Orientalore Etxea Iratxe Molinuevo BIHOTZEZ ESKERRIK-GRACIAS DE CORAZÓN

Iratxe Molinuevo

Orientalorearen lagunak zareten guztioei:

Mila esker danagatik. Hitz gabe utzi nauzue. Hemen naukazue eta hemen duzue etxea zabal-zabalik. Zabaldu berria, kalez-kale ohiukatu eta nahi duzuenean berriro sartu barrura kafea prestatuta egongo da eta pasteltxoren bat prest jateko. Orientalore Etxea lorez bete da, zuek eta bakoitzak.

Jarraituko dugu lantzen eta aurrera jotzen, beti bezala, bihar eta etzi. Zuen laguntzaz erosoago dirudi bidea. Etorri zaretenontzat eta era desberdinetan urbil sentitu zaituztenentzat Muxu handia, berezia eta bakarra.

Iratxe Molinuevo

A todos y todas que son ya amigos y amigas de Orientalore:

Muchísimas gracias por todo. Me habéis dejado sin palabras. Aquí me tenéis y aquí tenéis esta casa abierta de par en par. Contad la novedad, gritadla por las calles y cuando queráis, entrad de nuevo, que tendréis en la mesa café y pastel. Orientalore Etxea hoy se ha llenado de flores, las estanterias se han decorado de plantas y macetas y este centro vuestro de todos y cada uno/a.

Seguimos trabajando, como siempre, mañana y pasado igual. Con vuestra ayuda el camino se hará más fácil. Un beso enorme especial y único para cada uno/a los que habéis venido y los que de muchas maneras habéis estado.

Iratxe Molinuevo