czy wiecie, że...

Jivanmukta

...zbyt częsta masturbacja prowadzi do impotencji.

Bischoop

On 2017-08-07, Jivanmukta <jivan...@poczta.onet.pl> wrote:
> ...zbyt częsta masturbacja prowadzi do impotencji.

Niby dlaczego?

Jivanmukta

Nie wiem, tak czytałem, radzę nie sprawdzać.

gazebo

W dniu 2017-08-07 o 14:36, Jivanmukta pisze:
> ...zbyt częsta masturbacja prowadzi do impotencji.

do slepoty

--
gazebo

---

Freja Draco

W dniu 2017-08-07 o 15:36, Jivanmukta pisze:
> ...zbyt częsta masturbacja prowadzi do impotencji.

Owszem, ale tylko wtedy, kiedy ktoś nie dba o higienę włosów między
palcami :p

--
Freja Draco

Kiedy smok jest w pobliżu, nic nie będzie w stanie ci pomóc,
jeśli nie uwzględnisz go w swoich kalkulacjach.