[JVM Bloggers] #428: Nowe wpisy na polskich blogach, 26/01/2024

JVM Bloggers

Jan 26, 2024, 3:15:36 AMJan 26
to polish-java...@googlegroups.com
Witajcie,

Wersja online aktualnego wydania: https://jvm-bloggers.com/issue/428

Poniżej lista nowych postów z ostatnich 7 dni.

Wpisy programistów:
- Czym się różni przyrost od iteracji? by Cezary Sanecki
- Stack technologiczny developera -soloprzedsiębiorcy by DevSpeaker
- Polskie źródła IT by DevSpeaker
- Kilka trików na LinkedIna by DevSpeaker
- Jak nagrałem swój pierwszy kurs online by DevSpeaker
- Jak znaleźć temat prezentacji technicznej by DevSpeaker
- Po co blogować (jako software dev)? by DevSpeaker
- nie wypalaj się by DevSpeaker
- Archiwum newslettera by DevSpeaker
- ️ Zdradzam plany wyjścia GLOBAL by DevSpeaker
- Techniki początkującego jutubera by DevSpeaker
- nie taka duża wpadka by DevSpeaker
- ️ Jak nauczyć psa fizyki? Zabawy z GPT3. by DevSpeaker
- Jak znaleźć temat wystąpienia technicznego | diagramy i mapy myśli by DevSpeaker
- 4 błędy popełniane przez początkujących dev blogerów by DevSpeaker
- TE RZECZY usłyszysz od amerykańskich guru coachingu by DevSpeaker
- / eksperyment? by DevSpeaker
- Fakap! Mój wierny MacBook zawiódł mnie na 5 minut przed… by DevSpeaker
- ️ Blog dla Developera w 6 minut | Premiera kanału na YT. by DevSpeaker
- ️ 3 stronki dzięki którym zrobisz, a się nie narobisz by DevSpeaker
- Jak szukać konferencji do wystąpienia? by DevSpeaker
- ️ WordPress vs … jakie są alternatywy? by DevSpeaker
- Przeszedłem na B2B żeby zaoszczędzić, zostałem żeby… by DevSpeaker
- Ale po co zawracać sobie głowę blogowaniem? by DevSpeaker
- Czy Freelance jest taki dobry jak go malują? by DevSpeaker
- Rozpoczynamy… Wtorki z DevSpeaker by DevSpeaker
- Przepisujemy moduł w systemie odc. 3 by Michał Bartyzel
- Serverless on Azure with Spring Cloud Function by Piotr Mińkowski
- Link Dump #122 by Sebastian Malaca
- Jaki był Rok 2023…? by Tomasz Woliński
- Jesteś zajęty, czy skuteczny? by Tomasz Woliński
- 5 tips how to read and learn from books by Łukasz Chrząszcz

Wpisy z blogów firmowych:
- WCAG 2.2 is here! And what about 3.0? by Allegro Tech
- Znów fala zwolnień w IT - Twitch, Google i YT na afiszach by BulldogJob
- Mroczne strony Open-Closed Principle by Detektywi IT
- Między kodem, a tapasem. Wywiad z Marcinem Czerneckim by JustJoinIT
- Juniorze, przebij się w gąszczu innych kandydatów by JustJoinIT
- Hate Agile – czyli dobrze żarło, a zdechło! by JustJoinIT
- Wyobrażacie sobie, że kierowca mówi, że będzie jeździł tylko zielonymi samochodami? O Guidewire i uniwersalnych technologiach w IT by JustJoinIT
- Konferencje online, onsite czy VOD — które wybrać? Devdebata by JustJoinIT
- Implementacja Slacka, czyli jak nowocześnie podejść do komunikacji w miejscu pracy by Sii
- SAFe – co powinniśmy wiedzieć o Scale Agile Frameworku? by Sii
- Jakub Kozłowski - My Scala Story by SoftwareMill
- Build cities not buildings by SoftwareMill
- Vladyslav Pekker - My Scala Story by SoftwareMill
- Amber, Babylon, sun.misc.Unsafe and the rest: Java's plans for 2024 - JVM Weekly vol. 69 by Vived

--
Miłej lektury,
Tomek Dziurko, JVM Bloggers