GENÇLER POMAKÇA EĞİTİMİ ALMAK İSTİYOR.

Editör

to poma...@googlegroups.com

AKP, mevcut anayasadaki “anadilde eğitimin Türkçeden başka bir dilde yapılamayacağı” hükmünü yeni anayasa için hazırladığı teklife koymadığını ve ana dilde eğitimin yapılabileceğini söyleyen Raif Taşkın “Şimdi Güneydoğudaki vatandaşlarımız Kütçe eğitim alacaklar. Başka bir bölgede başka ana dilde eğitim alacaklar. Küplü’nün gençleri ana dili olan Pomakçayı unuttu. “Bizde okullarda ana dilimizle eğitim istiyoruz” diyerek yetkililere çağrıda bulundu.

Belediye başkanı Raif Taşkın ” Eğer gençler Pomakçayı öğrenirlerse balkan ülkelerinin tümünde ve Rusya cumhuriyetinde kolaylıkla anlaşabileceklerdir” dedi.

http://pomaknews.com/?p=7462