[OFERTA PRACY] Senior Java/Scala developer - 12k-16k brutto/m-c

Krystian Nowak

to polish-sc...@googlegroups.com
Poznański oddział HolidayCheck poszukuje kandydata na stanowisko
Senior Java/Scala developer.

Zadania:

tworzenie aplikacji w językach Java i Scala;
rozwój oraz optymalizacja istniejących aplikacji webowych;
projektowanie, rozbudowa serwisów webowych oraz implementacja usprawnień.

Wymagania:

Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w programowaniu w języku
Java (warunek konieczny);
Bardzo dobra znajomość języka programowania Java, a także innych
na JVM (w szczególności Scala) oraz doświadczenie w pracy we
frameworkach: JAX-RS, Akka, Lucene/Solr/ElasticSearch;
Umiejętność pracy z bazami danych: MySQL oraz NoSQL (MongoDB lub Neo4j);
Mile widziana znajomość technologii takich jak: Apache Tomcat i
Apache Hadoop, GIT, CI (Jenkis i Maven), RabbitMQ oraz doświadczenie w
tworzeniu backendu dla aplikacji HTML5;
Wykształcenie o profilu informatycznym;
Znajomość metodyki SCRUM;
Dobra znajomość języka angielskiego;
Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista.

Korzyści:

Praca w organizacji o wysokiej kulturze, z kapitałem szwajcarskim;
Możliwość rozwoju zawodowego i ciekawy zakres zadań;
Możliwość szkoleń oraz wyjazdów zagranicznych;
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, ubezpieczenie,
atrakcyjne wynagrodzenie.

Widełki płacowe 12000 - 16000 PLN/miesiąc brutto w pełnym wymiarze
godzinowym (umowa o pracę).

Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w języku
angielskim pod adres praca...@holidaycheck.com wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.
29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Pozdrawiam,
Krystian

Łukasz Kuczera

to polish-sc...@googlegroups.com
Witam,
Jestem założycielem firmy consultingowej http://scalac.io/
Jesteśmy na etapie bardzo dynamicznego wzrostu nawet nie zdążyliśmy skończyć strony. Pracujemy zdalnie, mamy ludzi w Polsce, ale także zagranicą. Ja, osobiście pracuję komercyjnie w Scali od 2009 roku, jestem commiterem projektu Lift. Jeżeli Holiday Check jest zainteresowany współpracą, mamy ludzi na różnym poziomie technicznym.

2014/1/21 Krystian Nowak <krystia...@gmail.com>

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Polish Scala Group".

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do polish-scala-gr...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

--
Łukasz Kuczera