3D ppt

István Rétallér

to podma...@googlegroups.com
Hali,
itt az asztalon egy 3D maró és pár napja rugózok a ppt (Python Photogrammetry Toolbox) életre keltésével.
A különböző linkeken fellelhető különböző telepítési eljárásokból eredő legváltozatosabb hibákra a legváltozatosabb - nem működő - javaslatokat találok a neten. (Nem csak nekem, többnyire a kérdezőnek sem működik aztán a javasolt workaround.)
Itt van lejjebb egy ilyen halott csapásirány, pirossal kiemeltem a lényeget.
Nem tudom, hogy a mindenféle scriptek hogyan csesznek ki egymással, lehet, hogy rendszer újra telepítés nélkül már reménytelen is minden további próbálkozás? Nagyon elszomorítana. :(
Van itt ebben valaki járatos / érdekel valakit / akar valaki ebbe a kínlódásba beszállni?
Üdv, RI

steve@desktop:/media/steve/EXTERNAL/Tutorials/3D/Blender/Imaging-1.1.7$ sudo ./setup.py install
running install
running build
running build_py
running build_ext
PIL 1.1.7 SETUP SUMMARY
version       1.1.7
platform      linux2 2.7.5+ (default, Feb 27 2014, 19:39:55)
              [GCC 4.8.1]
*** TKINTER support not available (Tcl/Tk 8.5 libraries needed)
--- JPEG support available
*** ZLIB (PNG/ZIP) support not available
*** FREETYPE2 support not available
--- LITTLECMS support available
To add a missing option, make sure you have the required
library, and set the corresponding ROOT variable in the
setup.py script.

To check the build, run the selftest.py script.

steve@desktop:/media/steve/EXTERNAL/Tutorials/3D/Blender/Imaging-1.1.7$ python ./selftest.py
PIL 1.1.7 TEST SUMMARY
Python modules loaded from ./PIL
Binary modules loaded from /usr/local/lib/python2.7/dist-packages/PIL
*** PIL CORE support not installed
*** TKINTER support not installed
*** JPEG support not installed
*** ZLIB (PNG/ZIP) support not installed
*** FREETYPE2 support not installed
*** LITTLECMS support not installed
Running selftest:
Failure in example:
try:
 _info(Image.open(os.path.join(ROOT, "Images/lena.jpg")))
except IOError, v:
 print v
from line #24 of selftest.testimage
Expected: ('JPEG', 'RGB', (128, 128))
Got: decoder jpeg not available
1 items had failures:
   1 of  57 in selftest.testimage
***Test Failed*** 1 failures.
*** 1 tests of 57 failed.
steve@desktop:/media/steve/EXTERNAL/Tutorials/3D/Blender/Imaging-1.1.7$

István Rétallér

to podma...@googlegroups.com
A valószínű magyarázat az izgulva körmét rágó közönségnek:
http://jj.isgeek.net/2011/09/install-pil-with-jpeg-support-on-ubuntu-oneiric-64bits/
Már elegem van a mai napból, holnapra hagyom. Így legalább lesz egy estém, míg reménykedhetek ;)
RI