「ponjo」のチャネル

uakci

to ponjo_lojbo...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com

こんにちは!ワックシ(la uakci)です。
この一通のためは、「ponjo」というディスコードの声チャネルはあって始まると知らしますよ。このチャネルは日本語とロジバンとの文化員にこの言語の二つが喋れます。日本語かロジバンかの練習したいとそこを利用してください。
よい一日!
ーmi'e la uakci mu'o

cogas.iuk.uasanbon.

to 日本ロジバン若手の会, lojban...@googlegroups.com

2016年10月15日土曜日 23時38分51秒 UTC+9 Bruno Panasiewicz:
こんにちは!ワクシさん。mi'e .okaiutcan. no'u la'e zoi ty. @oka_iu_tcan ty.
la'oi 声チャネル .a'u cu mo

niftg

to 日本ロジバン若手の会(PJCG), lojban...@googlegroups.com
ワックシさん、こんにちは。私はニフです。
DiscordのiOSアプリを入れたばかりなので、まだ使用方法でよくわからないことが多いのですが、中々興味深いチャットツールですね。チャットだけでなくフォーラムに近い雰囲気もありますし。

Discordのボイスチャンネルの「ponjo」に参加する方法や何時使用するか等の詳細な情報が欲しいです。

coi la uakci mi'e la .nif.

ni'o mi puba'ezi co'a pilno lo fonca'a samtci pe la .diskord. gi'e seki'u bo jimpe mo'ada pe lo pilno tadji gi'e ku'i se cinri tu'a dy .i ji'a simlu lo ka simsa lo snustu kei .a'u

ni'o .e'o ko tcila jungau mi'a rauda lo du'u ta'i makau co'a se cuntu tu'a lo bi'unai voksa naxle pe'a be me'e zo ponjo kei mu'a .e lo du'u voksnu sepi'o la ponjo de'i makau ti'u makau kei mu'a

mu'o