[JVM Bloggers] #437: Nowe wpisy na polskich blogach, 29/03/2024

1 view

JVM Bloggers

Mar 29, 2024, 4:47:33 AMMar 29
to polish-java...@googlegroups.com
Witajcie,

Wersja online aktualnego wydania: https://jvm-bloggers.com/issue/437

Poniżej lista nowych postów z ostatnich 7 dni.

Wpisy programistów:
- Świąteczne porządki z gitem by Bartek Kuczyński
- Wypychaj zewnętrzne klasy jak najdalej można by Cezary Sanecki
- Chat GPT naprawia mój trawnik – Raport – 2024-03 by Maciej Waksmański
- Container logs with Spring Boot and Testcontainers by Maciej Walkowiak
- Git - conditional configs and commit signing by Marcin Cylke
- Przepisujemy moduł w systemie. Odc. 6.: Oddziel UI od modelu by Michał Bartyzel
- Running Tekton Pipelines on Kubernetes at Scale by Piotr Mińkowski
- Link Dump #131 by Sebastian Malaca

Wpisy z blogów firmowych:
- Moje rady dla kandydatów po przeprowadzeniu 100+ rozmów technicznych w IT by BulldogJob
- 6. edycja Azure Summit 2024 (online) by BulldogJob
- Sytuacja kobiet w IT w 2024 roku by BulldogJob
- Każdy ma swój indywidualny tryb pracy. Organizacje powinny to dostrzegać by JustJoinIT
- Workation pozwoliło mi się lekko zdystansować i zwolnić. Wywiad z Pawłem Kubiakiem by JustJoinIT
- Jesteś tak dobry jak twój zespół — soft skills w IT  by JustJoinIT
- Od developera do managera — jak się rozwijać wewnątrz firmy i czy w ogóle warto? Devdebata by JustJoinIT
- Nie odpowiadaj za błędy własnym majątkiem, czyli krok po kroku do zabezpieczenia swojej pracy  by JustJoinIT
- Scalendar April 2024 by ScalaC
- Benchmarking Tapir: Part 3 (Loom) by SoftwareMill
- What is infrastructure as code (IaC) and why I should care? by SoftwareMill
- KubeCon EU 2024  -  summary of conference worth every penny by SoftwareMill
- Big Picture Event Storming: Simple Workshops, Big Benefits for Your Business by SoftwareMill
- Monitoring aplikacji Java w Azure – Application Insights by SoftwareSkill
- Wednesday Links - Edition 2024-03-20 by ViacomCBS
- Kotlin 2.0 getting closer, IntelliJ Idea introduces K2 Mode - JVM Weekly vol. 77 by Vived

--
Miłej lektury,
Tomek Dziurko, JVM Bloggers