Dokonanie w Polsce Apostazji Jest Niemożliwe

Jacek Marcin Jaworski

Dzień dobry!

Z logicznego p. widzenia KRK ignoruje wnioski apostazji. Dlatego dokonanie w Polsce apostazji jest niemożliwe.

Procedura typowego załatwienia sprawy w polskim urzędzie jest taka:
1. Obywatel sporządza pisemny wniosek do odpowiedniego urzędu;
2. Obywatel wysyła wniosek listem poleconym lub składa go osobiście;
3. Obywatel dostaje potwierdzenie nadania i doręczenia lub dostaje pisemne potwierdzenie urzędu o wpłynięciu pisma;
4. Urząd w ciągu 30 dni rozpatruje wniosek;
5. Urząd odsyła pisemną decyzję do obywatela.
Ta procedura jest prosta, logiczne i normalna.

W przypadku KRK procedura apostazji jest sprzeczna z logiką. KRK ma taką procedurę apostazji:
1. Obywatel sporządza pisemny wniosek o "wystąpienie z KRK";
2. Obywatel osobiście musi dostarczyć wniosek do proboszcza parafii w której był chrzest;
3. Obywatel dostaje potwierdzenie wpłynięcia pisma;
4. KRK ignoruje wniosek.

KRK nie wydaje żadnego potwierdzenia skreślenia ze swojej ewidencji danego obywatela.
Kolejnym dowodem na to że jest to nienormalne jest procedura KRK dotycząca likwidacji kościoła: przed zburzeniem kościoła trzeba go odczarować specjalnym rytuałem. Po tym prawdopodobnie KRK wydaje władzom odpowiedni kwit.
Tak samo powinien być rytuał uwolnienia obywatela z KRK i odpowiedni kwit to potwierdzający.

Tak więc KRK po wesoło pali wnioski o apostazję i nie wydaje żadnego dokumentu świadczącego o wystąpieniu z KRK.
To że proboszcz potwierdza pieczęcią i podpisem wpłynięcie wniosku o wystąpienie z KRK nie ma żadnego związku z pozytywnym rozpatrzeniem tego wniosku.
To że proboszcz wydaje akt chrztu z jakąś adnotacją nie powoduje, że ten akt chrztu zmienia się w zaświadczenie wykreślenia z rejestru katolików.

JEST TO SPRAWA DO TRYBUNAŁU PRAW CZŁOWIEKA!!!
Jedyne co mamy w konstytucji III Rzeczy, to http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/2.htm art. 53. pkt. 6.:
"Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w praktykach religijnych."
Tylko z logicznego p. widzenia nie jest to tym samym co:
"Nikt nie może być zmuszany do przynależności do organizacji religijnych."
Tak więc w trybunale może się okazać, że obecnie w Polsce wcale nie ma żadnej podstawy prawnej do tego żeby obywatel III Rzeczy mógł się uwolnić od KRK.

Tak więc mamy zagwarantowane że KRK zrobi wszystko żeby po śmierci wysłać nas do piekła za łamanie ich niewolniczego, wziętego z sufitu prawa religijnego: nie ma w Biblii zakazu masturbacji, nie ma zakazu lesbijstwa (jest w niej za to wychwalana lesbijka Judyta).
Nie można się uwolnić od KRK mimo że na naszą przynależność do KRK nie ma żadnego podpisanego kwitu.
Wolność odbiera i bez powodu wysyła do więzienia każdy totalitarny reżim. KRK zrobi więcej, bo wyśle was do piekła, tylko poczeka na wasz zgon.
Ale Jezus i Jahwe was kocha! Kocha was tak mocno, że jak będzie trzeba to was zniszczy!
Znam to z rodzinnego domu - moi przybrani rodzice są tacy sami - zamykali mnie 5 razy w psychiatryku i od ponad 20 lat zmuszają mnie do chemioterapii, bo mnie kochają i się o mnie martwią.

Miłego dnia!
Jacek Marcin Jaworski

Zenek Kapelinder

Nie możesz się wypisać z czegoś do czego się nie zapisywales.

Jacek Marcin Jaworski

Dokonanie w Polsce Apostazji Jest Niemożliwe
autor:
Jacek Marcin Jaworski
pseudonim:
Energo Koder Atlant
utworzono:
2023-01-27
wersja: 92 z dnia:
2023-03-05
system:
Linux (distro: Triskel)
program:
LibreOffice

Spis treści
1 Z logicznego p. widzenia KRK nie przyjmuje wniosków o apostazję 3
2 Z logicznego p. widzenia KRK ignoruje wnioski wystąpienia z KRK 3
2.1 Standardowa procedura urzędnicza w III Rzeczy 3
2.2 Procedura wystąpienia z KRK z logicznego p. widzenia się nigdy nie kończy 3
3 Czemu KRK tak się zachowuje? 4
4 Co nam, renegatom pozostaje? 4

1 Z logicznego p. widzenia KRK nie przyjmuje wniosków o apostazję
KRK kompletnie odmawia przyjmowania wniosków o apostazję. Tłumaczy to, że można jedynie złożyć wniosek o "wystąpienie" z KRK.
Cytat: "Zgodnie z doktryną katolicką apostata wciąż pozostaje członkiem Kościoła oraz katolikiem, gdyż decydujący o tym chrzest jest nieusuwalny. Apostazja odnotowywana jest w księgach parafialnych, jednak informacja o chrzcie nie jest z nich usuwana[12]."1
Cytat: "Apostazję można więc traktować jak ekskomunikę na własne życzenie."2
[...]
2. Obywatel składa wniosek w urzędzie (lub wysyła go listem poleconym);
3. Obywatel dostaje pisemne potwierdzenie urzędu o wpłynięciu pisma (lub dostaje potwierdzenie nadania gdy wysyła wniosek listem poleconym);
4. Urząd w ciągu 30 dni rozpatruje wniosek;
5. Urząd odsyła pisemną decyzję do obywatela.
Ta procedura jest prosta, logiczne i normalna.
2.2 Procedura wystąpienia z KRK z logicznego p. widzenia się nigdy nie kończy
KRK ma taką procedurę "wystąpienia":
1. Obywatel sporządza pisemny wniosek o "wystąpienie z KRK";
2. Obywatel osobiście musi dostarczyć wniosek do proboszcza parafii w której zamieszkuje razem z dowodem chrztu;
3. Obywatel dostaje potwierdzenie wpłynięcia pisma;
4. KRK ignoruje wniosek, czyli nie udziela odp. o tym jaka decyzja została podjęta.
Powyższa procedura wystąpienia z KRK jest sprzeczna z polską kulturą i z logiką.
Co ciekawe dla Pana kś. proboszcza Stanisława Łady z Pruszcza Gd. udzielenie pisemnego potwierdzenia decyzji "wystąpienia z KRK" było by sprzeczne z logiką.
3 Czemu KRK tak się zachowuje?
No bądźmy szczerzy: KRK został nam narzucony prze Niemców i jego panowanie zostało umocnione prawie 50 wyprawami krzyżowymi na Polskę (ostatnia rozbita przez wojska Polsko-Litewskie pod wodzą Jagiełły 15 lipca 1410r. po Grunwaldem - jednak mimo tego sukcesu nie wypędzono wtedy czarnych i w ogóle zmarnowano ten sukces). Dlatego jest to kościół agresywny i niewolniczy. DLATEGO NIKT Z NAS NIE MA NIC DO GADANIA CZY NALEŻY DO KRK CZY NIE!!! KRK wprowadził drakońskie regulacje seksualne tylko z jednego powodu: by ziemskich niewolników wysłać po śmierci do kosmicznego piekła. Mam informacje z dobrego źródła, że gdyby ludzie przestrzegali tych drakońskich praw KRK ludzkość by wyginęła na Ziemi.
4 Co nam, renegatom pozostaje?
Oczywistym jest, że KRK, dzięki konkordatowi, jest państwem w państwie. Nie możliwość prawnego uwolnienia się od KRK łamie nasze prawa obywatelskie i ludzkie.
Cytat z Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka, Paryż 1948-12-10: "Artykuł 18 Każda osoba ma prawo do wolności myśli, sumienia i religii;"
ZAMIAST CYTATU: EUROPEJSKA KONWENCJA PRAW CZŁOWIEKA WCALE NIE ZAPEWNIA NAM ANI WOLNOŚCI RELIGII ANI TYM BARDZIEJ MYŚLI ANI SUMIENIA!!!
Cytat z Konstytucji III Rzeczy, 1997-04-02: "Art. 53. 1. Każdemu zapewnia się wolność sumienia i religii.".
Na marginesie: W TYCH ART. WIDAĆ, ŻE W POWSZECHNEJ DEKLARACJI PRAW CZŁOWIEKA GWARANTUJE SIĘ "WOLNOŚĆ MYŚLI", NATOMIAST W KONSTYTUCJI III RZECZY JUŻ SIĘ NAM TEGO ODMAWIA. Jest to zgodne z tym, że z ramienia rządowego jakieś podłe kreatury gadają do ludzi w myślach, w brew woli ich ofiar. I jeszcze z tego się przymusowo leczy mocnymi lekami!!!
Jasne jest, że te nasze prawa KRK łamie!!! To jest sprawa do Rzecznika Praw Obywatelskich i jak to nic nie da, to do Trybunału Praw Człowieka!!!

alojzy nieborak

Jacek Marcin Jaworski napisał(a):
> Dzień dobry!
>
> Z logicznego p. widzenia KRK ignoruje wnioski apostazji. Dlatego dokonanie w Polsce apostazji jest niemożliwe.

https://youtube.com/shorts/kJcq9M8oWhY?feature=share

Jakub A. Krzewicki

Dobre!