Ktoś na solo wyskoczy, pan Krzewicki może? xD

mark sein

Jun 12, 2021, 8:35:56 PM6/12/21
Czas chyba trochę opętanego światła wystawić na publiczny plac czyź nie?

Jakub A. Krzewicki

Aug 2, 2021, 11:16:35 AM8/2/21
niedziela, 13 czerwca 2021 o 02:35:56 UTC+2 mark sein napisał(a):
> Czas chyba trochę opętanego światła wystawić na publiczny plac czyź nie?
Człowieku czasu nie mam, a tu się tobie na dyskusje chce ludzi wyciągać. Muszę się bronić przed rozbojem w biały dzień, jaki urządza na wolnym rynku Vateusz Maowiecki. To nie jest czas, żeby się o duperele kłócić.

Battle Juice

Aug 7, 2021, 7:37:00 PM8/7/21
Jestem ,porozmawiajmy o konkretach może by tak czas podziemne państwo utworzyć albo tak rozświetlić syjonizm żeby i Kowalski zrozumiał.

Battle Juice

Aug 7, 2021, 8:30:06 PM8/7/21
Z jednej strony wcale mi się nie chce z tobą sprzymierzać, bo niejednokrotnie próbowałem wykazać że całe wasze ezoteryczne szambo jest jednym z departamentów złego i stan waszej paniki wydaje sie to potwierdzać, jednakże zwiedzenie to jeszcze nie opętanie, jak obligatoryjne zachowywanie tajemnic nie jest już takie istotne, to napisz na maila kalaf...@gmail.com, a może chłopek roztropek rzuci troche logicznego światła na ten zamęt, za duźo tu jezusowych żeby ot tak pisać

Battle Juice

Aug 8, 2021, 8:49:30 AM8/8/21
Jasna cholera parę piw i człowiek bezczelny temat zakłada i jeszcze po paru dniach się pucuje.Sorry, po prostu chciałem pogadać z kimś mądrym, bo poziom zdebilnienia baranów i ich ilość jest przerażająca. Równie dobrze zamiast kowida mogli by im w tv powiedzieć że napadli nas kosmici
lub że jezus powrócił i albo chodzili by w maskach, bo kosmici coś rozpylili, albo w worach pokutnych by wykazać że pragną pana.
Jestem w stanie podporządkować sie do wielu rzeczy, ale z przymusowym podawaniem eksperymentalnej substancji chemicznej przegięli po całości.
Dobra tak czy inaczej wszystkie znaki na ziemii i niebie wskazują że szopka już się kończy, ale jakby powróciła niedługo to chyba naprawdę się wkurwię xD

Jakub A. Krzewicki

Aug 9, 2021, 3:13:00 PM8/9/21
Zdycham ze zmęczenia, zarobiony jestem. Od kiedy jest ta epidemia, wszystkie cherlaki z mojej rodziny zrobili sobie ze mnie zaopatrzeniowca.
Nie mam czasu na myślenie, na całościowy ogląd i budowanie wizualizacji modelu świata, na pracą w ideach czy astralu. Na kontemplację czy aktywizm online. Wszystko zżera bieżączka. Jak ja nie cierpię takiego trybu życia.

Battle Juice

Aug 9, 2021, 5:19:30 PM8/9/21
W takim razie trzymaj się i nie daj się za bardzo dymać cherlakom, wypiję za to żebyśmy sobie jeszcze kiedyś na spokojnie podywagowali
o "pierdołach" :D xD