Міграція з Plone 2.5.1 на Plone 3.2.3 (eduCommon)

Visto 1 vez
Saltar al primer mensaje no leído

filonen

no leída,
15 jun 2010, 5:50:4715/6/10
a Ukrainian Plone Users Group
Добридень! Намагаюся перейти з Plone 2.5.1 на більш сучасний і обрав
eduCommon для Віндовз (в мене якраз освітній сайт).
Для перевірки спробував експорт/імпорт різних об'єктів сайту і
наштовхнувся на помилку при спробі імпорту FSSItem.
Traceback (innermost last):
Module ZPublisher.Publish, line 119, in publish
Module ZPublisher.mapply, line 88, in mapply
Module ZPublisher.Publish, line 42, in call_object
Module OFS.ObjectManager, line 610, in manage_importObject
Module OFS.ObjectManager, line 627, in _importObjectFromFile
Module ZODB.ExportImport, line 75, in importFile
Module transaction._transaction, line 312, in savepoint
Module transaction._transaction, line 309, in savepoint
Module transaction._transaction, line 737, in __init__
Module ZODB.Connection, line 1048, in savepoint
Module ZODB.Connection, line 519, in _commit
Module ZODB.ExportImport, line 143, in _importDuringCommit
ImportError: No module named FSSItem
В новій версії встановлений iw.fss (FileSystemStorage) 2.7.6 , в
старій FileSystemStorage 2.5.1
Що можна спробувати зробити?

Volodymyr Cherepanyak

no leída,
15 jun 2010, 6:16:4115/6/10
a plone-...@googlegroups.com
Доброго дня,

Імпорт/Експорт з допомогою *.zexp файлів - фіча яка давненько вже офційно не підтримується. Тобто нікому не цікаво його дебажити тим більше при наявності  "нестандартних" продуктів.

Зауваження: слід дуже обережно поводитися з версіями чужих продуктів.

Вам слід спробувати один з наступних шляхів.

1. Апгрейд Plone2.5 -> Plone3.x згідно з наявною документацією на Plone.org, приблизна процедура:
    * викинути деінсталювати все що не потрібно
    * промігрувати до останніх сумісних версій всі продукти згідно з інструкціями  в продуктах
    * оновити Plone
    * мігрувати Plone
    * оновити продукти до останніх сумісних з потрібною версією Plone
    * встановлювати нові продукти
2.  Створити новий сайт в Plone3.x.  Вміст перенести з допомогою transmogrifier.   Цей шлях може виявитися більш трудоємким, доведться blueprint-и програмувати/конфігурувати.

Володимир.

2010/6/15 filonen <i.fi...@gmail.com>

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Ukrainian Plone Users Group" Груп Google.
Щоб залишати дописи в цій групі, надішліть електронного листа за адресою plone-...@googlegroups.com.

--
Volodymyr Cherepanyak
e-mail: che...@gmail.com

Ігор Філоненко

no leída,
22 jun 2010, 13:00:2022/6/10
a plone-...@googlegroups.com
Доброго дня!
Дякую за відповідь.
Мабуть (та що там мабуть, напевно) мені не вистачає підготовки та практики. Всі спроби мігрувати згідно наявної документації закінчилися нічим.
Я вже почав переносити інформацію з допомогою *.zexp, це єдиний доступний мені шлях. Але цей шлях має і позитивні риси: нарешті буде проведена зміна структури сайту ближче до моїх потреб та до потреб відвідувачів.
Ігор
Responder a todos
Responder al autor
Reenviar