (1.4). To by zde mohl být
problém, protože když někdo chce dělat partitioning, má zřejmě co do činění s
obrovskou tabulkou. Po čase jsem ale dostal chuť udělat zase něco užitečného,
tak tady to je :-)

Zatím je to pořád beta, takže kdo máte možnost, prosím o otestování.

--
Antonín Houska
www.melesmeles.cz