Presedintele PNTCD la Timisoara: Esecul partidului este si responsabilitatea societatii civile

pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov

to pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov
Scris de Adrian Panduru PNȚCD revine ușor, ușor pe scena politică, acolo de unde a lipsit în ultima perioadă. Aurelian Pavelescu, președintele partidului la nivel național, spune că eșecul acestei formațiuni este și responsabilitatea… societății civile.

Pavelescu a transmis un mesaj către societatea civilă din Timiș, intelectualitatea bănățeană.

„Eșecul acestui partid este și în responsabilitatea acestei societăți civile. PNȚCD este o instituție națională, este un simbol național, cultural, mare parte dintre zișii intelectuali, zisa elită, au preferat să stea în anticamera partidelor aflate la putere și să se mulțumească cu firimiturile de la ospățul partidelor corupte căzute pe sub masă, decât să își exprime public opinia pentru salvgardarea unor simboluri naționale, printre care și PNȚCD. Intelectualitatea din România are o imensă responsabilitate și vinovăție pentru starea în care partidele politice au ajuns în prezent, pentru lașitatea de a nu fi apărat cauze drepte, atunci când minciuna a pus practic stăpânire pe țară”, a spus Pavelescu la Timișoara.

Președintele partidului spune că PNȚCD a rezistat eroic și rezistă în continuare eroic și le adresează o invitație la dezbatere intelectualilor și societății civile din Timiș.

„Dacă intelectualii din Timiș, Banat, societatea civilă, cred că acuzațiile mele sunt nefondate, jignitoare, calomniatoare, le adresez invitația pentru o dezbatere publică, aici, la Timișoara, pe această temă – a lașității intelectualilor și așa-zisei elite din România – sunt responsabili pentru situația în care a ajuns țara”, a mai spus Pavelescu.

pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov

to pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov, pntcd...@googlegroups.com
Domnule preşedinte al PNŢCD, Aurelian Pavelescu,

Prin aceste rânduri, am să încerc să vă dau o replică după apariţia dumneavoastră în presă, unde susţineţi faptul că "Eşecul partidului este şi responsabilitatea societăţii civile". Sunteţi sigur de această afirmaţie, domnule preşedinte? Serios, poate fi societatea civilă învinuită, într-o anumita măsură, pentru situaţia în care se află partidul la ora actuală? Poate că această afirmaţie este doar o preluare samavolnică a presei care a denaturat cele afirmate de dumneavoastră. Mă refer la articolul scris de Adrian Panduru în ziarul Timişoara Online. Mi-ar fi plăcut să găsesc în acest articol şi nişte argumente, mai solide, care să susţină acest punct de vedere. Personal, nu cred că aveţi dreptate datorită considerentelor prezentate în continuare. Cum poate fi aceasta responsabilitatea societăţii civile?

Când statutul partidului nu este respectat, iar subsidiaritatea e adesea grav încălcată din raţiuni şi calcule pur personale....

PNTCD

to pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov, pntcd...@googlegroups.com

Un articol bine scris - "cu verb"... aceasta poate sa fie poziyia cuiva din exteriorul PNTCD, dar nici dvs. - ca multi altii, nu stiu daca avem dreptul sa ridicam piatra - chiar daca anumite puncte sunt cat se poate de corecte. Fara sa ma pozitionez ca aparator al presedintelui A. Pavelescu, intreb: vina este doar a liderului?... Poate sa depaseasca mai mult de 30% din responsabilitatea generala? L-ati sprijinit - CONCRET (aducere de noi membri, actiuni in favoarea partidului, finantare etc,) si suficient?... si multe alte, la care nu adaug milioanele de euro furate de celelalte partide, si utilizate pt. distrugerea adversarilor. A facut doar rele?... Este un personaj corupt, un idiot neinstruit etc?... Cati si-ar schimba cursul vietii si ar merge la Bucuresti sa-l inlocuiasca?... Si daca ar exista, care este proiectul financiar - ca restul sunt clare?! Multe intrebari stimate domn, putine raspunsuri si cel mai grav e ca nici acum n-am inteles ca lovind public in presedinte - lovim indirect in partid... Inchei spunand ca si eu am suficiente off-uri, dar daca in 2016 nu revenim in Parlament, S-A TERMINAT! Asa ca va invit sa vedem ce ne uneste si mai putin ce ne desparte, iar orice critica haideti sa o facem constructiva si strict in forurile partidului. Multumesc. Doamne ajuta!

http://pntcdbrasov.blogspot.ca/2015/12/responsabilitatea-societatii-civile.html?showComment=1449074535812#c748154607837746694

luni, 30 noiembrie 2015, 23:02:41 UTC-5, pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov a scris: