Ktoś na solo wyskoczy, pan Krzewicki może? xD

mark sein

Czas chyba trochę opętanego światła wystawić na publiczny plac czyź nie?

Jakub A. Krzewicki

niedziela, 13 czerwca 2021 o 02:35:56 UTC+2 mark sein napisał(a):
> Czas chyba trochę opętanego światła wystawić na publiczny plac czyź nie?
Człowieku czasu nie mam, a tu się tobie na dyskusje chce ludzi wyciągać. Muszę się bronić przed rozbojem w biały dzień, jaki urządza na wolnym rynku Vateusz Maowiecki. To nie jest czas, żeby się o duperele kłócić.

Battle Juice

Jestem ,porozmawiajmy o konkretach może by tak czas podziemne państwo utworzyć albo tak rozświetlić syjonizm żeby i Kowalski zrozumiał.

Battle Juice

Z jednej strony wcale mi się nie chce z tobą sprzymierzać, bo niejednokrotnie próbowałem wykazać że całe wasze ezoteryczne szambo jest jednym z departamentów złego i stan waszej paniki wydaje sie to potwierdzać, jednakże zwiedzenie to jeszcze nie opętanie, jak obligatoryjne zachowywanie tajemnic nie jest już takie istotne, to napisz na maila kalaf...@gmail.com, a może chłopek roztropek rzuci troche logicznego światła na ten zamęt, za duźo tu jezusowych żeby ot tak pisać

Battle Juice

Jasna cholera parę piw i człowiek bezczelny temat zakłada i jeszcze po paru dniach się pucuje.Sorry, po prostu chciałem pogadać z kimś mądrym, bo poziom zdebilnienia baranów i ich ilość jest przerażająca. Równie dobrze zamiast kowida mogli by im w tv powiedzieć że napadli nas kosmici
lub że jezus powrócił i albo chodzili by w maskach, bo kosmici coś rozpylili, albo w worach pokutnych by wykazać że pragną pana.
Jestem w stanie podporządkować sie do wielu rzeczy, ale z przymusowym podawaniem eksperymentalnej substancji chemicznej przegięli po całości.
Dobra tak czy inaczej wszystkie znaki na ziemii i niebie wskazują że szopka już się kończy, ale jakby powróciła niedługo to chyba naprawdę się wkurwię xD

Jakub A. Krzewicki

Zdycham ze zmęczenia, zarobiony jestem. Od kiedy jest ta epidemia, wszystkie cherlaki z mojej rodziny zrobili sobie ze mnie zaopatrzeniowca.
Nie mam czasu na myślenie, na całościowy ogląd i budowanie wizualizacji modelu świata, na pracą w ideach czy astralu. Na kontemplację czy aktywizm online. Wszystko zżera bieżączka. Jak ja nie cierpię takiego trybu życia.

Battle Juice

W takim razie trzymaj się i nie daj się za bardzo dymać cherlakom, wypiję za to żebyśmy sobie jeszcze kiedyś na spokojnie podywagowali
o "pierdołach" :D xD