sex ze zwierzetami??

Rafał Kojka

Zoofilia jestt gupia ale co powiecie o nekrofili???
Walic czarka jest zle ale walic sztywniaka jeszcze gorzej!!!

P.S
Wiecie co powiedzial kiedys moj idiotyczny kolega???
Cytuje:
"Jezeli baba wylicze trupowi to mu stanie""

No comand to musi byc debil nie?

Becia

Rafał Kojka napisał(a) w wiadomości: <363b7...@news.vogel.pl>...

>"Jezeli baba wylicze trupowi to mu stanie""

To nie debil tylko jakis domorosly erotoman-nekrofil
:(((((((((((((((((((((((((( szkoda komentarza na takie slowa

Kermitt de Żabeq

Rafał Kojka wrote in message <363b7...@news.vogel.pl>...

>Zoofilia jestt gupia ale co powiecie o nekrofili???
>Walic czarka jest zle ale walic sztywniaka jeszcze gorzej!!!
Łeeeee....
Nekrofilia to rzecz dla małych,
zakompleksionych, zidiociałych
i prawdziwie żałosnych ludzi.
K* brakuje im żywych? Przecież
to nie ma sensu...ale cóż...
Nie można ocenić umysłu
chorego poprzez zdrowy chyba....

.cze.tramer/kermit.[ tra...@quake2.org.pl ].[UIN:9566201].
-"I can play my bass for you - is it luck?!"-

Marc_

* Dzionka 31-Oct-98 21:42:58, taki ktos jak Rafał Kojka nabazgrolil:

> No comand to musi byc debil nie?

^^^^^^^^^

ROTFL :)

Pozdrowienia, Marc_, Marcin

stbo...@box43.gnet.pl

On jest poprostu jakis chory :((

Lista dyskusyjna pl-soc-seks - http://www.newsgate.gliwice.pl

Piotrek JSB

>P.S
>Wiecie co powiedzial kiedys moj idiotyczny kolega???
>Cytuje:
>"Jezeli baba wylicze trupowi to mu stanie""
>
>No comand to musi byc debil nie?

:-))))))))))))))))))))))
Szczegolnie ostatnie zdanie.

PiT

Piotrek JSB

>Nie można ocenić umysłu
>chorego poprzez zdrowy chyba....

Ale ciekawe co tacy ludzie sobie mysla.
Zawsze mowilem ze fascynuja mnie wariaci.

PiT

Wiki

Coś cie sie tak przyczepili do lidzi o innych upodobaniach. Staracie się za
wszelką cene zrobic to aby wasze zachowanie bylo tym jedynym wlasciwy. Ale
istnieja ludzie o innych marzeniach erotycznych. Ważne by ta osoba nikogo
nie krzywdzila. Uwazam, ze na przyklad pedofilia jest zla, gdyz tu mamy do
czynienia ze zmuszaniem oraz wykorzystywaniem nie wpelni uformowanego
umyslu. I jest to krzywdzenie niejednokrotnie. Jednak zoofilia, to juz
kwestia obroncow praw zwierzat. Jezeli chodzi o nekrofilie to tu chyba
nikogo sie nie krzywdzi, chyba ze uczucia bliskich zmarlemu. Mimo wszystko
zastanowcie sie nad tym czy i w waszych fantazjach nie ma jakis odstajacych
od ogolnie przyjetych regol zapachow, obrazow itp.

Wiki

Obronca indywidualizmu

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl

Roland

Rafał Kojka napisał(a) w wiadomości: <363b7...@news.vogel.pl>...

>Zoofilia jestt gupia ale co powiecie o nekrofili???
>Walic czarka jest zle ale walic sztywniaka jeszcze gorzej!!!

Kilka ladnych lat temu czytalem historie w "Detektywie". Jak zapewniala
redakcja byla oparta na faktach. W skrocie chodzilo o to, ze gosc pracujacy
w kostnicy szpitalnej, odwiozl tam dopiero co zmarla dziewczyne. Postanowil
ja "walnac", nim nie wystygnie. Po chwili lezenia na niej zrobil jej taki
masaz serca, ze dziewczyna sie ocknela. Ona podobno zyje a on wyladowal w
wariatkowie. A i jeszcze zlamal reke i zebro jak spadl z niej.

Wiec nie ma tego zlego..........;-)

Pocahontas

>Zoofilia jestt gupia ale co powiecie o nekrofili???
>Walic czarka jest zle ale walic sztywniaka jeszcze gorzej!!!
Dlaczego jest głupia, popatrz na www.bestiality.com
Czy zna ktoś lepsze strony ze zwierzątkami?
Pocahontas

Marc_

* Dzionka 02-Nov-98 14:46:42, taki ktos jak Wiki nabazgrolil:

> [...]
> zastanowcie sie nad tym czy i w waszych fantazjach nie ma jakis odstajacych
> od ogolnie przyjetych regol zapachow, obrazow itp.

Sa pewne normy etyczne, ktorych przekraczac nie mozna ...

Pozdrowienia, Marc_, Marcin

lukasz...@interia.pl

Jivanmukta