Kuszenie Jezusa - ciąg dalszy

Potencjan Bratnicki

"I rzekł mu: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów diabła do Jezusa Zbawiciela: Jeżeli jesteś Synem Bożym, pierwszym doskonałym stworzonym aniołem, rzuć się w dół, aby poniósł śmierć, i zbawienia nie dokonał, aby wolę swoją wypełnił diabeł - upadły anioł, który kusi do czynienia negatywnych myśli, słów i uczynków, w których wolę swoją wypełnia (Rdz 3,1-7; 4,6-7) napisano bowiem, przez proroków: Aniołom swoim, posłańcom Boga Wszechmogącego przekaże o tobie, abyś był strzeżony aż do wypełnienia woli doskonałej miłości w dziele zbawienia Boga Wszechmogącego, abyś nie zranił, aż do ran zadanych na krzyżu o kamień, rodzaj informacji, nogi swojej, funkcjonalnie ukształtowany rodzaj informacji z formą ruchu swego" "Jezus mu rzekł: Jezus Zbawiciel diabłu rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów: Napisane jest również, przez proroków: Nie będziesz kusił, nie będziesz żądał, aby wolę twoją wypełniał Pan, Bóg Wszechmogący swego, Stworzyciela" "Znowu, powtórnie wziął go diabeł, aby wolę swoją wypełniać na bardzo wysoką górę, bardzo duża bliskość w wypełnianiu woli diabła i pokazał mu wszystkie królestwa świata, historyczne, które były w bardzo dużej bliskości w wypełnianiu woli diabła oraz chwałę ich, którą przynoszą mu w wypełnianiu woli diabła" " I rzekł, diabeł mu: To wszystko dam ci, tych wszystkich, którzy są w bardzo dużej bliskości w wypełnianiu woli diabła, oraz chwałę ich, którzy przynoszą mu w wypełnianiu woli diabła, jeśli upadniesz, wtedy gdy będziesz negatywnymi myślami, słowami i uczynkami wypełniał wolę diabła i złożysz mi pokłon, wtedy w tobie będzie wolę swoją wypełniał diabeł" "Wtedy rzekł mu Jezus: Idź precz, szatanie! Czyli odstąp ode mnie przeciwniku, w wypełnianiu woli doskonałej miłości Boga Wszechmogącego. Albowiem napisano, przez proroków: Panu Bogu, Wszechmogącemu swemu, Stworzycielowi pokłon oddawać, wtedy w tobie będzie wolę swoją doskonałej miłości wypełniał Bóg Wszechmogący i tylko jemu, Bogu Wszechmogącemu służyć będziesz, wypełniał wolę doskonałej miłości Boga Wszechmogącego, wtedy w tobie będzie wolę swoją doskonałej miłości wypełniał Bóg Wszechmogący" "Wtedy opuścił go diabeł, którego woli nie wypełnił, a aniołowie, posłańcy Boga Wszechmogącego przystąpili do tego, który wypełnia wolę doskonałej miłości Boga Wszechmogącego i służyli mu, w wypełnianiu woli doskonałej miłości w dziele zbawienia Boga Wszechmogącego (Mat 4,6-11)

RafLeg

Użytkownik "Potencjan Bratnicki" <pote...@gmail.com> napisał w wiadomości

> "I rzekł mu: słowa, dźwięki, wibracje

bóg jest wytrwały w prowokowaniu i w kuszeniu - dobry, miłosierny bóg
sadysta, egoista, prowokator.
Właściciele boga nawet wymyślili modlitwę : ojcze nasz i nie wódź nas na
pokuszenie ...

Potencjan Bratnicki

Możesz podać przykład prowokacji. Brak przykładu dowodem będzie, że piszesz o sobie wskazując Stwórcę.

deo65

wtorek, 31 sierpnia 2021 o 11:55:19 UTC+2 RafLeg napisał(a):
> [...]

> sadysta, egoista, prowokator.
> Właściciele boga nawet wymyślili modlitwę : ojcze nasz ... i nie wódź nas

Napisane zostało w poście, kopia niżej :

> "Wtedy Duch, Boga Wszechmogącego zaprowadził Jezusa Zbawiciela na
> pustynię, kamienną,

czyli bóg urządził prowokację - dobry, miłosierny bóg sadysta, egoista.

Potencjan Bratnicki

wtorek, 31 sierpnia 2021 o 22:29:48 UTC+2 deo65 napisał(a):
> [...]
> Użytkownik "Potencjan Bratnicki" <pote...@gmail.com> napisał w wiadomości

> czyli bóg urządził prowokację - dobry, miłosierny bóg sadysta, egoista.

Zwróć uwagę na wypełnianiu woli diabła w tobie abyś poniósł śmierć. Natomiast kuszenie na pustyni jest dla naszego pouczenia czyją wolę wypełniać. Ty wybrałeś wypełnianie woli diabła, która kończy się śmiercią, zamiast wolę Boga Wszechmogącego doskonałej miłości którą odrzuciłeś i obraziłeś. Czyniąc destrukcje w systemie, za którą na pewno poniesie się konsekwencje.

deo65

> [...]
>
> Użytkownik "Potencjan Bratnicki" <pote...@gmail.com> napisał w wiadomości

> czyli bóg urządził prowokację - dobry, miłosierny bóg sadysta, egoista.

Zwróc uwagę, że to bóg zaprowadził Jezusa żeby go kusił diabeł.
bóg tą prowokację zaplanował i wykonał - dobry?, miłosierny? bóg sadysta,
egoista, prowokator.

Potencjan Bratnicki

środa, 1 września 2021 o 16:43:23 UTC+2 deo65 napisał(a):
> [...]
> Zwróc uwagę, że to bóg zaprowadził Jezusa żeby go kusił diabeł.
> bóg tą prowokację zaplanował i wykonał - dobry?, miłosierny? bóg sadysta,

Sadyzm i prowokacja jest po twojej stronie oraz czynienie destrukcji w systemie, bo skoro kuszenie przez szatana było dla naszego pouczenia, że wypełnianie woli diabła, to śmierć. Jesteś gorszy od szatana, który powiedział: Jezusa znam i wiem, kim jest Paweł, lecz wy coście za jedni? Czyli gorszy jesteś od diabła, takich bluźnierców, to nawet diabeł nie chce znać (Dz 19,15)

deo65

> [...]
> egoista, prowokator.

> Sadyzm i prowokacja jest po twojej stronie

Możesz podać przykład prowokacji i sadyzmu z mojej strony. Brak przykładu
dowodem będzie, że piszesz o sobie .
Może najpierw zapoznaj się z znaczeniem wyrazów które uzywasz,
bo nie rozumiesz co to jest sadyzm, prowokacja.

> Jesteś gorszy od szatana,

synu bluźnisz !!

Od szatana gorszy jest tylko bóg. Tylko bóg torturuje i dokucza żywym
istotom.
To od boga otrzymujemy dary takie jak choroby, kataklizmy.
Nie ma nic gorszego niż bóg.
bóg jest dobry tylko dla właścicieli boga w czarnych mundurach z biała
obrożą, bo dzięki bogowi oni mają trójcę swiętą : Władza, Seks i Pieniądze.

Potencjan Bratnicki

Nie ma nikogo gorszego od ciebie, który świadomie oskarża niesprawiedliwie. Czyniąc destrukcje w systemie, źródło wszelkich dramatów, cierpień i śmierci, za które jesteś odpowiedzialny.

deo65

> Nie ma nikogo gorszego od ciebie, który świadomie oskarża
> niesprawiedliwie.

Uzasadnij to co piszesz. Dlaczego uwazasz że "oskarżam niesprawiedliwie" ?
Ja nikogo nie oskarżam. Ja tylko opisuję jaki bóg jest.

Starasz się tylko dokuczyc mi.
Synu !! bóg nie lubi jezeli ktos dokucza drugiemu.

Potencjan Bratnicki

Bóg Wszechmogący jest doskonałą mołością, objawiony w Jezusie Zbawicielu, którego oskarżasz niesprawiedliwie. Jesteś gorszy od szatana, dlatego nie pisz więcej do mnie, bo budisz odrazę (Rdz 19,15)

deo65

piątek, 3 września 2021 o 04:38:54 UTC+2 deo65 napisał(a):
> [...]

> Starasz się tylko dokuczyc mi.
> Synu !! bóg nie lubi jezeli ktos dokucza drugiemu.

> Bóg .... którego oskarżasz niesprawiedliwie.

Nikogo nie oskarżam. Opisuję jaki jest bóg.

> Jesteś gorszy od szatana,

Od szatana gorszy jest tylko bóg. Już napisałem dlaczego.

synu !! chcesz tylko mi dokuczać.
bóg nie lubi takich jak ty .

deo65

> [...]
> Użytkownik "Potencjan Bratnicki" <pote...@gmail.com> napisał w wiadomości

> czyli bóg urządził prowokację - dobry, miłosierny bóg sadysta, egoista.

Destrukcję w systemie to zrobili watykańscy właściciele boga pedałując
i pedofiląc na potęgę.
Watykańscy właściciele boga przekształcili kościół w partię polityczną.
Watykańscy właściciele boga skumali się z szatanem i jednocześnie wykopałi
boga. To szatan ich prowadzi i pomaga w maxymalizacji trójcy świętej :
Władza, Seks i Pieniądze.