Re: Dlaczego należy natychmiast wystąpić z zakłamanego i zbrodniczego KRK?

Nemrod

Feb 22, 2024, 8:40:50 AMFeb 22
W dniu 05.02.2024 o 21:02, Jacek Marcin Jaworski pisze:
> [...]
> (apostazji), który złożyłem d. 2022-08-10, śro. w Pruszczu Gd. na
> plebanii parafii pod wezwaniem Krzyża Świętego przy ul. Wojska Polskiego
> 37.
> Można dodać, że takie wystąpienie (uwolnienie się) z KRK w polskich
> realiach jest niemożliwe. Wynika to z tego, że KRK ani nie zmienia
> swoich dokumentów, ani nie wydaje zaświadczeń o uwolnieniu człowieka od
> wszelkich wcześniejszych i przyszłych zobowiązań wobec KRK. Zamiast tego
> dokonuje się notatki, że ktoś "był czupurny" i takich rzeczy się domagał.

I co niby ta cała apostazja zmieniła w twoim życiu? Poza tym, jak wynika
z twoich innych wpisów, chorujesz psychicznie, a w takim wypadku,
(jak wynika z KPK 11) taka apostazja jest i tak nieważna.

> Uważam naukę KRK nieprawdziwą:
>     1. Elochim: To hebrajskie określenie występuję w opisie raju. KRK w
> polskich wersjach Biblii tłumaczy to słowo jako "bóg". Natomiast w
> oryginale to słowo występuje wyłącznie w liczbie mnogiej. Tak więc to
> byli Bogowie a nie bóg;

ELOHIM - to słowo oznacza Boga, który objawiając się człowiekowi,
budzi w nim wielką bojaźń religijną, przez swój majestat i chwałę.
To nie przypadek, że wymawiane przez Żydów, brzmi to jak jęk
przestraszonego Żyda. Ale trzeba przyznać, że słowo to zależy
również od kontekstu, i może oznaczać bóstwa pogańskie.
Podobnie jak po polsku słowo "pan" też zalezy od kontekstu,
a może znaczyć zwrot grzecznościowy do kogoś, władcę albo Boga.
W Biblii hebrajskiej, ELOHIM w odniesieniu do JHWH, oznacza
to co napisałem na początku.

> [...]
> występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem
> tych, którzy Mnie nienawidzą.
>        Wj 20,06    Okazuję zaś łaskę aż do tysiącznego pokolenia tym,
> którzy Mnie miłują i przestrzegają moich przykazań."
>         2.2. Pwt 4:

>        "Pwt 4,15   Pilnie się wystrzegajcie - ->skoroście nie widzieli
> żadnej postaci w dniu<-, w którym mówił do was Pan spośród ognia na Horebie -

>        Pwt 4,16   abyście nie postąpili niegodziwie (...)
>        Widać, że KRK poprawia swojego boga twierdząc, że bałwochwalstwo
> nic nie szkodzi a sam bóg nie powinien być aż tak zazdrosny, a jego

Tak to jest jak się pisze bzdury, bez znajomości tekstu, i rzuca
cytatami bez zrozumienia. Te teksty które przytoczyłeś dotyczą
->STAREGO<- Przymierza. Katolików, czy w ogóle chrześcijan,
obowiązuje NOWE Przymierze. I co istotne, to to, że podczas
zawarcia Przymierza na Krzyżu, Syn Boży Jezus Chrystus BYŁ
widzialny, a zatem MOŻNA sporządzać Jego wizerunki, nie przeczy
to Pwt 4,15. Podobnie święci, też nie byli niewidzialni,
lecz byli sługami Bożymi, którzy po śmierci mają moc pomagać
swoimi modlitwami do Boga i wspierać w ten sposób Kościół ziemski.

>     3. Trójca święta: KRK twierdzi, że "Jest jeden bóg w trzech
> osobach: bóg ojciec, syn boży i duch święty.". Jest to nonsens. Nie ma
> takiej opcji by ktoś mógł istnieć w więcej niż jednej osobie. Nawet
> Bogowie nie mają możliwości myśleć wielowątkowo. Brak czasu rozwiązuje
> się cofając się w czasie i wielokrotnie przeżywając ten sam moment, ale
> w różnych miejscach. To dla tego są takie ogromne puste przestrzenie w
> kosmosie;

Kolejne bzdety. Wyobraź sobie, że masz wszystko, cały świat, całą wiedzę
i całą moc, a jesteś absolutnie sam przez wieczność. Ta samotność
wywoła przygnebienie, a więc będziesz mimo wszystko nieszczęśliwy.
Bóg w Trójcy Świetej nie ma takich problemów.

> [...]
>        "Łk 12,49   Przyszedłem rzucić ogień na ziemię i jakże bardzo
> pragnę, żeby on już zapłonął
>        Łk 12,50   Chrzest mam przyjąć i jakiej doznaję udręki, aż się
> to stanie.
>        Łk 12,51    Czy myślicie, że przyszedłem dać ziemi pokój? Nie,
> powiadam wam, lecz rozłam.
>        Łk 12,52   Odtąd bowiem pięcioro będzie rozdwojonych w jednym
> domu: troje stanie przeciw dwojgu, a dwoje przeciw trojgu;
>        Łk 12,53   ojciec przeciw synowi, a syn przeciw ojcu; matka
> przeciw córce, a córka przeciw matce; teściowa przeciw synowej, a synowa

Gdzie tu nonsens? Wkleiłeś se cytaty i nic z nich nie rozumiesz.
Chrystus jest znakiem sprzeciwu wobec świata, jest kamieniem
węgielnym o który potykają się ludzie idący na zatracenie.

>     5. Kult Maryi. KRK wielbi ją jak najświętszą kobietę w dziejach
> świata. Natomiast prawda jest taka, że na przestrzeni wieków KRK nadaje
> Maryi coraz to nowe, święte atrybuty. Np. po 1945r. wymyślono, że
> została ona "wniebowzięta". Ciekawe jak oni do tego doszli skoro na
> temat śmierci Maryi nie ma nawet jednego zdania ani w Biblii ani nigdzie
> indziej.

Ale jest Tradycja. Natomiast Biblia to misyjny wynalazek Kościoła.
Nie zmienia to faktu, że kult Maryi (i świetych) jest analogiczny
do kultu Przybytku i Arki Przymierza z ST, i stanowi część integralną
kultu Jezusa Chrystysa. Kult ten jest kultem NAKAZANYM a nie
bałwochwalczym.

> (...) 6. Kult zmarłych zwanych świętymi. (...)

Jak wyżej.

> Uważam naukę KRK za wprowadzającą w błąd:
>     7. Jedno życie. Gdyby człowiek miał żyć tylko raz, to dusza była by
> niepotrzebna. Dusza jest potrzebna do odebrania nagrody za poprzednie
> życie lub  odpokutowania zła popełnionego w poprzednim życiu. Jest to
> logiczne i normalne myślenie;

Tego typu myślenie można łatwo obalić. Wiadomo, że za jakiś czas,
wyparuje wszelka woda na Ziemi i klimat stanie się bardzo gorący,
przez co dojdzie do zagłady życia na Ziemi. I co się stanie
wtedy z tymi twoimi reinkarnowanymi duszami? W teologii katolickiej
nie ma takich problemów - nastepuje zmartwychwstanie i los wieczny
człowieka (Niebo lub Piekło). A nie jakieś ciągłe wędrówki dusz.
Diabeł musi zostać ukarany i związany na zawsze cierpieć wieczne
męki za to, że wystąpił przeciw Bogu i był przyczyną cierpień
ludzi na ziemi. Ma być związany i męczony przez aniołów mających
władzę nad ogniem, a nie że będzie se gdzieś latał i usiłował
wracać, aby dręczyć Lud Święty.

>     8. Telepatia. (...) Telepatia to fala podłużna (jak fala dźwiękowa), która zawsze
> towarzyszy magnetyzmowi i jaka rozchodzi się w zaświatach w idealnie
> sprężystym ośrodku (czyli natychmiastowo w całym wszechświecie);

Ale gdzie tu masz problem? Pomijając to twoje absurdalne tłumaczenie.
JCH znał ludzkie myśli i to w czasie rzeczywistym. I co z tego?

>     9. Braterstwo: KRK mówi w kółko o miłości do bliźniego. Tylko że to
> nie miłość jest dla ludzi kluczowa tylko: UCZCIWOŚĆ, SOLIDNOŚĆ I
> BRATERSTWO. Dopiero z nich może wyniknąć PRAWDZIWA PRZYJAŹŃ i dopiero Z
> NIEJ MOŻE WYNIKNĄĆ PRAWDZIWA MIŁOŚĆ. Miłość bez fundamentu prawdziwej
> przyjaźni jest fikcją, kłamstwem i zwykłym rypaniem (...);

Tak może się wydawać człowiekowi szukającemu towarzystwa. Miłość
bliźniego ma na celu doprowadzenie ludzi do komunii z Bogiem.
Celem w życiu jest dojście do Boga i dzielenie z Nim wiecznego
szczęścia. A tu na ziemi zawiedziesz się na wszystkim: pieniądze,
władza, sukces, seks, alkohol, nic to nie da, jeżeli życie nie
doprowadzi do jedności z Bogiem.

> [...]
> ŻYCIE bez ograniczeń umysłowych, bez ograniczeń rozwoju, to wolność
> wyboru pracy i kierunków nauki, ZBAWIENIE TO ŻYCIE i praca w ekstazie
> twórczej, nauka z fascynacją, dostęp do wszechświatowej wiedzy, otwarcie
> wrót do kosmicznej kariery, ZBAWIENIE TO ŻYCIE bez cierpień fizycznych i
> psychicznych, możliwość osiągnięcia komfortu psychicznego, możliwość
> korzystania z wielu form sportu, zabawy i relaksu, ZBAWIENIE TO ŻYCIE
> złożone z wielu wspaniałych i pięknych przeżyć i doznań umysłowych i
> fizycznych, ZBAWIENIE TO ŻYCIE z możliwością uprawiania różnorodnego seksu;

Jak wyżej.

>     11. Brak wskazówek życiowych: (...)
Dla ciebie jest jedna dobra rada: "Módl się i pracuj".

> [...]
> do sukcesu w nowoczesnej, globalnej cywilizacji. Nauka przypowieści
> biblijnych sprawia błędne wrażenie, że w życiu wystarczy być przyzwoitym
> by zostać zbawionym.
>        KRK nie mówi jak zostać światowej klasy geniuszem, wynalazcą czy
> inżynierem. Nie mówi jak zostać światowym bogaczem. KRK nie podaje nawet
> jak zostać śpiewakiem czy aktorem światowej sławy.
>        KRK nie mówi jak zyskać moce nadludzkie – takie jak: hiper
> inteligencja, pamięć absolutna, fotograficzna wyobraźnia, słyszenie
> myśli (ludzi i zwierząt), zdalne (pozazmysłowe) widzenie, telekineza;

Takie bzdury nie są nikomu do niczego potrzebne.

>     12. Co jest brane pod uwagę na sądzie ostatecznym? Ja wierzę w sąd
> ostateczny po każdej śmierci człowieka. KRK wcale nie wspomina o
> kryteriach oceny na tym sądzie. Przez to miliardy ludzi są zagrożone
> zdegradowaniem i "wsadzeniem w futro". Właśnie przez to, że nikt ich nie
> uświadomił o tym co jest brane pod uwagę na sądzie ostatecznym.
>        TO POWODUJE, ŻE KRK ODDALA LUDZI OD ZBAWIENIA;

Może najpierw poczytaj se tę Biblię zamiast pleść takie bzdury.

Hbr 9,27 A jak postanowione ludziom raz umrzeć, a potem sąd, 28 tak
Chrystus raz jeden był ofiarowany dla zgładzenia grzechów wielu, drugi
raz ukaże się nie w związku z grzechem, lecz dla zbawienia tych, którzy
Go oczekują.

> [...]
> pochowano ją w pieczarze grobowej jej męża Manassesa.
>        Jdt 16,24:   Dom Izraela opłakiwał ją przez siedem dni."

>        Co ciekawe miała sługi i służące, ale wyzwoliła tylko jedną
> ulubioną (?) niewolnicę. Wiadomo z historii Starożytnego Rzymu, że
> większość wyzwoleń dokonywana była w zamian za usługi seksualne
> (wyczytałem to parę miesięcy temu w Internecie - teraz nie jestem w
> stanie tego znaleźć). Takie były standardy w starożytności i tak jest
> chyba do dziś.
>        W Biblii nie ma żadnego słowa krytyki wobec stylu z życia
> Judyty, a wręcz przeciwnie: jest tam wychwalana.

A nie pomyślałeś, że po prostu Judyta była cnotliwa i święta?
Co do lesb, to ten styl życia jest potępiony np tu:

Rz 1,26 Dlatego to wydał ich Bóg na pastwę bezecnych namiętności:
mianowicie kobiety ich przemieniły pożycie zgodne z naturą na przeciwne
naturze. 27 Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z
kobietą, zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami
uprawiając bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za
zboczenie. 28 A ponieważ nie uznali za słuszne zachować prawdziwe
poznanie Boga, wydał ich Bóg na pastwę na nic niezdatnego rozumu, tak że
czynili to, co się nie godzi.

> [...]
> szatańscy, ziemscy bogowie nie pozwalają niczego się uczyć z
> zagranicznych książek (szybko kasują o tym pamięć) - sens ma jedynie
> studiowanie polskich opracowań. To szatańscy, ziemscy bogowie kasują
> zdolności umysłowe jakie się tworzą w ludzkich głowach w wyniku mozolnej
> ludzkiej pracy i nauki (temu kasowaniu towarzyszy temu kilku sekundowy,
> punktowy bul w obrębie czaszki ofiary). To szatańscy, ziemscy bogowie z
> byle powodu włączają nam bóle głowy, senność w dzień i bezsenność w
> nocy. To szatańscy, ziemscy bogowie manipulują ludźmi i wodzą ich na

Tutaj widać słowa osoby ewidentnie chorej psychicznie.

>     15. Przebaczenie. KRK daje do zrozumienia, że bóg wszystko łatwo
> przebaczy. (...)

Skąd taki wniosek? Jak pisze w Ewangelii:

Mt 7,13 Wchodźcie przez ciasną bramę! Bo szeroka jest brama i
przestronna ta droga, która prowadzi do zguby, a wielu jest takich,
którzy przez nią wchodzą. 14 Jakże ciasna jest brama i wąska droga,
która prowadzi do życia, a mało jest takich, którzy ją znajdują!

>        Natomiast ja widzę, że moi przybrani rodzice którzy znęcają się
> nade mną fizycznie i psychicznie od urodzenia z łatwością, regularnie
> uzyskują rozgrzeszenie i są dopuszczani do komunii jak najlepsi katolicy!!!

Znęcają w tym wieku? To może się od nich wyprowadź, skoro ci z nimi
tak źle.

> Uważam naukę KRK za nie wystarczającą dla ambitnych ludzi i nie
> odpowiadającą na podstawowe pytania wiernych:
>     16. Kto i po co stworzył moją duszę ludzką?
>        Bo Bóg Stwórca musi mieć do tego dobry powód;

No cóż, życie jest jednym darmowym obiadem.

>     17. Kim byłem w poprzednich życiach?
>        Jest to ważne po to by nie popełniać ponownie tych samych błędów;

Nikim. Nie było cię. Reinkarnacja to błędna doktryna.

>     18. Jaką mam misję egzystencjalną?
>        Logiczne jest, że każdy musi ją mieć. Bo Bóg Stwórca musi mieć
> do tego dobry powód;

Każdy człowiek jest do czegos potrzebny.

>     19. Jaka jest moja misja ziemska?
>        Logiczne jest, że każdy musi ją mieć. Bo Bóg Stwórca musi mieć
> do tego dobry powód;

Jak wyżej.

>     20. Co my ludzie tutaj w ogóle robimy? (...)

Żyjemy.

>     21. Do jakiego boga KRK karze się modlić? (...)

Każe. Do Jezusa Chrystusa.

>     22. Dlaczego mimo postępu naukowo-technicznego żyje się coraz
> gorzej w Polsce i na Ziemi? (...)

Jak pracujesz i masz pieniądze to będziesz się dorabiał i żył coraz
lepiej. A jak nie, i będziesz na czyimś utrzymaniu, to może być ci
coraz gorzej. Proste.

>     23. Jak uwolnić się od szatańskich bogów którzy nas gnębią?

Diabeł ci dokucza? Może wróc do tego Kościoła.

>     24. Jak osiągnąć światowy sukces?
>        Dlaczego KRK chce byśmy byli pokorni czyli bierni? Bo KRK dostał
> zwrot majątków skonfiskowanych przez III Rzeszę i PRL? Co mnie to
> obchodzi!!! JA CHCĘ BYĆ ŚWIATOWEJ KLASY INŻYNIEREM I GENIALNYM
> ARCHITEKTEM SYSTEMÓW!!!

Haha.

>     25. Jak naprawić, wyzwolić i zbawić siebie, Świat i Wszechświat?
>        Jasne jest, że Ziemia jest w mocy diabłów z szatańską techniką
> telepatyczną. Po tym co pokazują w telewizji widać, że SZAP chce by
> Cywilizacja Ziemska stała się "cywilizacją śmierci". Dlaczego codziennie
> wmawia nam się że mordowanie jest normalne?!? Po co to komu? Dlaczego
> KRK nie mówi wiernym, że ludzie powinni być uczciwi i solidni i
> zjednoczeni braterstwem, przyjaźnią i miłością?

Może najpierw poczytaj se Katechizm, to będziesz przynajmniej wiedział
co Kościół mówi a co nie.

>     26. Jak zmusić gdańską polibudę do otwarcia nowoczesnych kierunków
> kształcenia dla osób pracujących? Na PG nie można studiować nowoczesnej
> inżynierii: ani elektroniki, ani automatyki, ani mechatroniki, ani nawet
> fizyki technicznej!!! Czy powodem jest to, że teraz pracują ludzie z
> PRL-u? I władze nie chcą pozwolić by PRL-owcy byli lepszymi inżynierami
> od Europejczyków urodzonych po 1989?!? Co to za rasizm?!?

Może idź na Oxford albo Cambridge skoro na PG cię nie chcą.

> Uważam, że KRK ma polską krew na rękach za jaką nie został osądzony i
> jakiej nie odkupił:
>     27. Prawie 50 wypraw krzyżowych przeciw Polsce: zorganizowali je
> papierze i cesarze niemieccy na tereny świeżo ochrzczonej Polski3
> (podczas gdy do Ziemi Świętej wypraw krzyżowych było jedynie 9);

A co na to król Władysław Warneńczyk?

>     28. Zniszczenie polskiego społeczeństwa po 966r. w wyniku
> wymuszenia przez KRK nuklearnego modelu rodziny. Pretekstem była walka z
> kazirodztwem. Polegało to na likwidacji wielopokoleniowych siedlisk i
> wymuszenie by rodziny złożone były wyłącznie z rodziców z dziećmi (bez
> dziadków i bez wnuków). Spowodowało to wyludnienie ziem polskich i
> upadek państwa w ciągu 100 lat od chrztu Polski;

Absurdalne tezy z sufitu.

>     29. Wprowadzenie niewolnictwa po 966r. w wyniku wprowadzenia
> Feudalizmu na ziemiach polskich. To spowodowało podział Polaków na 2
> narody: jeden zdrowy i tłusty, a drugi wychudzony, wynędzniały, z
> ziemistą cerą i "chodzący na alkohol". Niewolnictwo polskich chłopów
> trwało 900 lat od 966r do 1863r. I to tylko dla tego, że Car się nad
> tymi chłopami zlitował - na ziemiach polskich nie zrobiła tego ani
> arystokracja ani szlachta ani KRK;

I ty też jesteś takim chłopem pańszczyźnianym?

>     30. KRK negował sens walki Polaków o wolność. W encyklice "Cum
> Primum" papież Grzegorza XVI potępił Powstanie Listopadowe;

No i co z tego? Jakby Polacy nie byli takimi anarchistami,
to by nie poszli pod te zabory. Sami sobie winni.

>     31. KRK wcale nie wspomina o polskim majątku narodowym jaki po
> 1989r. za czapkę śliwek "poszedł do żyda";

Może zgłoś to do yad vashem?

>     32. KRK wcale nie mówi na czym polega prawdziwa nauka, prawdziwy
> przemysł, prawdziwa gospodarka, prawdziwa technika, prawdziwa sztuka i
> prawdziwe państwo.

Zapomniałeś, że to Kościół pozakładał te wszystkie wyższe uczelnie
już w średniowieczu.

> Tak jakby nie widział różnicy między SZAP, GB,
> Francją, Włochami i Rzeszą a wynędzniałą Polską. KRK klepnął naszą
> polską nędzę i polską głupotę i faktycznie zachowuje się jak baca na
> hali gdzie pasie swoje zidiociałe owieczki.
> KRK intelektualnie i technicznie został zdystansowany przez spec. służby
> które mają filozofię neonazistowską
> Spec. służby przejęły kontrolę nad Światem, mimo, że przez setki lat
> pełną kontrolę i pełną władzę miał KRK.

Obserwuję tu narastający chaos w wypowiedzi.

> [...]
> uniemożliwiają mi dalszą naukę na polibudzie mimo zdolności i chęci,
> uniemożliwiają mi dalszą sensowną pracę mimo możliwości, niszczą moje
> dobre źródła informacji, mordują niewinnych ludzi którzy jakoś mi
> pomogli (np. nauczycieli). Wszędzie są krety utrzymywane przez spec.
> służby: Krety w domu codziennie szarpią mnie i znęcają się nade mną
> psychicznie i fizycznie. Domowe krety zmuszają do leczenia
> psychiatrycznego. Krety w pracy znęcają się psychicznie - nawet
> próbowały zamachów na moje życie (próba zarażenia mnie Kowidem w lutym

Czyli co chorujesz na manię prześladowczą?

> Wszyscy co wykitowali w wieku 40 lat są tymi bohaterami którzy się
> wybili ponad przeciętność i za to zostali wykończeni przez spec. służby.
> Z KSIĘŻMI MIKOŁAJEM KOPERNIKIEM Z TORUNIA45 I JANEM KACZKOWSKIM Z SOPOTU
> NA CZELE!!!

I na koniec twój krzyk rozpaczy. Nawróć się lepiej do jedynie słusznego
Kościoła Katolickiego, i zacznij żyć jak człowiek, a nie jak
pacjent wymagający nieustannej opieki przez najbliższych.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,