[JVM Bloggers] #450: Nowe wpisy na polskich blogach, 26/07/2024

1 view

JVM Bloggers

Jul 26, 2024, 4:19:09 AM (yesterday) Jul 26
to polish-java...@googlegroups.com
Witajcie,

Wersja online aktualnego wydania: https://jvm-bloggers.com/issue/450

Poniżej lista nowych postów z ostatnich 7 dni.

Wpisy programistów:
- Widoki parametryzowane w postgresie by Bartek Kuczyński
- Battle Bots I by Bartek Kuczyński
- Generating HTTP clients in Spring Boot application from OpenAPI spec by Maciej Walkowiak
- Link Dump #147 by Sebastian Malaca
- Ciekawe linki z newslettera - wydanie 166 by Serverless Polska
- Ciekawe linki z newslettera - wydanie 167 by Serverless Polska
- Paweł Zubkiewicz opowiada o swojej karierze, serverless i redukcji kosztów AWS by Serverless Polska
- AWS User Group Wrocław meetup - sierpień 2024 by Serverless Polska
- Relacja z AWS Heroes Summit 2024 by Serverless Polska

Wpisy z blogów firmowych:
- Tylko połowa zespołów, w których pracowałem, była dobrze zorganizowana. Wywiad z Mikołajem Musidłowskim by JustJoinIT
- Od stażysty do lidera. Jak zbudowałem swoją ścieżkę kariery w IT by JustJoinIT
- Korzystanie z platform no-code nie zawsze kojarzy się z programowaniem. Wywiad z Pawłem Fronczakiem by JustJoinIT
- Nie traktujmy stanowiska liderskiego jako kontynuacji ścieżki seniorskiej. Wywiad z Maciejem Wojczukiem by JustJoinIT
- Czołowi gracze na rynku rozumieją wartość no blame culture. Wywiad z Piotrem Kubowiczem by JustJoinIT
- Programmer-friendly structured concurrency for Java by SoftwareMill
- What can you get from finetuning LLM? by SoftwareMill
- 32-bit Java loses the main maintainer... and Vavr gains one – JVM Weekly vol. 93 by Vived

--
Miłej lektury,
Tomek Dziurko, JVM Bloggers