Ion Andrei Gherasim: Mesaj pentru revigorarea PNŢCD

pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov

to pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov
Ion Andrei Gherasim, membru al Asociaţiei Clubul Naţional-Ţărănist PNŢCD, director executiv al Fundaţiei Corneliu Coposu.

Cum cred si sunt convins ca putem revigora PNTCD

lansare ACNT-07- I. Gherasim1. Absolut toti cei care imbratiseaza ideile de dreapta, care au comis sau nu greseli, in decursul timpului, trebuie sa ne asezam la masa si sa cautam solutii viabile, de viitor, pentru a revigora partidul. Am comis erori fundamentale, inacceptabile, pentru ca am promovat la varful partidului persoane, mai mult sau mai putin compromise, care nu au reusit sa atraga electoratul, devenind figuri insuportabile pentru acesta, iar cand un fost lider nu a mai fost pus intr-o functie inalta, a plecat suparat si si-a facut propriul partid sau a aderat la altul existent deja. In tarile cu traditie democratica se da demisia doar cand planeaza suspiciunea, la noi, in cel mai bun caz am repus la putere pe cel dat jos din aceleasi motive, cu putin timp in urma. Astfel de practici trebuie eliminate, trebuie sa invatam sa ne dam si demisia, sa lasam locul altuia mai bun, pentru a multumi electoratul din partid si din tara. Un lider al partidului care nu are forta sa ridice partidul intr-un mandat de 4 ani, trebuie urgent sa-si dea demisia, nu sa tina partidul blocat, pentru ca PNTCD, in acest moment, este un partid blocat, dealtfel, in ultimii ani, a fost tot timpul blocat, deoarece liderul sau a refuzat sa se retraga la momentul oportun.

2. Toti membrii partidului trebuie sa faca front comun cu liderul, cu conducerea aleasa pentru mandatul de 4 ani, degeaba punem un lider nou daca la baza avem razmerita, dezbinare, care adesea se lasa cu diabolizarea centrului, sabotarea in teritoriu a partidului. Acest spirit nefast a urmarit PNTCD, pas cu pas, fiind si aceasta o cauza a prabusirii partidului nostru.

3. Conducerea aleasa trebuie sa fie in legatura directa cu baza partidului, organizatiile judetene. Mai mereu, liderii nostri, dupa ce au fost inscaunati, au uitat ca au o raspundere fata de oamenii din teritoriu, si in locul indeplinirii sarcinilor, au inceput a se visa zei nemuritori. Intr-un partid, fiecare membru trebuie sa aiba misiunea lui, nu doar aceea de a aplauda si aproba deciziile celor de la centru, pentru ca nu asa au condus partidul marii nostri presedinti, Iuliu Maniu si Corneliu Coposu, ci in stransa legatura cu baza, cu electoratul, nu doar o data la 4 ani, ci, permanent, printr-o prezenta activa in mijlocul lor.

4. Nu mai trebuie sa permitem nici o acuza impotriva unui membru simplu ori lider, fara dovezi! Trebuie sa interzicem barfa, cancanul si denigrarea! Nu poti acuza un om ca a fost securist sau corupt, atata timp cat nu ai o dovada clara! Poti sa critici pe cineva in partid pentru ca este incompetent, pentru ca nu are rezultate, in cazul in care faptele lui nu sunt acceptate de electorat, dar, nu poti sa te legi niciodata de fizicul lui, poate sa fie cel mai urat om din lume, dar poate sa aiba priza la electorat, poate sa transmita cu putere un mesaj clar al partidului electoratului. La acest capitol am fost deficitari, am lasat fel de fel de candidati, lipsiti de forta sa transmita mesajul partidului. Ma veti intreba de unde luam, unde gasim asemenea lideri, care sa creada cu profunzime in mesajul pe care-l transmit. Printre noi, in fiecare judet, exista oameni cu mult bun simt care au stat pana acum pe margine, pentru ca au fost dezamagiti si scarbiti de ceea ce se intampla cu noi!

Acest partid, PNTCD, batjocorit acum de tot felul de impostori, nu poate fi readus la viata decat cu efortul fiecaruia dintre noi. Principiul nostru de baza, morala crestina, a fost cel care a deranjat pe toata lumea, in decursul celor aproape 25 de ani de la evenimentele din decembrie 1989. Este momentul sa impunem cu hotarare principiile noastre de baza, pe care s-a cladit ROMANIA MARE!

Doamne ajuta! CREDINTA SI SPERANTA

Ion-Andrei Gherasim
25.11.2014