Rezygnacja przewodniczącej Komisji Rewizyjnej

Radosław Hofman

to pl_or...@googlegroups.com
Drodzy,

Koleżanka Inga Dębczyńska-Szołucha poinformowała mnie, że z przyczyn osobistych (w tym związanych z planowanym urlopem macierzyńskim) rezygnuje z funkcji Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej. Oczywiście nie oznacza to rezygnacji z Członkostwa w SASO, a każdy z nas powinien wiedzieć, że włożyła ona ogromną pracę w przygotowanie I Konferencji SASO, choć ze względów zdrowotnych nie mogła wziąć w niej udziału osobiście.

Myślę, że w imieniu wszystkich Członków SASO mogę powiedzieć, Dziękujemy i prosimy o więcej (jak tylko będziesz mogła).

W związku z tym, że zgodnie ze Statutem Komisja Rewizyjna musi być co najmniej 3 osobowa musimy przeprowadzić wybory uzupełniające. Zgodnie ze Statutem wybór Członka Komisji Rewizyjnej może być dokonany wyłącznie przez Walne Zgromadzenie Członków, które z kolei musi być zwołane z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem.

Niniejszym proszę więc o zgłaszanie kandydatur na stanowisko Członka Komisji Rewizyjnej (najlepiej przez post do grupy dyskusyjnej). Proponuję, aby zgłoszenia przyjmować do końca listopada, wtedy ogłosimy datę Walnego Zgromadzenia Członków, które odbędzie się w formie elektronicznej przed końcem roku.

Pozdrawiam,

Radek Hofman

Radosław Hofman

to pl_or...@googlegroups.com
Drodzy,

Listopad się zakończył. Zgłosiła się jedna osoba: Paweł Musiał.

W tej sytuacji głosowanie jest wyłącznie formalnością. Zgodnie z Par 17 ust 7 Statutu SASO Komisja Rewizyjna ma prawo kooptować nowych członków w trakcie kadencji, o ile ich liczba nie przekroczy 1/2 składu. Ponieważ Paweł zgłosił się jako kandydat, choć uzyskał 0 głosów (bo nie przeprowadziliśmy głosowania) KR może dokooptować go jako członka tego organu, ponieważ nie ma innych kandydatów. W tej sytuacji Walne Zgromadzenie Członków SASO będzie niepotrzebne.

Oczywiście powyższe jest interpretacją Statutu - może się zdarzyć, że KRS w Poznaniu będzie miał inną interpretację i nakaże organizację WZC, jednakże mam nadzieję, że nie będzie to konieczne.

Pozdrawiam,

Radek Hofman