ali_s...@yahoo.com

to pool...@googlegroups.com
عرض سلام وادب خدمت استاد گرامی
من دانشجویه ورودیه سال۸۹هستم که باشما درسهایه پژوهش عملیاتی ۱و۲را پاس نمودم.
تاجاییکه بیاددارم شمافرمودید یک ایمیله مشترک درست میکنید تاسوال وجوابهایه درسی رابه راحتی به دوستان ارسال نمایید.
البته به لطف این گروه تامدتها همه باهم درارتباط بودیم،اما الان تقریبا ۴سال هست که مدرکمان راگرفتیم وتقریبا ومتاسفانه هرکدام ازدوستان دنبال زندگیه خودشان رفتند.
از بخته بد روزگار علیرغم وجود انواع واقسام شبکه هایه مجازی واجتماعی ماخودمان هم باهم درارتباط نیستیم!!!
امیدوارم دوستانی که درآن برهه عمکلاسه بنده بودند این ایمیل راهم بخوانند.
البته ماهمیشه دعاگویه شمااستاده ارجمند ودیگر دوستان هستیم.
به امید موفقیت دوستان

Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

Ahmad Ghorbani

to poolvbank
با سلام  و عرض احترام
این گروه را راه اندازی کردیم که همه با هم در ارتباط باشیم. من هم گاهی مطلبی می فرستم. ولی متأسفانه بقیه هیچ مطلبی نمی فرستند. اخیراً آقای برومند یک گروه تلگرامی هم راه اندازی کرده است. که تعداد کمی به آن پیوسته اند معلوم است که بقیه یا این ایمیل ها را نمی خوانند و یا اینکه اصلا همه چیز را فراموش کرده اند.
البته یک عده ای هم تا وقتی که ازدواج نکرده بودند، توی فضای مجازی بودند و به محض ازدواج همه چیز و همه آدمها را به بوته فراموشی می سپارند.
این را با عرض تأسف نوشتم

در صورتيكه بخواهيد مطلب شما را كليه دانشجويان همكلاسي شما داشته باشند. مطلب خود را به اين ايميل بفرستيد.
pool...@googlegroups.com