Czy modlitwa może zaszkodzić?

Zenek Kapelinder

Jednej Polce poszukiwanej listem gończym zaszkodziła. Trafili ja dzięki temu że na jakiś portalach się modliła. Grozi jej do 15 lat więzienia. Będzie miała dużo czasu na modlitwę.

trybun

> Jednej Polce poszukiwanej listem gończym zaszkodziła. Trafili ja dzięki temu że na jakiś portalach się modliła. Grozi jej do 15 lat więzienia. Będzie miała dużo czasu na modlitwę.

Cóż znaczy 15 lat w stosunku do wieczności.. wieczności w Niebie.

Zenek Kapelinder

W przykazaniach jest " nie kradnij". Ona ukradła coś 300 milionów złotych. Na wieczne potępienie jest zapisana.

trybun

Błędne założenie, kradzież to zabór czyjejś własności, tymczasem ten
stos (zwłaszcza taki stos) papieru nie znaczy nic, jest tylko
instrunentem do niewolenia człowieka, czyli czymś człkowicie sprzecznym
z wolą Stwórcy. Kradnie to np ktoś taki który wybrany obszar terenu
otacza drutem i wywiesza tabliczkę z napisem "teren prtywatny wstęp
zabroniony".