Amnestia w piekle - zmieniaja sie grzechy!

Sylvio Balconetti

>Zapowiedź nowego serialu dokumentalnego dla włoskiej telewizji z
udziałem papieża Franciszka wywołała kontrowersje. W siedmioodcinkowym
programie ojciec święty przedstawia alternatywną listę siedmiu grzechów
głównych, która wyklucza nieczystość, pychę, chciwość, nieumiarkowanie w
jedzeniu i piciu oraz lenistwo. Zamiast nich papież mówi o rozpaczy,
głupocie, niestałości, niesprawiedliwości i niewierności. Na liście z
grzechów głównych pozostały jedynie gniew i zazdrość.<

https://www.fronda.pl/a/papiez-franciszek-zmienia-liste-siedmiu-grzechow-glownych-program-wzbudza-ogromne-kontrowersje,156223.html

* Jako czlowiek praktyczny zastanawiam sie czy moze w piekle nie bedzie
amnestii? :-) Bo jesli poszles cierpiec za nieczystość, pychę, chciwość,
nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu oraz lenistwo, a te przestana byc
grzechami, to pewnie beda wypuszczac? Albo beda zmniejszac kary, jesli
to odpadnie z listy grzechow glownych? Juz widze oczami duszy sprawy
wnoszone do sadow bozych o odszkodowanie. Cierpiales setki lub tysiace
lat, a tu okaze sie, ze to nie byly grzechy, albo przynajmniej drobne
wystepki. Czuje, ze kosciol pojdzie z torbami! :-)
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪

Kiedy śnieg pada, Czarnecki do kabrioleta wsiada (przysłowie filipińskie).

Jacek Maciejewski

Dnia Mon, 25 Jan 2021 16:50:12 +0100, Sylvio Balconetti napisał(a):

> * Jako czlowiek praktyczny zastanawiam sie czy moze w piekle nie bedzie
> amnestii? :-)

Ja to się w ogóle dziwię jak diabli którzy wszak za karę znaleźli w
piekle, wypełniają potulnie wolę boską dręcząc dusze grzeszników zamiast
radośnie zrobić bogu na złość i stworzyć grzesznikom komfortowe warunki
:)
--
Jacek
-I hate haters-

Jacek Maciejewski

Dnia Mon, 25 Jan 2021 16:50:12 +0100, Sylvio Balconetti napisał(a):

> * Jako czlowiek praktyczny zastanawiam sie czy moze w piekle nie bedzie
> amnestii? :-)

Ja to się w ogóle dziwię jak diabli którzy wszak za karę znaleźli się w

andal

On Mon, 25 Jan 2021 16:50:12 +0100, Sylvio Balconetti wrote:

> Cierpiales setki lub tysiace lat, a tu
> okaze sie, ze to nie byly grzechy, albo przynajmniej drobne wystepki.
> Czuje, ze kosciol pojdzie z torbami!

albo ty pojdziesz z wrzodami na bebechach jak sie tak bedziesz przejmowal