Zaproszenie na II Konferencję SASO

Radosław Hofman

to pl_org_saso
Drodzy,

A więc, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami: Zapraszamy na II Konferencję SASO! (nareszcie i mam nadzieję, że cyfra II pojawia się po raz ostatni, a konelne zaproszenia będą dotyczyły III i kolejnych konferencji :-) )

Konferencja odbędzie się wspólnie z 20-tą Konferencją Business Intelligence Systems, oraz Kongresem Informatyki Polskiej pod patronatem Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Marszałka Województwa Wielkopolskiego, Prezydenta Miasta Poznania, Komitetu Ekonomicznego Polskiej Akademii Nauk oraz Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego (więcej szczegółów na stronie konferencji: http://bis.kie.ue.poznan.pl/bis2017/).

Konferencja SASO odbędzie się 28 czerwca w Poznaniu w siedzibie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Tematem Przewodnim będzie: Nowa Era Jakości Oprogramowania - czy już była, jest, czy dopiero nadejdzie?

UWAGA: Liczba miejsc jest ściśle ograniczona - prosimy o jak najszybsze zapisywanie się pod adresem: konfe...@saso.org.pl (decyduje kolejność zgłoszeń).

KONFERENCJA SASO JEST BEZPŁATNA (w ramach konferencji uczestnicy będą mieli prawo również do udziału w równoległych sesjach konferencji BIS 2017).

Proszę również prelegentów o zgłaszanie propozycji tematów wystąpień (najlepiej do mnie lub któregokolwiek Członka Zarządu).

Szczegóły konferencji postaramy się podać do końca marca 2017.

Z pozdrowieniami i nadzieją na spotkanie w Poznaniu,

Zarząd SASO

Andrzej Kobyliński

to pl_or...@googlegroups.com
Dzień dobry,

małe sprostowanie - nie sięgajmy tak daleko do przeszłości: może nie jestem na bieżąco, ale chyba ostatni Kongres Informatyki Polskiej (II) odbył się 19 lat temu (1998)!
Łącznie z konferencją BIS odbędzie się "II Kongres Informatyki Ekonomicznej (KIE 2017)" organizowany przez NTIE - Naukowe Towarzystwo Informatyki Ekonomicznej.

Pozdrowienia,

A. Kobyliński

UWAGA: Liczba miejsc jest ściśle ograniczona - prosimy o jak najszybsze zapisywanie się pod adresem: konfe...@saso.org.pl<mailto:konfe...@saso.org.pl> (decyduje kolejność zgłoszeń).

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „pl_org_saso” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na pl_org_saso...@googlegroups.com<mailto:pl_org_saso...@googlegroups.com>.

Radosław Hofman

to pl_or...@googlegroups.com
Witam,

Rzeczywiście - słuszna uwaga.

Muszę też sprostować termin - chyba spojrzałem nie na ten rok, bo piątek wypada 30 czerwca... Na stronie www uaktualniłem już obie informacje.

Przy okazji zachęcam do zapisywania - w ciągu pierwszej godziny "poszło" 20% miejsc...

Pozdrawiam,

Radek Hofman
--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „pl_org_saso”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na pl_org_saso...@googlegroups.com.
Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres pl_or...@googlegroups.com.
Odwiedź tę grupę na https://groups.google.com/group/pl_org_saso

Zbigniew Chaniecki

to pl_org_saso
Witam,
do zobaczenia w Poznaniu
serdecznie pozdrawiam
Zbigniew Chaniecki
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na pl_org_saso+unsubscribe@googlegroups.com<mailto:pl_org_saso+unsubscribe@googlegroups.com>.
Aby opublikować wpis w tej grupie, wyślij e-maila na pl_or...@googlegroups.com<mailto:pl_org_saso@googlegroups.com>.
[...]

Radosław Hofman

to pl_org_saso
Drodzy,

Na stronie SASO pojawiła się właśnie agenda oraz ulotka opisująca konferencję i prelegentów. Zachęcam do zapoznania się, a tych którzy jeszcze się nie zapisali zachęcam do zapisania (zostały nam pojedyncze miejsca).

Bezpośredni link: http://saso.org.pl/images/Ulotka2017.pdf

Poniżej wstępna agenda II Konferencji SASO (30.06.2017 w Poznaniu):

8:30-10:00 Rejestracja gości
9:00-10:00 [opcjonalne] - Keynote BIS Prof. Dalcher - związany z ICT Project Management
10:15-10:30 - Powitanie (Zarząd SASO)
10:30-11:15 - Najnowsze światowe trendy w Inżynierii jakości oprogramowania (prof. Witold Suryn)
11:15-12:00 - Dostosowanie systemów informatycznych/oprogramowania do wymagań RODO (Marzena Kwaczyńska, Monika Szarafińska-Zajdowicz)
12:00-12:45 - Robotic Process Automation jako czynnik poprawy jakości testów oprogramowania (prof. Danuta Kajrunajtys)
[Lunch]
13:45-14:30 - Ochrona prawa do prywatności i innych tajemnic prawnie chronionych w branży IT (dr Bogdan Fisher)
14:30-15:15 - Continuous Testing a Nowa Era Jakości Oprogramowania (Grzegorz Leopold)
[Przerwa]
15:30-16:15 - Modelowanie jakości w obszarach związanych z efektywnością (Ireneusz Suszek)
16:15-17:00 - Panel dyskusyjny SASO a współczesne tendencje w inżynierii jakości oprogramowania (wszyscy prelegenci, moderator: dr Radosław Hofman)
17:00-17:15 - Podsumowanie i zakończenie (Zarząd SASO)

Oczywiście mogą nastąpić w niej drobne zmiany, natomiast główne wykłady na pewno się odbędą.

Pozdrawiam,

Radek Hofman