کاندیداهایی که شعور مردم را به سخره گرفته اند.

Ahmad Ghorbani

  با سلام :
چند روزی است که مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری را نگاه می کنم. دیروز وقتی مناظرات تمام شد.
از خودم پرسیدم واقعا این 6 نفر خجالت نمی کشند. بدون هیچ کار کارشناسی و بدون داشتن برنامه خود را کاندیدا کرده اند؟
یکی از کاندیداها وعده 250 هزار تومان یارانه می دهد.  این حرفش ، نوع آشکارخریدن رأی مردم به صورت نسیه و تحقیر شخصیت مردم است. یعنی این کاندیدا ارزش مردم را 250 هزار تومان می داند نه بیشتر.
در ضمن مردم را هم احمق حساب می کند. در مناظرات یک کتابچه نشان می دهد که این است برنامه من . ولی هر چه در فضای اینترنتی گشتم از برنامه اش خبری نیست. شاید این هم محرمانه است.  حال اگر محرمانه است. چرا از شفافیت اطلاعات حرف می زند؟  یعنی میفهمد چه می گوید؟  چرا مردم ایران را اینگونه تحقیر می کنند؟  اینان مردم ایران را فاقد هر گونه شعور و عقل ، حساب می کنند. این کاندیداها  مردم را مانند حیوانی می دانند که علفی برای او تکان بدهند و آنها هم با سر بدوند.
نمی دانم شما به این کاندیداها دسترسی دارید یا نه؟ برای اینکه نشان بدهید ، ملت ایران دارای شعور کافی است . کتاب پیوست که رؤس برنامه ای برای رفع بیکاری است برای اینان بفرستید و به آنها  بگویید. که حاضریم کل برنامه را هم برایت بفرستیم . ولی اینقدر به شعور مردم ایران اهانت نکنید.

Untitled.jpg
bikari.doc
bikari.pdf