Informace o připravovaném PogamutCup 2014 + Závazné přihlášky

jakub. gemrot

to pogam...@googlegroups.com
Zdravím všechny bývalé i budoucí účastníky PogamutCupu!

Vězte, že přípravy na PogamutCup 2014 jsou v plném proudu!

a) Vydali jsme soutěžní balíček pro PogamutCup 2014, viz: http://www.pogamutcup.com/ucast

Pokud máte připraveného bota již pro starší verzi Pogamutu, můžete mi jej poslat a já vám ho "přizpůsobím" na v3.6.1,
ale není to tak hrozné, určitě to zvládnete taky ;)

b) Vytvořili jsme dotazník, který slouží jako ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA na PogamutCup 2014, viz: goo.gl/ehmgi2

c) Mohu vám s radostí oznámit, že na letošní PogamutCup se přijedou podívat bývalí hráči UT2004,
z klanu Infantry a to An7yk, Kubiz a Eloris; nejen, že budou komentovat zápasy, ale na závěr změří,
své síly s vašimi UIčky

d) Na kódění je pořád dost času, tak pilujte své boty, ať to té lidské rase nandáme :D

Botům zdar!

Za organizátory PogamutCup 2014,
Jakub Gemrot

P.S.: pokud se závazně přihlásíte, pingněte mně prosím na: jakub....@gmail.com