قطع همکاری هیات تحریریه نشریه "پویش" با "سلام" و توضیحات تحریریه در مورد مدت همکاری موقت و ادامه ی کار در نشریه عصیان

19 views
Skip to first unread message

pooyesh iust

unread,
May 14, 2009, 11:12:55 AM5/14/09
to pooyesh-iust
توضیح هیات تحریریه نشریه در مورد همکاری موقت با نشریه سلام


در سالی که گذشت با انتشار 11 شماره هفته نامه پویش، نشریه مذکور توقیف
شد، پس از انجام تلاش ها برای رفع توقیف از این نشریه و اعتراض به این
حرکت غیر قانونی، و برنگشتن حکم توقیف، تصمیم گرفتیم تا در نشریه سلام با
همان مشی سابق و تاکید بر اولویت فعالیت صنفی- دانشگاهی و داشتن جامعیت ،
استقلال، مشی انتخاباتی تحلیلی- گزارشی بدون تاکید بر یک کاندیدا و.. به
کار خود ادامه دهیم و این شرایط مورد پذیرش مدیر مسئول محترم نشریه نیز
واقع گردیده بود. اکنون پس از انتشار 5 شماره از نشریه مذکور ، بنا به
دلایلی ادامه کار گروه مذکور در سلام ممکن نبود. تیم تحریریه ضمن دفاع
از مشی خود اعلام میدارد که از این پس در همین نشریه(عصیان) به فعالیت
مطبوعاتی خود در فضای دانشگاهی ادامه خواهد داد و مواضع و مطالبی که در
سلام مطرح میشود الزاما مورد تایید ما نیست.
اعضای تحریریه : 1– حمیدرضا صحرایی2 – حسین زارع 3 – احمد فیضی 4 – پیمان
یزدانی 5 – روح اله صحرایی 6 – سارا فتحعلی ها 7- سید رضا مازیار 8 – علی
اسداللهی 9- بهمرد سبزی پور 10 – حسن انور حمیدی 11- - میر محمد رضا
صاحبی 12 –رضا آرمین 13 –علیرضا نوبخت 14- علی محمد حسینی شحنه15 - مهدی
قره چه داغی 16- نرگس فرهمند 17- مهدی نایب پور 18- کتایون صفایی

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages