Costin Borc, dezvăluiri despre relația sa cu seniorul PNȚCD Corneliu Coposu.

pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov

to pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov

Costin Borc, dezvăluiri despre relația sa cu seniorul PNȚCD Corneliu Coposu: „Am avut șansa să-l cunosc de copil”

Duminică seară, vicerpremierul și ministrul Economiei în noul guvern Dacian Cioloș, Costin Borc a oferit un interviu în premieră la postul Digi 24, jurnalistului Luca Niculescu.

Noul ministru de la Economie a prezentat principalele sale obiective pentru a relansa țara și a o menține pe creștere nu doar în anul ce va urma, ci într-o perspectivă pe termen lung. Astfel, Borc a mizat pe ideea reindustrializării accentuând faptul că autoritățile trebuie să recăștige încrederea românilor întrucât neîncrederea în stat erodează și sectorul economiei.

Totodată, Costin Borc a vorbit și despre anumite aspecte mai personale ale carierei sale, cum ar fi apropierea față de Corneliu Coposu pentru care a fost asistent personal.

Foștul șef de cabinet al lui Radu Vasile, în perioada iunie 1998 – iunie 1999, și un om cu o carieră importantă în poziții executive în companii private, în tinerețe Borc a fost mentorat de seniorul țărănist Corneliu Coposu.

Rugat să comenteze asupra acestui subiect, Borc a explicat: „Am invatat destul de multe, am avut mult noroc in viata. Am avut sansa să-l cunosc de copil. El spunea un lucru pe care la randul lui il invatase de la Maniu si spunea: cu principiile nu se negociaza. Putem sa negociem tactici, solutii, dar linia, principiile nu se negociaza. Daca ramanem pe acest criteriu si nu negociem principii, nu avem cum sa mergem inapoi.”

Totodată, Costin Borc a glumit, la invitația lui Luca Niculescu, Asupra faptului că este o coincidență că fostul fostul premier și președinte PNȚ, Iuliu Maniu, și Cioloș s-au născut amândoi în județul Sălaj și că amândoi au ajuns premieri: „Am observat si eu ca Salajul si Zalau dau foarte multi oameni politici.”

Mai jos, Costin Borc, în tinerețe, alături de Vladimir Tismăneanu și Corneliu Coposu:

costin-borc-vladimir-tismaneanu-corneliu-coposu