[JVM Bloggers] #443: Nowe wpisy na polskich blogach, 24/05/2024

JVM Bloggers

May 24, 2024, 4:03:11 AMMay 24
to polish-java...@googlegroups.com
Witajcie,

Wersja online aktualnego wydania: https://jvm-bloggers.com/issue/443

Poniżej lista nowych postów z ostatnich 7 dni.

Wpisy programistów:
- Koniec Eldorado IV by Bartek Kuczyński
- Updating Confluence page from Markdown by Marcin Cylke
- Kredyt hipoteczny dla programisty – fakty i mity by Piotr Prądzyński
- Publiczna Beta devSitter’a – Szybkie i Łatwe w Użyciu Narzędzie do Kompleksowej Analizy Kodu by Przemysław Bykowski
- Link Dump #139 by Sebastian Malaca
- Setting the Stage: Preparing for Your Event Storming Workshop by Sebastian Malaca
- Ciekawe linki z newslettera - wydanie 162 by Serverless Polska
- Java 10 dni – Lekcja 7, Komunikacja z użytkownikiem by Tomasz Woliński
- Java 10 dni – Lekcja 8, Kontrolowanie przepływu by Tomasz Woliński
- Java 10 dni – Lekcja 9, Projekt i implementacja Twojej aplikacji by Tomasz Woliński
- IT w Waszych pytaniach by Tomasz Woliński
- Why you should care about performance review by Łukasz Chrząszcz

Wpisy z blogów firmowych:
- Configuring builds for application servers with maven profiles by BulldogJob
- Dlaczego mierzenie Velocity może nie być dobrym pomysłem by BulldogJob
- Co tworzy wyjątkową kulturę rozwoju by BulldogJob
- Sprzedałem swój projekt i zostałem CTO Frontend. Wywiad z Dawidem Przywarą by JustJoinIT
- Dawanie feedbacku jest trudne, ale bez niego nie ma współpracy. Wywiad z Filipem Szarkiem by JustJoinIT
- “Inżynieryjne podejście” – serce i DNA firmy Ericsson. Wywiad z Rafałem Wiendlochą by JustJoinIT
- Wednesday Links - Edition 2024-05-15 by Paramount
- Jak dobrze zaprojektować raport/dashboard? by Sii
- 3 Amigos, czyli spotkanie Product Ownera, Developera i QA testera by Sii
- LinkedIn – moje pierwsze wirtualne portfolio. Od czego zacząć tworzyć profil i jak przykuć uwagę rekrutera? by Sii
- Observability part 1 - building blocks overview by SoftwareMill
- Introduction to OtterJet by SoftwareMill
- What are language agents? by SoftwareMill
- IO effect tracking using Ox by SoftwareMill
- Benchmarking Java Streams by SoftwareMill

--
Miłej lektury,
Tomek Dziurko, JVM Bloggers