Islam

jotemon

8,12 Twój Pan objawił aniołom: "Oto Ja jestem z wami! Umocnijcie więc
tych, którzy wierzą! Ja wrzucę strach w serca niewiernych. Bijcie ich
więc po karkach! Bijcie ich po wszystkich palcach!"

8,17 To nie wy ich zabijaliście, lecz Bóg ich zabijał. To nie ty
rzuciłeś, kiedy rzuciłeś, lecz to Bóg rzucił; aby doświadczyć wiernych
doświadczeniem pięknym, pochodzącym od Niego. Zaprawdę, Bóg jest
słyszącym, wszechwiedzącym!

9,5 A kiedy miną święte miesiące, wtedy zabijajcie bałwochwalców, tam
gdzie ich znajdziecie; chwytajcie ich, oblegajcie i przygotowujcie dla
nich wszelkie zasadzki! Ale jeśli oni się nawrócą i będą odprawiać
modlitwę, i dawać jałmużnę, to dajcie im wolną drogę. Zaprawdę, Bóg jest
przebaczający, litościwy!

Są to przykłady kryminalnych wersetów w Koranie. Czy może ktoś podać
więcej takich przykładów.

Pozdrawiam,
jotemon

Zenek Kapelinder

Zasada było i gdyby nie duże zmiany spowodowane powszechnym kształceniem było by dalej że twórcy bogów tworzyli by ich według wzorcow. Jednym z nich jest że tworzony Bóg musiał być zły. Dobrego nikt by się nie bał i nie chciał płacić pośrednikom za jego ciągle przepraszanie.

trybun

W dniu 25.11.2021 o 23:13, jotemon pisze:
O ile nie jest to coś wyrwane z kontekstu i przedstawione z wypaczonym
przekazem to już po tym widać że tzw świętych ksiąg nie należy
postrzegać jako dzieła Boga.

andal

islam to nie jest religia

to system polityczny majacy na celu zdobycie wladzy nad swiatem,

Zenek Kapelinder

Jedz do jakiegoś kraju arabskiego i w parku krzycz ze islam to nie religia.

andal

a ty byś się nie wynajął?

trybun

W dniu 08.12.2021 o 22:45, andal pisze:
Religia jak religia. Każda może się stać wypaczeniem w rękach fanatyków.

andal

wiem, w twojej opini komuchy w Polsce też były wypaczone

więcej od ciebie?

Zenek Kapelinder

Do czego miałbym się wynająć? Jeden taki napisał że chodzi mu o to żeby język giętki powiedział wszystko co pomyśli głowa. Twoja głowa coś pomyślała ale przekazać tego w sposób zrozumiały dla innych nie potrafiłeś.

andal

wyraźnie przeceniłem twa makówke

trybun

W dniu 10.12.2021 o 17:47, andal pisze:

> wiem, w twojej opini komuchy w Polsce też były wypaczone
>
> więcej od ciebie?

W Polsce to były pseudokomuchy a nie komuchy,. A z takimi osobnikami
nawet nie było czego spaczać.

andal

to tak jak z toba

Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 25 Nov 2021 23:13:23 +0100, jotemon napisał(a):

> [...]
> nich wszelkie zasadzki! Ale jeśli oni się nawrócą i będą odprawiać
> modlitwę, i dawać jałmużnę, to dajcie im wolną drogę. Zaprawdę, Bóg jest

Trochę przegiąłeś. Sprawdziłem i tobie radzę:
https://islambeztajemnic.wordpress.com/2015/10/09/werset-miecza-95/
--
Jacek
I hate haters.

andal

Maciejewski, nawracasz się na islam? będziesz kozojebcem?

Sylvio Balconetti

Am 25.11.21 um 23:13 schrieb jotemon:
Polecam nastepne "perełki", skopiowane z mego postusprzed 5 lat:

>"Jesliby rodzony twoj brat albo twoj syn, albo twoja corka, albo twoja
zona, albo twoj przyjaciel, ktorego milujesz jak siebie samego, namawial
cie potajemnie, mowiac: Chodzmy i sluzmy innym bogom, ktorych nie znales
ani ty, ani twoi ojcowie, ktoremus sposrod bogow ludow bedacych wokol
was, zarowno tych bliskich jak i tych odleglych od ciebie, od kranca
ziemi do kranca ziemi, nie zgodzisz sie ani go nie usluchasz, a twoje
oko nie zlituje sie nad nim i nie pozalujesz go ani go nie ukryjesz, ale
nieodwolalnie zabijesz go. Ty pierwszy podniesiesz przeciw niemu swoja
reke, aby go zabic, a potem caly lud, i ukamieniujesz go, zadajac mu
smierc za to, ze usilowal cie odwiesc od Allaha..."

"Przypaszcie kazdy swoj miecz do boku! Przejdzcie tam i z powrotem od
bramy do bramy w obozie i zabijajcie kazdego, czy to brat, czy
przyjaciel, czy krewny"

"Gdy puszczam sie w pogon za wrogami moimi, wytracam ich i nie zawracam,
dopoki ich nie wygubie. Gubie ich i rozbijam, tak iz juz powstac nie
moga i padaja pod nogi moje"

"W co jeszcze mozna was bic, gdy nadal trwacie w odstepstwie? Cala glowa
chora i cale serce slabe. Od stop do glow nic na nim zdrowego: tylko
guzy i since, i swieze rany; nie opatrzone anj nie przewiazane, ani nie
zmiekczone oliwa"

"Dlatego sprawie, ze niebiosa zadrza, a ziemia ruszy sie ze swojego
miejsca z powodu srogosci Allaha w dniu plomiennego jego gniewu, i jak
sploszona gazela, i jak trzoda, ktorej nikt nie moze zgromadzic, zwroci
sie kazdy do swojego ludu i bedzie uciekal do swojej ziemi. Kazdy, kogo
znajda, zostanie przebity, a kazdy, kogo zlapia, padnie od miecza. Ich
niemowleta zostana na ich oczach rozrtzaskane, ich domy spladrowane a
zony zgwalcone".

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

jotemon

jotemon

Jacek Maciejewski pisze:
stąd wziąłem

https://islam-katowice.pl/koran-online-po-polsku

Jacek Maciejewski

Dnia Sat, 18 Dec 2021 22:17:53 +0100, jotemon napisał(a):

> stąd wziąłem
>
> https://islam-katowice.pl/koran-online-po-polsku

Czyli wprost z Koranu. Akurat ten werset odnosi się do ówczesnych wrogów
Proroka, z którymi zawarł kilkumiesięczny rozejm (święte miesiące) aby
dać im szansę nawrócenia. Dopiero gdyby do ich przeminięcia się nie
nawrócili, zaleca ich zagładę. Nie odnosi się natomiast do wszystkich
innych ludzi jak sugerowałeś.
Tym niemniej, Koran jest wystarczająco pełen okropności jakie wierny ma
robić innym i bez tego wersetu. I jest pełen niekonsekwencji oraz
zwykłego bredzenia. Clou jest już w kilku pierwszych zdaniach: "W imię
Boga litościwego, miłosiernego" a kilka zdań dalej: "Dla nich kara
będzie straszna". Bardzo litościwy ten Bóg :) Żeby było śmieszniej, Bóg
sam " nałożył pieczęć na ich serca i na ich słuch, a na ich oczach
położył zasłonę." I tak dalej...

jotemon

Jacek Maciejewski pisze:
To się miękko czyta, ale nie dajmy sobie oczu mydlić.

9.1 Bóg i Jego Posłaniec są wolni od zobowiązań względem tych spośród
bałwochwalców, z którymi zawarliście przymierze.

Czyli przymierze dobre dopóki nam służy. Podobnie jak w judaizmie goja
można okłamywać, bo Talmud mówi, że 10 przykazań obowiązuje tylko żyda w
stosunku do żyda. Zresztą jest wiele głosów mówiących, że islam to
plagiat judaizmu. Nawet obrzezanie chociaż nie jest obowiązkowe, to jest
zalecane, zgwałcona kobieta może zmazać swą hańbę jeżeli poślubi
gwałciciela itd. W żadnej innej religii - nawet w judaizmie - nie mówi
się tyle o fizycznym zwalczaniu innowierców (niewiernych).

2.216 Przepisana wam jest walka, chociaż jest wam nienawistna. Być
może, czujecie wstręt do jakiejś rzeczy, choć jest dla was dobra. Być
może, kochacie jakąś rzecz, choć jest dla was zła. Bóg wie, ale wy nie
wiecie!

4.74 Niechże walczą na drodze Boga ci, którzy za życie tego świata
kupują życie ostateczne! A kto walczy na drodze Boga i zostanie zabity
albo zwycięży, otrzyma od Nas nagrodę ogromną.

4.75 Dlaczego nie walczycie na drodze Boga, jak również za słabych
mężczyzn, kobiety i dzieci, którzy mówią: "Panie nasz! Wyprowadź nas z
tego miasta, którego mieszkańcy są niesprawiedliwi?! I daj nam od Siebie
opiekuna! I daj nam od Siebie pomocnika!

4.76 Ci, którzy wierzą, walczą na drodze Boga, a ci, którzy nie wierzą,
walczą na drodze Saguta. Walczcie więc z poplecznikami szatana!
Zaprawdę, podstęp szatana jest słaby!

I takich jest więcej. Jest też pogarda dla tych, którzy nie chcą walczyć.

4.77 Czyż nie widziałeś tych, którym powiedziano: "Powstrzymajcie wasze
ręce! Odprawiajcie modlitwę i dawajcie jałmużnę!" A kiedy jest im
nakazana walka, to wtedy część z nich obawia się ludzi, tak jakby się
obawiała Boga albo jeszcze bardziej. Mówią oni: "Panie nasz! Dlaczego
nakazałeś nam walkę? A gdybyś dał nam trochę zwłoki?" Powiedz: "Używanie
życia na tym świecie - niedługie, a życie ostateczne jest lepsze dla
tego, kto jest bogobojny. I nie doznacie niesprawiedliwości nawet na
łupinkę daktyla.

Na koniec, najważniejsza jest praktyka - Talibowie, ISIS, Boko Haram.
Kraje zachodniej Europy, gdzie są liczne społeczności muzułmanów żyją
jak na polu minowym. Nigdy nie wiadomo kto, gdzie i kiedy wjedzie
samochodem w tłum niewiernych. Kto, kiedy i komu obetnie głowę, albo
przynajmniej ugodzi nożem.

Taki jest islam.
jotemon

Sylvio Balconetti

Am 16.12.21 um 23:31 schrieb Sylvio Balconetti:
Nie chciałbym z grzechem przejść te świeta, a widze, ze jeśli ktoś
czytał powyzsze cytaty, przekonał sie o nikczemnym charakterze tej
młodszej religii z Bliskiego Wschodu. A wiec, mea culpa, mea culpa, mea
maxima culpa! Cytaty te z minimalna korektura nie pochodza z Koranu,
lecz ze Starego Testamentu. Proroków ze obu parafii prosze o
wyrozumiałość i wybaczenie.

Na ten temat juz dyskutowano przed laty.

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/KCRTco8dCgA/m/54ljSg1SBwAJ

Jacek Maciejewski

Dnia Sat, 25 Dec 2021 17:26:52 +0100, Sylvio Balconetti napisał(a):

> [...]
> maxima culpa! Cytaty te z minimalna korektura nie pochodza z Koranu,
> lecz ze Starego Testamentu. Proroków ze obu parafii prosze o

Jeśli cię dobrze zrozumiałem, przerobiłeś cytaty z Biblii wstawiając w
odpowiednie miejsca Allacha. No to dobry dowcip, naprawdę, gratulacje,
nie wpadłbym na taki pomysł, głównie dlatego że mało mnie obchodzi to
podwórko i tylko czasem tu wrzucam swój kamyczek.
Message has been deleted

Jakub A. Krzewicki

Dokładnie - Islam w swoich wersetach miecza powtarza starotestamentowe zasady prowadzenia walki z innowiercami - te z Tory pisanej i ustnej.
Dobrze, że jeszcze nie ma jak w Torze, poświęcania losowych jeńców dla świątyni, którzy nie mogą zostać wykupieni, tylko muszą być zabici.

jotemon

Sylvio Balconetti pisze:
To jest kolejny przyczynek potwierdzający, że islam jest plagiatem judaizmu.

Czy mógłbyś jeszcze podać odnośniki cytatów do Starego Testamentu?

Jakub A. Krzewicki

Podobnie jak niektóre elementy religii... Tolteków i Azteków.
Ciekawi mnie jednak, jak się Hebrajczycy znaleźli w Ameryce Środkowej przed Kolumbem.

Sylvio Balconetti

Am 26.12.21 um 14:07 schrieb jotemon:
> Jesliby rodzony twoj brat albo twoj syn

Google wszystko ci znajdzie, ale zadałem sobie trudu, bo miałem pod reka
troche chaotyczny spis tych cytatów.

5 Księga Mojzeszowa (Deuteronomium) 13:7-11
2 Księga Mojzeszowa (Exodus) 32:27
2 Księga Samuela 22:38
Księga Izajasza 1:1-5
Księga Izajasza 13:18

Przy okazji znalazłem jeszcze pare ciekawostek. Np. ukaranie krnabrnego
syna przez ukamieniowanie (5 Moj 21:18-21), nierzad i karanie nierzadnic
(Ezechiel 16:1-42), roztrzaskanie niemowlat o skały (Ps 137:9), pan
sadzi narody i roztrzaska głowy (Ps 110:5-6), okrutny dzień pana -
(Izajasz 13:15-18), poza tym 1 Ks Samuela 15:3, 2 Ks Mojzeszowa (Exodus)
32: 27-29, 2 Ks Mojzeszowa (Exodus) 34:12-14, itd.

PS1. Dobry google zapamietał mój post pt. "Ach, ten Allah!". Komentarze
do niego pewnie tez sie znajdzie.

PS2. Nie chce mi sie szukać i analizować róznic, podobieństw i
zapozyczeń, nie chce mi sie tez zastanawiać która z tzw. religii
objawionych wzglednie ksiegi jest mniej sympatyczna. Pozostawiam to innym.

Zenek Kapelinder

Tak samo jak kangury i dziobaki na Arce Noego

trybun

W dniu 18.12.2021 o 22:16, jotemon pisze:
> https://islam-katowice.pl/koran-online-po-polsku
>
> Miłego czytania,
> jotemon

Dziękuję, ale tu się gada (pisze) a nie czyta.