Κλοπές Ποδηλάτων

Μαρια Ταμιωλάκη

to podilato...@googlegroups.com

Καλησπέρα,

Απέκτησα κι εγώ την «γλυκιά» γεύση του να σου κλέψουν το ποδήλατο σου  !! Και μάλιστα μέσα από ιδιωτικό γκαράζ!! Μπορεί κάποιος να βοηθήσει αν ξέρει για χώρους που πουλούνται τα κλεμμένα? Είμαι διατεθειμένη να  (το) ξαναπληρώσω , τι να κάνω?

Chatzilazarou Despina

to podilato...@googlegroups.com

Καλημέρα,

Λυπάμαι πολύ για το ποδήλατό σου φαντάζομαι τη στεναχώρια σου, τι να πω δε ξέρω, έχει ξεφύγει αυτή η ιστορία με τα ποδήλατα που κλέβουν. Αυτό που έχω μάθει εγώ από το internet είναι ότι τα κλεμμένα τα  πουλάνε στη Μενάνδρου ψάξε το λίγο μήπως κάτι βρεις.

Καλή επιτυχία

Δέσποινα

P please print out this email only if absolutely necessary

--
Έχετε λάβει αυτό το μήνυμα γιατί έχετε εγγραφεί στην ομάδα "podilates xalandriou"
Για να δημοσιεύσετε σε αυτήν την ομάδα, στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου στη διεύθυνση podilato...@googlegroups.com
Για να διαγραφείτε από αυτή την ομάδα, στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου στη διεύθυνση
podilato-halan...@googlegroups.com
Για περισσότερες επιλογές, επισκεφθείτε αυτήν την ομάδα στη διεύθυνση
http://groups.google.com/group/podilato-halandri?hl=el?hl=el
-->Επεξεργασία της ιδιότητας μέλους μου
Για να επισκεφθείτε το blog της ομάδας, ακολουθήστε τη διεύθυνση
http://podilato-halandri.blogspot.com/
Για να επισκεφθείτε το blog με τις ποδηλατικές βόλτες στις γειτονιές μας, ακολουθήστε τη διεύθυνση
http://halbike.wordpress.com/
Για να επισκεφθείτε το blog "Βόρειοι Ποδηλάτες", ακολουθήστε τη διεύθυνση
http://boreioipodilates.wordpress.com/

Trifonas Papageorgiou

to podilato...@googlegroups.com

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΛΕΨΑΝΕ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ.
ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ.

ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΣ.

Irene Spanopoulou

to podilato...@googlegroups.com
Καλή τύχη με το ποδήλατο σου, σου προτείνω να κοιτάξεις και στο Θησείο στην εκκλησία απέναντι απο τα αρχαία, και εκεί πουλάνε κλεμμένα ποδήλατα... Ελπίζω μόνο κανείς από μας να μην αντικαταστεί το χαμένο του ποδήλατο με ένα άλλο κλεμμένο... Έχω γνωρίσει άτομα που ενέδωσαν στον πειρασμό και νομίζω πως πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε λίγο παραπάνω στο θέμα...

Φιλικά,

Ειρήνη

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

to podilato...@googlegroups.com

Maρία καλησπέρα ,

εχω κάποιες πληροφορίες για στέκια που ίσως σε βοηθήσουν

Διαμαντής τηλ 6977766675

μέχρι τις 10.30 στον Βριλησσό τον σύλλογο μας τηλ 2108105665

A KOLETSIS

to podilato...@googlegroups.com, mari...@otenet.gr

μαρια καλησπερα ,

εχω ακουσει για μια αποθηκη στην νικαια-πετρου ραλλη καπου εκει.
μολις φτασει το τηλ του τυπου στα χερια μου θα στο στειλω.
δεν ξερω αν ειναι κλεμμενα η παρατημενα η μεταχειρισμενα, μολις το εχω στα χερια μου θα στο στειλω.

φιλικα

αντωνης