Polski Portal Scala

Maciej Rzepiński

to Polish Scala Group
Witajcie,

Razem z kolegą na szybko (jeden dzień) przygotowaliśmy prosty portal
traktujący o Scali. Znajdziecie tam podstawowe informacje, linki do
dokumentacji, spis książek, forum, IRC, przykłady kodu pisanego w
Scali, a w przyszłości także kurs tego języka.

Sami dopiero zaczynamy przygodę ze Scalą. Na uczelni gdzie studiujemy
zaczęliśmy uczestniczyć w wykładach i laboratoriach z tego języka.
Mamy jednak nadzieję, że inicjatywa się przyjmie i pozwoli zebrać w
jednym miejscu wszystkich ludzi związanych z tym pięknym językiem :)

Pisaliśmy także do twórców języka o aprobatę dla naszego serwisu. Nie
dość, że bardzo się ucieszyli z tego faktu, to także dali nam
materiały w formie loga oraz kilka przykładów kodu (tak naprawdę to
pozwolili je wykorzystać).

PS. Serwis wykonany został na razie w oparciu o Wordpressa i bbPress.
Nie chcieliśmy wymyślać na nowo koła, a że zależało nam na czasie to
stąd ten wybór.

Pozdrawiam i zapraszam na http://scala.net.pl

Leszek Gruchała

to polish-sc...@googlegroups.com
Świetnie!

Z ciekawością będę do Was zaglądał :-)

Życzę udanego rozwoju!
Leszek

Mariusz Zieliński

to polish-sc...@googlegroups.com
Gratuluję!

Inicjatywa dobra, bo w Polsce Scala jak na razie jest językiem niszowym. Jednym z pierwszych działów do których zajrzałem była "Dokumentacja". Myślę, że w sekcji książek warto byłoby dodać linka do darmowej wersji online książki "Programming Scala" Oreilly-ego - http://programming-scala.labs.oreilly.com/ - tak na zachętę dla wszystkich "niewiernych" ;)

Pozdrawiam, Mariusz

Maciej Rzepiński

to polish-sc...@googlegroups.com
Bardzo dziękujemy za pozytywny odzew :) Będziemy się starać sukcesywnie rozwijać portal.
Mamy też nadzieję, że znajdą się ludzie, którzy zechcą nam pomóc.

Mariusz - dzięki za informację. Tak naprawdę zapomniałem o tym darmowym wydaniu.
Dodane w dokumentacji.

---
Pozdrawiam
MR