Cause trees werken niet in Planop 3

Michaël Kerkhofs

to pla...@googlegroups.com
Hallo,

Ik probeer cause trees te maken in Planop 3  (offline versie) maar hier gebeuren vreemde dingen mee:
  • na een grote cause tree gemaakt te hebben en dan te saven, verspringt de lay-out volledig (lijnen verdwijnen, maatregels worden oorzaken, cause blijft staan maar zelf getypte tekst is verdwenen, ...) (zie figuur)
  • soms verdwijnt één enkele maatregel na het saven en blijft al de rest wel normaal staan
  • soms verdwijnt na het saven mijn zelfgetypte tekst in een lijn en staat er weer "New Cause" of "New Protection Layer"

Kent iemand dit probleem en hoe het op te lossen valt?

Met vriendelijke groeten,