Merhaba,
Genelde birçok sefer başıma geldi bu durum, hernekdar olmaması için kodlsma aşamasında bu konuyla uğraşıyor olsam da zaman zaman yine başıma bela olmaya devam ediyor.
Örnek vermek gerekirse bir class'ım içerisinde şu şekilde bir tanımlama var:
class Testclass(){
public String isActive;
}
bu çağrıyı herhangi başka bir classtan yaptığımda:
Testclass t = new Testclass();
if(t.isActive)
bla bla…
gibi.
Burada bu aşamada Windows ta t.getİsActive diğe bir çağrı olmadığına benzer hatalar alıyorum. Ayrnı durum
model.id tarzı sorgularda da oluyor.
Bu hataların tekrarlanmaması için herne kadar artık getter/setter kullanmaya başlamışsam da bu hataları windows haricinde bir ortamda almamam acaba düzeltmenin kod içerisinden değil de işletim sistemi üzerinden yapılıp yapılmayacağını merak ediyorum, Bu konuda yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim..
İyi Çalışmalar,
Serdar Coşkun.