Presedintele PNTCD: Trebuie scos partidul din aceasta psihoza. Orza a refuzat sa preia filiala Timis

pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov

to pntcdbrasov.ro - Grupul PNTCD Brasov

Presedintele PNTCD: Trebuie scos partidul din aceasta psihoza. Orza a refuzat sa preia filiala Timisoara

Scris de Adrian Panduru PNȚCD-ul revine după ceva timp în care nimeni nu a auzit nimic de el. Președintele la nivel național al PNȚCD, Aurelian Pavelescu, aflat la Timișoara, a spus că obiectivul este revenirea în Parlament a grupării politice la viitoarele alegeri. Contează și cele locale, chiar dacă în Timișoara unii membri, consilieri locali, s-au îndepărtat de partid… cel puțin fizic.

Întrebat despre umplerea acestor goluri în organizație, cum ar fi cele lăsate libere în partid de Flavius Boncea, Adrian Orza sau Gheorghe Ciuhandu, Pavelescu a spus că nimeni nu i-a îndepărtat, dar a precizat și că acest partid nu stă în acele persoane. Consilierul local independent Adrian Orza nu vrea să comenteze afirmațiile lui Pavelescu, dar spune că a fost contactat recent de acesta să preia organizația municipală.

„Au plecat benevol din PNȚCD, nimeni nu i-a îndepărtat, de la Gheorghe Ciuhandu, care din păcate are probleme cu DNA, până la alți oameni. Acest partid nu stă în persoane, suntem un partid de ideologie, de principii, de idei, conștient de acest lucru. O bună perioadă de timp partidul a fost într-un fel confiscat de anumite persoane, partidul fiind închis și la nivel național, dar și aici la Timiș, lucru care a condus la dezastrul partidului. Aceste persoane cu plecat din partid în momentul în care am cerut deschiderea partidului, aducerea unor oameni noi, pentru a depăși momentul în care partidul se retrăsese ca un fel de sectă în niște sedii în care făcea comemorări. În a substitui partidul cu o organizație care se ocupă de comemorări (au și acelea locul lor), omagieri, vorbește tot timpul de Maniu, Coposu, un partid trebuie să vină cu soluții politice pentru comunități. Unele persoane aveau impresia că partidul este un fel de moștenire personală. Aroganța acestor persoane nu putea să rămână în PNȚCD literă de lege. Ar trebui să opteze dacă participă la reconstruirea partidului în mod rațional, lucid sau a fost opțiunea lor să plece din partid”, a declarat Pavelescu, la Timișoara.

Președintele PNȚCD spune că partidul este deschis și că cei care doresc să participe, să contribuie, la reconstrucția partidului, la o formulă electorală serioasă din partea PNȚCD pot să vină la partid înapoi, oricând.

„Trebuie să promovăm meritocrația, trebuie scos partidul din această psihoză, această psihoză a dus partidul la ieșirea din Parlament. Principalul obiectiv al partidului este intrarea în Parlament”, a mai spus Pavelescu.

Adrian Orza, consilier local independent al municipiului Timișoara spune că recent a fost sunat de Pavelescu să preia conducerea filialei municipale, dar a refuzat.

„Recent m-a sunat să preiau organizația din nou, dar am refuzat. Eu am fost schimbat din funcție într-un mod absolut jenant și am găsit de cuviință să nu povestesc toată acea mizerie și să o fac publică presei și pentru că îmi era mie jenă de jena lor. Am plecat decent, fără să dau în nimeni, nu am jignit niciodată pe nimeni, plecarea a fost una civilizată. PNȚCD îl duce fiecare înlăuntrul lui, simbolul acesta, cum crede de cuviință, nu înseamnă că am renunțat. Un partid e format din oameni, când oamenii nu mai sunt compatibili se despart amiabil”, a explicat Adrian Orza.

http://www.tion.ro/presedintele-pntcd-trebuie-scos-partidul-din-aceasta-psihoza-orza-a-refuzat-sa-preia-filiala-timisoara/1595530

Vasile Bouleanu

to pntcd...@googlegroups.com

Evident era de asteptat ca un  nimeni ca Pavelescu  va  face un gest  disperat de a se afirma  cu  orice ocazie numai sa se mai auda si de el.

Piata politica inclusiv cea ideologica (!) ramane inchisa pentru obtinerea numarului minim de voturi  necesar intrari in Parlament .
Batalia pentru partid a fost pierduta  inca din anul 2014 prin imobilizarea si mentinerea  partidului in camasa de forta a masinii politice distructive pe care o reprezinta  grupul Pavelescu.

Nu vad ce partid va accepta o coalitie cu PNTcd care NU poate arata  nici zece mii de membri partid care nu poate pretinde ca va putea avea votul a mai mult de treizeci de mii de simpatizanti si membri.

Pavelescu  are o singura sansa sa urmeze drumul lui Ciuhandu si al altor uzupartori de partid  ca el.

Demisia  inclusiv demisia din partid ramane singura sansa de reorganizare a partidului.

Vasile Bouleanu   .

I HAVE SWORN UPON THE ALTAR OF GOD ETERNAL HOSTILITY AGAINST EVERY FORM OF TYRANNY OVER THE MIND OF MAN

Thomas Jefferson