versie 3.1

Koen Biermans

to planop
Ik ben blij jullie te kunnen meedelen dat versie 3.1 van planop klaar
is. Deze kan gevonden worden op www.planop.be.

De nieuwe versie bevat talloze kleine verbeteringen (o.a. ivm
versiebeheer), maar vooral ook een franstalige interface.

Aanvullend is ook versie 1.0.2 van de suggestielijsten uitgebracht,
welke nu ook beschikbaar zijn in het Frans.

We hebben intussen ook een handboek geschreven. Dit is klaar in het
nederlands, maar moet nog vertaald worden. De draft-versie van het
handboek kan je wel al bekijken (je vindt het via de downloads pagina
op de planop site).

mvg,

Koen

Nero

to pla...@googlegroups.com
Koen,

Staan de filmpjes nog op het net?

Erik

to planop
On Dec 1, 11:39 am, "Nero" <cv.n...@pandora.be> wrote:
> Koen,
>
> Staan de filmpjes nog op het net?
>
> Erik

Je vindt ze via de documentatie pagina op www.planop.be.

Die zijn wel nog niet geactualiseerd, daar is nog veel werk aan.

Koen

Peter Joosten

to pla...@googlegroups.com
Koen

Zijn deze nieuwe versie en de suggestielijsten automatisch beschikbaar
voor de webhosting-gebruikers?
En is het voor de Planop via webhosting mogelijk om te switchen tussen
talen voor de interface?

Mvg
Peter

to pla...@googlegroups.com
Op 01-12-11 16:34, Peter Joosten schreef:

> [...]
> voor de webhosting-gebruikers?
> En is het voor de Planop via webhosting mogelijk om te switchen tussen

Die taalinterface wordt aangestuurd door wat je browser doorgeeft. Elke
browser heeft een instelling waar je de voorkeurtalen kunt instellen.
bijvoorbeeld in Firefox vind je dat bij de opties in het tabblad Inhoud,
bij Internet explorer weet ik het niet van buiten, maar daar kan je die
ook instellen. Als je daar dus Frans toevoegt en omhoog schuift, zodat
het de voorkeur heeft op nederlands, zie je automatisch de franstalige
interface (je kan het nu al testen op de demo-site, die ik daarstraks
naar 3.1 gezet heb).

Koen

--
Koen Biermans

Afdeling van het toezicht op de chemische risico’s
Algemene Directie Toezicht op het Welzijn op het Werk
FOD Werkgelegenheid, Arbeid en Sociaal Overleg
Ernest Blerotstraat 1
1070 Brussel
Tel: 02/233 45 12

Website: www.werk.belgie.be thema Preventie van Zware Ongevallen