Hotelik na sylwestra

M i D

witam. chcialbym spedzic z moja kobieta wspolnie nocke sylwestrowa jednak
jedyna mozlwościa jest jakis hotel czy cos..
czy ktos zna dobry. czysty i nie drogi hotel w wawie lub okolicach?
oczywiscie zeby byla lazienka, czysta posciel itd itp :)

prosze o jakies propozycje :)

łukasik.... :P

> czy ktos zna dobry. czysty i nie drogi hotel w wawie lub okolicach?

"nie drogi" - to znaczy ile???

M i D

> "nie drogi" - to znaczy ile???

jakies 100-150zl.
bo ceny sie zaczynaja od 40$ za osobe :(

misha64

Użytkownik "M i D" <a...@com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy ktos zna dobry. czysty i nie drogi hotel w wawie lub okolicach?
> oczywiscie zeby byla lazienka, czysta posciel itd itp :)

Ja proponuję "Ibis" w Wawie, chociaz dwie gwiazdki ale jest super!
Polecam, juz tak kiedys spedzałem sylwestra ;)
chyba 175 zł za dobę w weekend...

--
Seksualny Kaznodzieja
Misha mis...@poczta.onet.pl

łukasik.... :P

Warszawa, Edisona 2
tj.
CS Szkolenie i Doradztwo Sp. z o.o.
maja przytulne pokoiki a pewnie bede takze uzadzac bal sylwetrowy takze moze
dwa w jednym
a w cenie w ktorej podales na pewno cos wybierzesz

łukasik.... :P

jak chcesz moge sie dowiedziec o dokladne ceny ale dopiero mialbym te info
okolo 24.12

łukasik.... :P

zreszta jak zadzwonisz to na pewno wszystkiego sie dowiesz...
tel do recepcji 0-513-43-02
zawsze mozesz wczesniej podjechac i obadac obiekt :)

łukasik.... :P

> tel do recepcji 0-513-43-02

sorki.... :P mialo byc (0--22) 513 43 02

Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ke'dem guerfel "M i D" <a...@com.pl> ihn news:atlk9l$nu$1...@news.tpi.pl:
takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.seks

> jakies 100-150zl.
> bo ceny sie zaczynaja od 40$ za osobe :(

Boshhh... $40 to jest 160PLN, czyli raptem 10PLN różnicy. Ile chcesz
osób wsadzić za te 150 złociszy? Poza tym wklep sobie w wyszukiwarkę
hotele w Wawie, a najlepiej spytaj na pl.regionalne.warszawa - na
pewno znadziesz hotele i od 40 złotych za osobę.

--
Sir Święty Mikołaj @ www.chrabja.pl
<><> Izba Lordów pl.soc.seks <><>

akademiap...@wp.pl

Nam z żoną bardzo się podobało w apartamencie Solatium Booking. Obsługa i podejście na duży plus.

John Doe

On 2018-01-12, akademiap...@wp.pl <akademiap...@wp.pl> wrote:
> Nam z żoną bardzo się podobało w apartamencie Solatium Booking. Obsługa i podejście na duży plus.

Tak, jasne :-]

John Doe