کدام شغل بخش خصوصی می تواند ماهی 164 میلیون تومان درآمد داشته باشد؟

Ahmad Ghorbani

کدام شغل بخش خصوصی می تواند ماهی 164 میلیون تومان درآمد داشته باشد؟ حاشیه حقوقی میلیونی مدیر عامل بیمه مرکزی ایران باعث شد تا مدیر عامل بیمه مرکزی استعفا دهد. ایشان در استعفا خود  خطاب به وزیر اقتصاد نوشته است.

اینجانب با ابراز اعتماد و تمایل جناب‌عالی که به دانایی و پاک‌دامنی‌تان اعتماد راسخ داشتم و دارم، از امتیازات مادی بخش غیردولتی که حداقل دو برابر بیمه مرکزی بود، چشم پوشیدم و تنها بدین خیال که تسلط کارشناسی، توان مدیریتی و اراده شخصی لازم برای اصلاح امور صنعت بیمه را دارم، این مسئولیت خطیر را پذیرفتم.

حالا یک سوال برای من باقی مانده است. در بخش خصوصی کدام شغل می تواند ماهی 164 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشد ، که ایشان از آن شغل چشم پوشی کرده و ماهی 82  میلیون تومان از بیمه مرکزی دریافت می کند؟ یاد بدهید ما هم برویم آنجا کار کنیم
.