Doina Cornea își anunță retragerea

pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov

to pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov
Doina Cornea își anunță retragerea/ SCANDALUL CU OAMENII SERVICIILOR INFILTRAȚI PRINTRE MONARHIȘTI SE EXTINDE
HomemediuDoina Cornea își anunță retragerea/ SCANDALUL CU OAMENII SERVICIILOR INFILTRAȚI PRINTRE MONARHIȘTI SE EXTINDE
Doina Cornea își anunță retragerea/ SCANDALUL CU OAMENII SERVICIILOR INFILTRAȚI PRINTRE MONARHIȘTI SE EXTINDE

După ce fosta realizatoare tv Marilena Rotaru, surorile Coposu și fostul consilier al Principesei Margareta, Mihai Ricci, s-au retras vineri seară din Alianța Națională pentru Restaurarea Monarhiei sâmbătă s-a retras și Doina Cornea, una din figurile marcante ale opoziției anticomuniste dinainte de 1989.

Marilena Rotaru a acuzat infiltrarea mișcării monargiste de oameni din serviciile secrete.

Doina Cornea este medaliată cu Crucea României de MS Regele Mihai.

De asemenea s-a retras și Prof.Dr.Nicolae Constantinescu:

Pe aceasta cale fac publica hotararea mea de a ma retrage din ANRM si de a renunta la titlul de membru de onoare. Experienta ultimilor 26 de ani mi-a aratat cat de "vulnerabila" este moralitatea unor oameni. Principiile nu se negociaza niciodata, fiindca principiile la care tinem ne arata daca suntem oameni de onoare. Si cine-si pierde onoarea nu mai are ce sa-si piarda!

În acest moment mă retrag din Alianța Națională pentru Restaurarea Monarhiei.N-am făcut compromisuri, și nu voi face. Nu pot fi de acord cu anexarea politică susținută din ce în ce mai intens de Cătălin Șerban împreună cu câțiva membri ai Consiliului Director și nici cu condiționarea financiară a membrilor A.N.R.M.  Nimeni și nimic nu-mi poate cere să abandonez valorile în care am crezut și cărora mi-am dedicat întreaga mea viață. Nici mizeriile aruncate din nou asupra mea, în stil pur securistic, de oameni ai serviciilor vopsiți în monarhiști. Climatul moral al alianței a fost grav deteriorat, capitalul meu de încredere s-a epuizat, astfel că nu pot asista la compromiterea monarhiei din interiorul unui organism creat pentru a o susține, a scris vineri seară pe facebook Marilena Rotaru, fostă cunoscută realizatoare tvși figură marcantă a mișcării monarhiste.

CITIȚI ȘI:Cum a ajuns un fost lider al studentilor comunisti membru in Consiliul Familiei Regale? / SURSE: Cearta violenta intre Principii Radu si Nicolae

Rotaru vorbește în postarea sa de oameni ai serviciilor secrete infiltrați care au drept scop compromiterea monarhiei.

La scurt timp după anunțul Marilenei Rotaru cu acțiunea sa s-au solidarizat Flavia Bălescu-Coposu și Rodica Coposu, surorile fostului lider țărănist Corneliu Coposu, dar și alți monarhiști din țară.

Surorile Coposu erau membri de onoare ai organizației naționale pentru monarhie în România.

Corneliu Coposu a fost cel mai aprig susținător al revenirii Monarhiei în România.

Și fostul secretar particular al Principesei Margareta, Mihai Ricci, și-a anunțat retragerea tot pe facebook:

Tot în acest moment mà retrag din Comitetul de Onoare al ANMR. Nu cunosc toate detaliile legate de decizia doamnei Marilena Rotaru, dar o cunosc pe dânsa. Si nu am nevoie de mai mult. Am regretat în repetate rânduri public incapacitatea Aliantei de a deveni forta unicà în sprijinul Coroanei. Apar acum unele explicatii suplimentare.