Sunum listesi

neslihan

to POLS 525 Readings on Civil Society
Arkadaşlar merhaba;

Size buradan sunum haftalarımızı içeren listeyi gönderiyorum:

12.10.2010 : Neslihan Erkoşar, Derya Ayten

19.10.2010: Abdüssamet Kandemir, Emine( Ayn Rand'ı yapacak olan)

26.10.2010: Afra Ebru Gürkan, Hamza Hünkar Cengiz

02.11.2010: Sümeyra Merter, Ayşe Bakacak

09.11.2010: Havva Külünk, Ertuğrul Aydın

23.11.2010: Raziye Er, Kasım Bolat

30.11.2010: Hakan Çetinler, Serkan Cantürk

07.12.2010: Ahmet Olaş, Bünyamin Aksoy

14.12.2010: Emine (Bana isim yazdırmamış olan)

İyi çalışmalar, Neslihan Erkoşar...

afra gürkan

to POLS 525 Readings on Civil Society
meraba arkadaşiar
benim sunumum ayın 26 sında ama ben yapamıycm o tarihte
yapabileck biri varsa degiştireblrmyz günleri?

havva...@gmail.com

to pols-525-readings...@googlegroups.com
Arkadaslar hizli okuma kursu acilcak okulda ilgilenenler var ise gonderecgim maildeki kisiye isimlerini kayit ettirebilirler
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

havva...@gmail.com

to pols-525-readings...@googlegroups.com
Deðerli Öðrencilerimiz;

Ýþletme Anabilim Dalý araþtýrma görevlilerimizin organize etmeye çalýþtýklarý "Anlayarak Hýzlý Okuma Eðitimi" yapýlmasý planlanmaktadýr.
Detaylarýný ekte bulabileceðiniz eðitime katýlmak için lütfen aþaðýdaki araþtýrma görevlilerimizle irtibata geçiniz.

Baþarý dileklerimizle,

Ýrtibat : Fatma Eban ARIKAN, fear...@fatih.edu.tr 5037
Selim ÞERBETÇÝ, sser...@fatih.edu.tr 5040

Detaylar, aþaðýdaki gibidir:

BÜTÜNSEL ALGI VE ANLAYARAK HIZLI OKUMA EÐÝTÝMÝ HEDEFÝ

Bu programdan yararlanacak kiþiler aldýklarý eðitimin sonunda;,

"Zamaný çok daha etkin kullanacak,
"Konsantrasyonunu mükemmelleþtirecek,
"Analitik düþünme becerisini ve bütünsel algýsýný geliþtirecek,
"Kitaplarý film tadýnda, keyifle okumaya baþlayacak,
"Profesyonel iþ yaþamýnda okunmasý gereken metinleri daha hýzlý ve etkin bir þekilde okuyacak,
"Yüksek performans gerektiren sýnavlarda zamaný çok daha etkili kullanacak,
"Okuma hýzýný en az iki katýna çýkararak sürekli ve sýkýlmadan kitap okuma alýþkanlýðýna sahip olacaklardýr.

BÜTÜNSEL ALGI VE ANLAYARAK HIZLI OKUMA EÐÝTÝMÝ ÝÇERÝÐÝ

ANLAYARAK HIZLI OKUMA TEMEL KAVRAMLARI
"Stratejik ve Rekabetçi Bir Unsur Olarak: Anlayarak Hýzlý Okuma
"Bireysel Performans Ölçümü: Okuma - Anlama
"Okuma ve Anlama Süreçleri
"Göz - Beyin Potansiyeli
"Anlayarak Hýzlý Okuma Eðitiminin Kýsa ve Uzun Süreli Yararlarý

ANLAYARAK HIZLI OKUMA TEMEL UYGULAMALARI
"Göz Kaslarýnýn Güçlendirilmesi Temel Egzersizleri
"Bütünsel Algýnýn Artýrýlmasý Temel Egzersizleri
"Dikkat Süresinin Kontrolü
"Problem Çözme, Düþünme Egzersizleri

Parantez Eðitim ve Danýþmanlýk Ltd. Þti
Kýzýltoprak, Baðdat Cad. Zeren Apt. 81/1
K.2 D.13 34725 Kadýköy -Ýstanbul
Tel.02163451848
Fax.02163451833
www.parantezegitim.com.tr

GRUP ÇALIÞMASI
" Öðrenilen çalýþmalarýn içselleþtirilmesine yönelik grup çalýþmalarý

ANLAYARAK HIZLI OKUMA GELÝÞTÝRÝLMÝÞ TEKNÝKLER
"Göz Kaslarýnýn Güçlendirilmesi Geliþtirilmiþ Egzersizler
"Bütünsel Algýnýn Artýrýlmasý Geliþtirilmiþ Egzersizler
"Dikkat Süresinin Kontrollü Geliþtirilmesi
"Problem Çözme, Düþünme Geliþtirilmiþ Egzersizler

STRATEJÝK ÖÐRENME TEKNÝKLERÝ
"Katýlýmcýlarýn Yanlýþ Öðrenme Stratejilerinin Neden ve Sonuçlarý
"Okuma Hýzýnýn Öðrenmeye Etkisi
"Hýzlý ve Doðru Öðrenme Stratejileri

EÐÝTÝMÝN SÜRESÝ:
"5 oturum, toplam 10 ders saati (her bir oturum 1.5 saat).
1 ders saati 40 dakikadýr.

EÐÝTÝM BEDELÝ:
"380 TL + KDV
"Sizin için belirlediðimiz fiyat oluþturacaðýnýz grup/gruplar için;
15 kiþiye kadar, % 35 indirimle 250 TL+KDV (her bir katýlýmcý için)
25 kiþi ve üzeri , % 45 indirimle 210 TL+KDV (her bir katýlýmcý için) þeklinde belirlenmiþtir.

SOSYAL BÝLÝMLER ENSTÝTÜSÜ MÜDÜRLÜÐÜ
F A T Ý H Ü N Ý V E R S Ý T E S Ý

Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

to pols-525-readings...@googlegroups.com
merhaba afra.

ben yapabilirim. değiştirebiliriz istersen.

ebruafr...@gmail.com

to pols-525-readings...@googlegroups.com
Ya çok iyi olur ayşecm hakkaten tabi senin için sorun olmassa eğer.
Senin tarihin nezamandı peki?

to pols-525-readings...@googlegroups.com
merhaba arkada�lar
 recep Hocan�n istedi�i response paper lar� yar�n m� teslim etmek gerekiyor. Bilen varm� acaba?

�yi �al��malar herkese, Hakan

neslihan erkoşar

to pols-525-readings...@googlegroups.com
evet yar�n teslim edilecek. Tabi ben hen�z yapmad�m o da ayr�:) hay�rl� ak�amlar

NESL�HAN ERKO�AR
Fatih University
Department of Political Science and Public Administration

From: h_cet...@hotmail.com
To: pols-525-readings...@googlegroups.com
Date: Mon, 25 Oct 2010 20:48:49 +0300