Fiducia supplicans.

Nemrod

Jan 8, 2024, 1:21:08 PMJan 8
Nie lubię pedziów i uważam ich za zatwardziałych grzeszników, ale w
niczym nie zmienia to faktu, że chrześcijanin, katolik, nie powinien
nikomu złorzeczyć ani przeklinać, a właśnie robić odwrotnie, błogosławić
wszystkim ludziom: złym i dobrym. I tu kilka cytatów z NT na
potwierdzenie tej tezy:

<<Łk 6,27 Lecz powiadam wam, którzy słuchacie: Miłujcie waszych
nieprzyjaciół; dobrze czyńcie tym, którzy was nienawidzą;
28 błogosławcie tym, którzy was przeklinają, i módlcie się za tych,
którzy was oczerniają.

Rz 12,14 Błogosławcie tych, którzy was prześladują! Błogosławcie,
a nie złorzeczcie! 17 Nikomu złem za złe nie odpłacajcie. Starajcie się
dobrze czynić wobec wszystkich ludzi! 18 Jeżeli to jest możliwe, o ile
to od was zależy, żyjcie w zgodzie ze wszystkimi ludźmi!

Jk 3,8 Języka natomiast nikt z ludzi nie potrafi okiełznać, to zło
niestateczne, pełne zabójczego jadu. 9 Przy jego pomocy wielbimy Boga i
Ojca i nim przeklinamy ludzi, stworzonych na podobieństwo Boże. 10 Z
tych samych ust wychodzi błogosławieństwo i przekleństwo. Tak być nie
może, bracia moi! 11 Czyż z tej samej szczeliny źródła wytryska woda
słodka i gorzka? 12 Czy może, bracia moi, drzewo figowe rodzić oliwki
albo winna latorośl figi? Także słone źródło nie może wydać słodkiej
wody.>>

Krytyka tego, co robi władza Stolicy Apostolskiej jest w tym wypadku
nieuzasadniona, w świetle tego co jest zawarte w Piśmie Świętym.
Od kiedy to nie wolno dobrze życzyć wszystkim ludziom?

<<Mt 5,43 Słyszeliście, że powiedziano: Będziesz miłował swego
bliźniego, a nieprzyjaciela swego będziesz nienawidził.
44 A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za
tych, którzy was prześladują; 45 tak będziecie synami Ojca waszego,
który jest w niebie; ponieważ On sprawia, że słońce Jego wschodzi nad
złymi i nad dobrymi, i On zsyła deszcz na sprawiedliwych i
niesprawiedliwych. 46 Jeśli bowiem miłujecie tych, którzy was miłują,
cóż za nagrodę mieć będziecie? Czyż i celnicy tego nie czynią?
47 I jeśli pozdrawiacie tylko swych braci, cóż szczególnego czynicie?
Czyż i poganie tego nie czynią? 48 Bądźcie więc wy doskonali, jak
doskonały jest Ojciec wasz niebieski.>>

Powrotu do Ewangelii życzę.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

XL

Jan 8, 2024, 3:40:06 PMJan 8
Przypominam, że tylko Dekalog jest nakazany chrześcijanom bezwzględnie.
Pozostałe teksty nie są nakazami, lecz drogowskazami na długiej i ciężkiej
dla zwykłego śmiertelnika i zjadacza chleba trasie do świętości - której
osiągnięcie nie jest dla chrześcijanina (w tym dla katolika) nakazem, lecz
ewentualną(sic!) i fakultatywną nagrodą i celem, ku któremu mamy się
kierować, każdy podług swoich MOŻLIWOŚCI.
PODĄŻAJMY więc w jego kierunku - utrzymać kierunek to najważniejsze, więc
bez przesady, bo się wszyscy świętymi nie musimy stać. Kto by nas wtedy
afirmował i adorowal? 🥴

--
XL wiosenna

andal

Jan 8, 2024, 5:19:40 PMJan 8
Jezus powiedzial

wiec wskazanie na bledy jakich grzesznicy sie dopuszczaja jest chyba
stosowne ?

...idz nie grzesz wiecej

Jacek

Jan 9, 2024, 2:48:00 AMJan 9
W dniu 8.01.2024 o 19:20, Nemrod pisze:
> Nie lubię pedziów
A masz ich miłować! Powiedziano wszak: "Będziesz miłował swego
bliźniego". Oj, Nemrod, grzeszysz i pójdziesz do piekła gdzie jak wiesz,
płacz i zgrzytanie zębów :)

Trybun

Jan 9, 2024, 3:48:26 AMJan 9
W dniu 08.01.2024 o 19:20, Nemrod pisze:
Nie lubisz, powiadasz, można poznać motywy, dlaczego nie lubisz pedałów,
czysta homofobia czy w jakiś inny sposób Ci podpadli? No i czym wg
ciebie zgrzeszyli?Bo ta odezwa wygląda jakbyś kogoś np Św Piotra chciał
wziąć na plewy, jaki ty jesteś dobry i wybaczający katolik.

XL

Jan 9, 2024, 2:18:50 PMJan 9
Jacek <ja...@x.pl> wrote:
> A masz ich miłować! Powiedziano wszak: "Będziesz miłował swego
> bliźniego"

… JAK siebie samego.
Opuściłeś to.
JAK. Czyli NIE BARDZIEJ!
A pedzie chcą być BARDZIEJ „miłowani”. Mieć WIECEJ praw i WIECEJ tolerancji
niż hetero.

> Oj, Nemrod, grzeszysz i pójdziesz do piekła gdzie jak wiesz,
> płacz i zgrzytanie zębów :)

Manipulujesz - specjalnie opuściłeś „JAK SIEBIE samego”.

--
XL wiosenna

XL

Jan 9, 2024, 2:32:07 PMJan 9
A dlaczego mam(y) pedziów „lubić”? Ty dajesz sobie prawo nielubienia
różnych grup ludzi (urzędników na przykład - sam pisałeś), a mnie każesz
”lubić” pedałów z samego ich pedalskiego jestestwa, czy może też z jakiegoś
innego powodu? Podaj powód swojego ich „lubienia”.

Ja nie lubię pedałów, nauczycieli, urzędników, polityków PO i wielu innych
grup ludzi i mam do tego bardzo konkretne powody.
Pedałów nie lubię, bo mnie brzydzi że wzajemnie grzebią sobie w łóżku w
odbytach i się z tym obnoszą przed dziećmi na pochodach twierdząc że to
normalne jest. Nauczycieli - bo są niedoksztalceni, leniwi oraz
roszczeniowi, urzędnikow bo są antypatyczni, niewydajni i olewaccy,
polityków PO bo nie są wiarygodni dla mnie i popierają zabijanie dzieci…
Więc jak? Mam powody?

--
XL wiosenna

Jacek

Jan 9, 2024, 2:37:06 PMJan 9
W dniu 9.01.2024 o 20:11, XL pisze:
> A pedzie chcą być BARDZIEJ „miłowani”. Mieć WIECEJ praw i WIECEJ tolerancji
> niż hetero.
Taaak? Jakich to praw chcą których nie mają już hetero? No, słucham?
A nawiasem mówiąc, co do tolerancji, ostatnio szwedzki instytut
państwowy opublikował dane z których wynika że bezwzględna liczba
samobójstw wśród młodzieży spadła o połowę od chwili wprowadzenia prawa
o związkach partnerskich. Mówi ci to coś?

Jacek

Jan 9, 2024, 2:38:45 PMJan 9
W dniu 9.01.2024 o 20:24, XL pisze:
> [...]
> roszczeniowi, urzędnikow bo są antypatyczni, niewydajni i olewaccy,
> polityków PO bo nie są wiarygodni dla mnie i popierają zabijanie dzieci…
A w ogóle to kogoś lubisz? :)

XL

Jan 9, 2024, 3:00:30 PMJan 9
Wszystkich pozostałych.

--
XL wiosenna

XL

Jan 9, 2024, 3:14:43 PMJan 9
Jacek <ja...@x.pl> wrote:
> Taaak? Jakich to praw chcą których nie mają już hetero? No, słucham?

Prawa do adopcji dzieci swoich partnerów z ich byłych związków hetero. To
się obecnie roi w głowach pedzi i lesb. Chcą odbierać je swoim ŻYJĄCYM I
NIEPOZBAWIONYM PRAW RODZICIELSKICH byłym małżonkom/partnerom płci
przeciwnej i “przysądzać” prawo do ich afopcji obecnym partnerom homo bo
tak im się podobie, po prostu bo tak. Coraz częściej o tym słyszę.
Zwłaszcza u lesb.
Starczy? 😡

> [...]
> samobójstw wśród młodzieży spadła o połowę od chwili wprowadzenia prawa
> o związkach partnerskich. Mówi ci to coś?

Nie widzę (nomen omen) związku. Chodzenie u młodzieży to co innego, niż
dorosły związek partnerski. Ta korelacja jest błędnie interpretowana.

--
XL wiosenna

Jacek

Jan 9, 2024, 3:21:40 PMJan 9
W dniu 9.01.2024 o 20:52, XL pisze:
Panie lekkich obyczajów, złodziei wszelkiego rodzaju, meneli i ziomali
spod budki z piwem, innowierców traktujących swoje kobiety na równi z
sprzętami domowymi, oszustów z Allegro, księży pedofilów, itd. Zgadza
się? :)

Jacek

Jan 9, 2024, 5:15:42 PMJan 9
W dniu 9.01.2024 o 21:06, XL pisze:
> [...]
> przeciwnej i “przysądzać” prawo do ich afopcji obecnym partnerom homo bo
> tak im się podobie, po prostu bo tak. Coraz częściej o tym słyszę.
Kompletna bzdura, wyssana z palca. Nawet nie pytam o źródła.
Demonstrujesz podwórkowo-magielniczą wiedzę o środowisku homo. Ty
naprawdę sądzisz że seks u mężczyzn homo polega na stosunkach analnych??
Przestań oglądać tyle pornhuba :)

> Nie widzę (nomen omen) związku. Chodzenie u młodzieży to co innego, niż
> dorosły związek partnerski. Ta korelacja jest błędnie interpretowana.
Nie widzisz związku między spadkiem liczby samobójstw a uchwaleniem
ustawy? No, no... w takim razie wiesz co spowodowało ten spadek akurat
po jej uchwaleniu. No, co?

Trybun

Jan 10, 2024, 5:50:57 AMJan 10
W dniu 09.01.2024 o 20:24, XL pisze:

> [...]
> roszczeniowi, urzędnikow bo są antypatyczni, niewydajni i olewaccy,
> polityków PO bo nie są wiarygodni dla mnie i popierają zabijanie dzieci…

Pytanie dotyczy terminu "nie lubię", do każdej kwestii można mieć trzy
podejścia/stosunki, obojętny, lubię, nie lubię. Tu ktoś zadeklarował
nielubienie. Ciekawią mnie motywy tego. Osobiście nie lubię sporo
rzeczy, ale potrafię odpowiedzieć dlaczego i umotywować to.
Niestety Twoje motywy nielubienia homo zupełnie do mnie nie przemawiają.
Po prostu z mojego obiektywnego punktu widzenia nie masz racji.
Przykładowo żadnych obiekcji do najbardziej wyuzdanych łóżkowych
igraszek hetero, a drażni Cię już sama obecność w łóżku osób jednej
płci.. Pozostałe twoje obiekty niechęci są zrozumiałe - masz je do
osób/instytucji/itd które bezpośrednio oddziałują na Ciebie.

Nemrod

Jan 10, 2024, 6:48:28 AMJan 10
W dniu 08.01.2024 o 21:32, XL pisze:
> Przypominam, że tylko Dekalog jest nakazany chrześcijanom bezwzględnie.
> Pozostałe teksty nie są nakazami, lecz drogowskazami na długiej i ciężkiej
> dla zwykłego śmiertelnika i zjadacza chleba trasie do świętości (...)

Chrześcijanin czyli uczeń Chrystusa, ma z definicji nakazane
posłuszeństwo Ewangelii, a nie Dekalogu. Natomiast Ewangelia
->uczy jak wypełniać<- Dekalog, i przestrzegać go tak jak nas
nauczył Pan Jezus. Chyba zgodzisz się, że wykonywanie pracy
w sobotę albo przekroczenie drogi szabatowej, to nie jest coś
za co powinna grozić kara ukamienowania, na podstawie zeznań
dwu lub trzech świadków, tak? I tak dalej.

A co się dzieje w wypadku, gdy chrześcijanin nie słucha
lub wręcz wstydzi się jakichś perykop z Ewangelii?

Mk 8,38 ->Kto się bowiem Mnie i słów moich zawstydzi
przed tym pokoleniem wiarołomnym i grzesznym,
tego Syn Człowieczy wstydzić się będzie, gdy przyjdzie
w chwale Ojca swojego razem z aniołami świętymi.<-

Mt 10,32 ->Do każdego więc, który się przyzna do Mnie
przed ludźmi, przyznam się i Ja przed moim Ojcem,
który jest w niebie. 33 Lecz kto się Mnie zaprze przed ludźmi,
tego zaprę się i Ja przed moim Ojcem, który jest w niebie.<-

Tak więc konsekwencje mogą być opłakane.

Mt 24,35 ->Niebo i ziemia przeminą, ale moje słowa nie przeminą.<-

* * *

Natomiast mój głos jest tylko w obronie Stolicy Apostolskiej.
Jak się orientuję, powodem szumu jest to, że ludzie słabo znają
Ewangelie i stąd płynie nieuzasadniona krytyka pod adresem
papy Franciszka. Dokument jest o błogosławieniu. Błogosławić
katolik może wszystkim i każdemu z osobna, obojętnie czy dobrym
czy złym. Natomiast to zgoda na grzech jest niedopuszczalna, czyli że
należy "grzeszących upominać" i ostrzegać przed Sądem Bożym.
Może się nawrócą, a jak nie to na autostradę do Piekła, w końcu
zboki dostaną to co im się należy za tę sodomską rozpustę.

Nemrod

Jan 10, 2024, 6:54:24 AMJan 10
W dniu 08.01.2024 o 23:19, andal pisze:
> Jezus powiedzial ...idz nie grzesz wiecej
>
> wiec wskazanie na bledy jakich grzesznicy sie dopuszczaja jest chyba
> stosowne ?

Nikt nie zniósł zalecenia "grzesznych upominać", ale w takim wypadku
trzeba być gotowym na to, by własne gardło nadstawić, tak jak to
zrobił np św Jan Chrzciciel.

Nemrod

Jan 10, 2024, 7:04:24 AMJan 10
W dniu 09.01.2024 o 08:47, Jacek pisze:
> A masz ich miłować! Powiedziano wszak: "Będziesz miłował swego
> bliźniego". (...)

Nie ma zakazu nielubienia. Ale ciebie akurat lubię,
więc nie musisz się aż tak martwić :P Chyba, że
zadeklarujesz, że sam jesteś pedziem, wtedy będę
musiał zmienić zdanie na twój temat.

Nemrod

Jan 10, 2024, 7:14:58 AMJan 10
W dniu 09.01.2024 o 09:48, Trybun pisze:
> Nie lubisz, powiadasz, można poznać motywy, dlaczego nie lubisz pedałów,
> czysta homofobia czy w jakiś inny sposób Ci podpadli? No i czym wg
> ciebie zgrzeszyli? (...)

Nie fobia, lecz punisher'yzm (ang. faggot-punisher'ysm).
To są dewianci powodujący zagrożenie epidemiologiczne,
wielokrotnie potępiani na kartach Pisma Świętego.

Kpł 20,13 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje
z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią,
sami tę śmierć na siebie ściągnęli.

1 Kor 6,9 Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa
Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani
cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą,
10 ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy,
ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego.

Jasne?

Jacek

Jan 10, 2024, 7:50:39 AMJan 10
W dniu 10.01.2024 o 13:03, Nemrod pisze:

> Nie ma zakazu nielubienia. Ale ciebie akurat lubię,
> więc nie musisz się aż tak martwić :P Chyba, że
> zadeklarujesz, że sam jesteś pedziem, wtedy będę
> musiał zmienić zdanie na twój temat.

Oj, Nemrodzie, Nemrodzie... Nie ma zakazu nielubienia, OK, ale jest
NAKAZ lubienia! Swoją drogą, aż dziw bierze patrzeć jak umysł który jest
nauczony że 1+1=10 a brak przecinka w tekście skutkuje taką katastrofą
tak jakby brakło połowy tekstu, daje się nabierać na tak nielogiczne,
niespójne i niezgodne z wiedzą naukową doniesienia bibilijne. Jeśli ktoś
by poszukiwał dowodu na elastyczność ludzkiego umysłu, to stanowisz
piękny, q.... przykład pomieszczenia w jednej mózgownicy dwóch
przeciwstawnych stylów myślenia :)

Jacek

Jan 10, 2024, 7:58:56 AMJan 10
W dniu 10.01.2024 o 13:14, Nemrod pisze:
> Nie fobia, lecz punisher'yzm (ang. faggot-punisher'ysm).
> To są dewianci powodujący zagrożenie epidemiologiczne,
> wielokrotnie potępiani na kartach Pisma Świętego.
Największe zagrożenie epidemiologiczne powodowała kiła szerząca się
przede wszystkim wśród heteroseksualistów. I parę innych, mniej znanych
chorób jak rzeżączka, pólpasiec, chlamydioza czy HPV. Wszystko dzięki
hetero seksowi :) Ciekawe że Pismo nie ich potępiło... Za to HIV za
czasów kiedy Pismo spisywano nie istniał, więc jak Pismo mogło go
potępić? Nemrodzie, uruchom czasem tą logiczną część mózgu bo gadasz bzdety.

Nemrod

Jan 10, 2024, 8:12:53 AMJan 10
W dniu 10.01.2024 o 13:58, Jacek pisze:
> [...]
> chorób jak rzeżączka, pólpasiec, chlamydioza czy HPV. Wszystko dzięki
> hetero seksowi :) Ciekawe że Pismo nie ich potępiło...

Nawet cytatów nie umiesz doczytać? Seks pozamałżeński to cudzołóstwo
lub rozpusta. Potępione w jednym rzędzie razem z pedałami. Mojżesz
przewidział za to karę śmierci.

> Za to HIV za czasów kiedy Pismo spisywano nie istniał, więc jak Pismo mogło go
> potępić? (...)

Logika ci padła? Przecież piszę, że "to ci dewianci są wielokrotnie
potępiani w Biblii", a nie, że choroba HIV została potępiona.
Coś ci się pomyliło, i pleciesz trzy po trzy, całkiem bez zrozumienia
tekstu.

Nemrod

Jan 10, 2024, 8:23:59 AMJan 10
W dniu 10.01.2024 o 13:50, Jacek pisze:
> (...) Nie ma zakazu nielubienia, OK, ale jest
> NAKAZ lubienia!

No to znajdź w Biblii ten nakaz i zacytuj.
I tu uwaga, że miłowanie bliźniego (jak siebie samego),
nie oznacza "lubienia" go, tylko spełnianie uczynków miłosierdzia,
wzorem miłosiernego Samarytanina.

> [...]
> tak jakby brakło połowy tekstu, daje się nabierać na tak nielogiczne,
> niespójne i niezgodne z wiedzą naukową doniesienia bibilijne. (...)

Dziee... , efekty pedałowania powodują zagrożenie epidemiologiczne,
czyli, że powiedzieć, że to jest tylko "niezdrowe", to użyć
naukowego eufemizmu. Nauka potwierdza, że zboki homo i hetero,
żyją mierzalnie krócej. Jasne?

XL

Jan 10, 2024, 9:48:03 AMJan 10
A dlaczegóż to nagle wyjeżdżasz z marginesem społecznym? Argumentów brak?
To dobrze.
--
XL wiosenna

XL

Jan 10, 2024, 9:51:12 AMJan 10
Jacek <ja...@x.pl> wrote:
> [...]
> Demonstrujesz podwórkowo-magielniczą wiedzę o środowisku homo. Ty
> naprawdę sądzisz że seks u mężczyzn homo polega na stosunkach analnych??

Co to jest? Poleć, może zajrzę. Albo opowiedz o sobie.

> Nie widzisz związku między spadkiem liczby samobójstw a uchwaleniem
> ustawy? No, no... w takim razie wiesz co spowodowało ten spadek akurat
> po jej uchwaleniu. No, co?

Manipulacja w łączeniu faktów. Taka sama co do mechanizmu, jak ta z nagłym
spadkiem inflacji gdy tylko Tusk się stał premierem. Wypisz, wymaluj.

--
XL wiosenna

Jacek

Jan 10, 2024, 3:52:40 PMJan 10
W dniu 10.01.2024 o 15:43, XL pisze:
> Manipulacja w łączeniu faktów.
No to ją opisz nieco precyzyjniej. Jakich faktów połączenie dało taki
wynik? Kto i w jakim celu manipulował?

Jacek

Jan 10, 2024, 4:08:58 PMJan 10
W dniu 10.01.2024 o 14:23, Nemrod pisze:
> No to znajdź w Biblii ten nakaz i zacytuj.
> I tu uwaga, że miłowanie bliźniego (jak siebie samego),
> nie oznacza "lubienia" go, tylko spełnianie uczynków miłosierdzia,
> wzorem miłosiernego Samarytanina.
Strugasz głupka, prawda? Tu se popatrz, pouczające:
https://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.ojs-issn-1507-9058-year-2018-volume-19-article-4478ddc1-b22b-3bc4-b99a-9fb6aa060ee8/c/articles-2148086.pdf.pdf

> [...]
> czyli, że powiedzieć, że to jest tylko "niezdrowe", to użyć
> naukowego eufemizmu. Nauka potwierdza, że zboki homo i hetero,
Zdefiniuj "zboka" :) Przytocz statystyki długości życia "zboków"
sporządzone przez sensowny ośrodek wiedzy. Co to jest "pedałowanie"?
Postaraj się trochę i zamiast demonstrować swoje fobie zacznij używać
poprawnego języka, bo przejdę na twój poziom i pójdzie ci w pięty :)

Jacek

Jan 10, 2024, 4:11:59 PMJan 10
W dniu 10.01.2024 o 15:40, XL pisze:
"Margines społeczny" to są ludzie, matole. Pytam się czy lubisz tych
ludzi. Policjantów drogówki też lubisz, prawda? :)

Jacek

Jan 10, 2024, 4:17:38 PMJan 10
W dniu 10.01.2024 o 14:12, Nemrod pisze:
> [...]
> potępiani w Biblii", a nie, że choroba HIV została potępiona.
> Coś ci się pomyliło, i pleciesz trzy po trzy, całkiem bez zrozumienia
Trochę inaczej było :) "dewianci powodujący zagrożenie epidemiologiczne
wielokrotnie potępiani w Biblii". Łaskawco, chlapnąłeś ozorem zdanie z
którego wynika dosyć jednoznacznie że Biblia potępia dewiantów z powodu
zagrożenia epidemiologicznego jakie niosą. Tak jakby za czasów
spisywania Biblii miano jakieś blade choć pojęcie o istocie chorób i ich
propagacji. No i teraz rakiem się wycofujesz :) Na drugi raz 3 x pomyśl,
raz napisz.

XL

Jan 10, 2024, 5:08:24 PMJan 10
Margines to ludzie poza moimi rozważaniami, matole. Sama nazwa to wskazuje.
Rozmawiam o zwyczajnycb ludziach. Nie o marginesie społecznym i nie o
świetych, debilu.

> Pytam się czy lubisz tych
> ludzi.

> Policjantów drogówki też lubisz, prawda? :)

Margines (wszelki) nie jest przedmiotem moich rozważań - chamie. Możesz
sobie o niego „pytać” ile Bozia dała. NIE ROZWAŻAM MARGINESU.

Policjantów drogówki lubię - co masz do nich? Skoro jeździsz jak debil, to
twój problem - ja z Policją problemu nie mam żadnego ani na drodze, ani
nigdzie.

Spieprzaj, psycholu.

--
XL wiosenna

Nemrod

Jan 11, 2024, 6:21:39 AMJan 11
W dniu 10.01.2024 o 22:08, Jacek pisze:
> (...) Tu se popatrz, pouczające:
> https://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/ (...)

Miałeś znaleźć "nakaz lubienia" w Biblii,
i nie znalazłeś. Bo go nie ma. Jasne?
A w tym artykule, też żaden "nakaz lubienia"
nie pada.

> (...) Przytocz statystyki długości życia "zboków" (...)

A Freddiego przeżyłeś? Gdyby nie chędożył,
to do dziś by żył i tworzył :P

Nemrod

Jan 11, 2024, 6:39:44 AMJan 11
W dniu 10.01.2024 o 22:17, Jacek pisze:
> [...]
> którego wynika dosyć jednoznacznie że Biblia potępia dewiantów z powodu
> zagrożenia epidemiologicznego jakie niosą. (...)

Brednie. W pierwszym zdaniu współrzędnym stwierdziłem,
że pierwszą cechą owych dewiantów jest to, że powodują zagrożenie
epidemiologiczne, [PRZECINEK], a w drugim, że ich drugą cechą jest to,
że są wielokrotnie potępiani w Biblii. Jasne? Gdyby było tak jak
mówisz, to bym napisał coś w stylu: "To są dewianci powodujący
zagrożenie epidemiologiczne, ->i dlatego<- są wielokrotnie potępiani
w Biblii." I z niczego się nie wycofuję, nie imputuj mi swoich
błędnych nadinterpretacji.

Jacek

Jan 11, 2024, 6:48:17 AMJan 11
W dniu 10.01.2024 o 23:00, XL pisze:
> Margines to ludzie poza moimi rozważaniami, matole. Sama nazwa to wskazuje.
> Rozmawiam o zwyczajnycb ludziach. Nie o marginesie społecznym i nie o
> świetych, debilu.
No widzisz, matole, a w Piśmie jest napisane jak to Jezus bratał się a
to z kurwą a to z celnikiem a to po to aby "zwyczajni ludzie" nie
zapominali że i kurwa i celnik to jednak ludzie i należy ich miłować.
No, ale trudno aby jakiś katol się wyrozumiewał na tak subtelnych nutach
swojej religii :)

> Policjantów drogówki lubię - co masz do nich? Skoro jeździsz jak debil, to
> twój problem - ja z Policją problemu nie mam żadnego ani na drodze, ani
> nigdzie.
No cóż. nie wierzę ci, ewidentnie zmyślasz. Zrób taki eksperyment -
napisz na pl.misc. samochody że lubisz policjantów z drogówki :) Zapewne
zdziwią cię efekty.

Jacek

Jan 11, 2024, 8:32:39 AMJan 11
W dniu 11.01.2024 o 12:20, Nemrod pisze:
> Miałeś znaleźć "nakaz lubienia" w Biblii,
> i nie znalazłeś. Bo go nie ma. Jasne?
> A w tym artykule, też żaden "nakaz lubienia"
> nie pada.
Ty nie strugasz głupka, naprawdę nim jesteś. Nawet nie przejrzałeś
polecanego artykułu. No więc przeczytaj sobie Rz 13,8 – 10

> A Freddiego przeżyłeś? Gdyby nie chędożył,
> to do dziś by żył i tworzył :P
Dowodzić reguły jednostkowym przypadkiem to domena głupców. Mój
pradziadek rżnął równo co się ruszało, pił i palił. Dożył 99. I to w
dobrym zdrowiu. I co z tego? czy to dowodzi że palenie jest zdrowe?
Myśl, chłopie.

Nemrod

Jan 11, 2024, 8:43:09 AMJan 11
W dniu 11.01.2024 o 14:32, Jacek pisze:
> (...) Nawet nie przejrzałeś
> polecanego artykułu. No więc przeczytaj sobie Rz 13,8 – 10

Rz 13,8 Nikomu nie bądźcie nic dłużni poza wzajemną miłością.
Kto bowiem miłuje bliźniego, wypełnił Prawo. 9 Albowiem przykazania:
Nie cudzołóż, nie zabijaj, nie kradnij, nie pożądaj, i wszystkie inne
- streszczają się w tym nakazie: Miłuj bliźniego swego jak siebie
samego! 10 Miłość nie wyrządza zła bliźniemu. Przeto miłość jest
doskonałym wypełnieniem Prawa.

No i co? Nie ma tu żadnego "nakazu lubienia". Jest o miłości bliźniego.
I podobnie w tym artykule też nie pada nigdzie "nakaz lubienia".
Więc coś znowu ci się pomyliło.

> Dowodzić reguły jednostkowym przypadkiem (...)

To nie dowód tylko przykład. Badania se sam znajdź.

Trybun

Jan 11, 2024, 1:21:52 PMJan 11

> [...]
> 10 ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy,
> ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego.

To nie fobia? To wobec tego czym jest nienawiść do drugiego człowieka
tylko dlatego że ktoś napisał w książce że ten jest zły?
Osobiście mi też się związki jednopłciowe nie podobają, raczej głęboki
celibat niż coś takiego, ale zupełnie nie widzę powodów aby wyklinać
tych co im takie związki przynoszą spełnienie i szczęście.

Nie, takie wyjaśnienia to dla mnie zaciemnianie a nie wyjaśnienie
twojego problemu. Pomyślałeś co twój wyimaginowany wróg może o tobie
pomyśleć - niewykluczone że - "facet mnie nienawidzi bo wyczytał w
książce że tak trzeba".

Jacek

Jan 11, 2024, 3:11:19 PMJan 11
W dniu 11.01.2024 o 14:42, Nemrod pisze:
> No i co? Nie ma tu żadnego "nakazu lubienia". Jest o miłości bliźniego.
> I podobnie w tym artykule też nie pada nigdzie "nakaz lubienia".
> Więc coś znowu ci się pomyliło.
Acha... Nakaz miłości bliźniego to co innego niż nakaz lubienia go :)
Kto by pomyśłał... Zresztą, w biblii znajdziesz słowa na poparcie
dowolnie absurdalnej tezy więc cała ta rozmowa jest funta kłaków warta,
tylko się droczę z tobą dla rozrywki.

> To nie dowód tylko przykład. Badania se sam znajdź.
Stara metoda. Pierdolniemy coś na wiwat, a kiedy zapytają o źródło,
każemy samemu poszukać i jeszcze zwymyślamy od leniów :)

XL

Jan 11, 2024, 5:27:19 PMJan 11
Jacek <ja...@x.pl> wrote:
> Kompletna bzdura, wyssana z palca. Nawet nie pytam o źródła.

Nie pytaj.

> Demonstrujesz podwórkowo-magielniczą wiedzę o środowisku homo. Ty
> naprawdę sądzisz że seks u mężczyzn homo polega na stosunkach analnych??

Naprawdę-naprawdę tak sądzę - na podstawie informacji na temat pewnego
pedzia ze środowiska tzw. artystycznego (też go znasz), któremu jakiś czas
temu moja rodzina kolejny już raz zszywała w szpitalu (porozrywany przez
mocno napalonych „kuzynów” na ćpanej i zakrapianej imprezie) odbyt.

> Przestań oglądać tyle pornhuba :)

Wystarczy mi chirurg w rodzinie za wszelkie „atrakcje”. Porno zadnego nie
oglądam, bo nie mam zwichniętej seksualności ani dewiacji. Porno jest dla
takich jak ty, co się wolą czyichś narządów naoglądać i robić zjazdy na
recznym, bo im do żony nie staje.
--
XL wiosenna

XL

Jan 11, 2024, 5:38:11 PMJan 11
XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

> Nie pytaj.

Bo to bardzo prosto sobie wymyśliły. Umyśliły sobie pozbawienie ojca
dziecka praw rodzicielskich wymyślając powody lub (prościej) szantażowanie
go i zmuszanie do zgody na przysposobienie (np. ustawiając i filmując
prowokacje z dziwkami) i wtedy przysposobienie dziecka przez drugą lesbę
jest możliwe.

> [...]
> oglądam, bo nie mam zwichniętej seksualności ani dewiacji. Porno jest dla
> takich jak ty, co się wolą czyichś narządów naoglądać i robić zjazdy na

J.w.

--
XL wiosenna

Jacek

Jan 12, 2024, 3:25:54 AMJan 12
W dniu 11.01.2024 o 23:19, XL pisze:
> [...]
> temu moja rodzina kolejny już raz zszywała w szpitalu (porozrywany przez
> mocno napalonych „kuzynów” na ćpanej i zakrapianej imprezie) odbyt.
Tylko głąby dowodzą reguły jednym przykładem :) Zamiast gnić w swoich
katolskich, prymitywnych poglądach, poczytaj co nieco, choćby głupią
wikipedię:
https://pl.wikipedia.org/wiki/M%C4%99%C5%BCczy%C5%BAni_maj%C4%85cy_kontakty_seksualne_z_m%C4%99%C5%BCczyznami
Z innych doniesień się dowiesz że choć tylko kilka procent populacji
definiuje się jako homoseksualiści, to do kontaktów seksualnych z własną
płcią przyznaje się ok. 30% a stosunki analne wśród heteroseksualistów
są równie popularne jak wśród homoseksualistów.

> [...]
> oglądam, bo nie mam zwichniętej seksualności ani dewiacji. Porno jest dla
> takich jak ty, co się wolą czyichś narządów naoglądać i robić zjazdy na
Krowa co dużo ryczy, mało mleka daje :) Wątpię abyś był zdolny
zadowalać żonę dłużej niż rok po ślubie, z twoją ubogą fantazją seksualną :)

Jacek

Jan 12, 2024, 3:40:32 AMJan 12
W dniu 11.01.2024 o 23:30, XL pisze:
> [...]
> go i zmuszanie do zgody na przysposobienie (np. ustawiając i filmując
> prowokacje z dziwkami) i wtedy przysposobienie dziecka przez drugą lesbę
Takie spiskowe bajki to se wetknij gdzie słońce nie dochodzi :) Chyba
nie czytasz nic poza książeczką do nabożeństwa. Tu:
https://aids.gov.pl/wp-content/plugins/download-attachments/includes/download.php?id=2983
sobie wyczytasz że tylko 22% ankietowanych homoseksualistów życzyłoby
sobie możliwości adopcji dzieci.
A wiesz że z ankiet wynika że ok. ~10% kobiet zgłasza molestowanie
seksualne ze strony najbliższej rodziny (ojca, braci, ojczyma) a ponad
połowa jest bita przez swoich jakże katolickich partnerów? Potem się
taki katol dziwi że co bystrzejsze kobiety biorą dzieci pod pachę i
sp... gdzie oczy poniosą. Pozbawienia praw rodzicielskich dokonują sądy,
niezależne póki co. Jakiego jesteś kroju od razu widać po deprecjacji
sądów. Klasyczny mizogin pisowski :)
PS. Żona jeszcze od ciebie nie uciekła?

XL

Jan 12, 2024, 4:27:39 AMJan 12
Jacek <ja...@x.pl> wrote:
> [...]
> połowa jest bita przez swoich jakże katolickich partnerów? Potem się
> taki katol dziwi że co bystrzejsze kobiety biorą dzieci pod pachę i

Mowa o lesbach, kiciuś. O LESBACH z heteroseksualną przeszłością w
związkach, z których odeszły porzucając partnera i zabierając dziecko.
Czytaj ze zrozumieniem.

> Pozbawienia praw rodzicielskich dokonują sądy,
> niezależne póki co. Jakiego jesteś kroju ąod razu widać po deprecjacji
> sądów.

Sądy przyznają dziecko kobiecie - mężczyźnie tylko w skrajnych przypadkach,
tuptuś.

> Klasyczny mizogin pisowski :)

Mizoginistka może raczej? - te twoje POwalające “diagnozy”🙈🙈🙈LOL

> PS. Żona jeszcze od ciebie nie uciekła?

Nie mam żony. Ale za to mam męża, 100% faceta, nie ciepłe kluchy jak ty.

PS. Czytaj ze zrozumieniem - przynajmniej stopkę.
👇🏻👇🏻👇🏻
--
XL wiosenna

Jacek

Jan 12, 2024, 5:28:23 AMJan 12
W dniu 12.01.2024 o 10:19, XL pisze:
> Mowa o lesbach, kiciuś. O LESBACH z heteroseksualną przeszłością w
> związkach, z których odeszły porzucając partnera i zabierając dziecko.
> Czytaj ze zrozumieniem.
Nie istnieje taka kategoria. A jeśli nawet się coś takiego zdarzy, to
incydentalnie. Lesby nie muszą nabierać biednych mężczyzn na ojcostwo,
jest wystarczająco wiele innych, kulturalnych sposobów.

> Sądy przyznają dziecko kobiecie - mężczyźnie tylko w skrajnych przypadkach,
> tuptuś.
Co ty nie powiesz? To mężczyźni już mogą karmić cyckiem?

> Mizoginistka może raczej? - te twoje POwalające “diagnozy”🙈🙈🙈LOL

> Nie mam żony. Ale za to mam męża, 100% faceta, nie ciepłe kluchy jak ty.
Poglądy masz jak jakiś twardogłowy macho. A skoroś kobietą to pewnie
jesteś z tych co protestują przed przyznaniem sobie praw do aborcji. Tak
czy owak, gogle są darmo, skorzystaj i się doucz.
A stopek nie czytuję.

Kviat

Jan 12, 2024, 9:33:52 AMJan 12
W dniu 12.01.2024 o 11:28, Jacek pisze:

> Poglądy masz jak jakiś twardogłowy macho.

Zobacz z kim masz do czynienia, a sporo Ci się wyjaśni:
https://wybory2018.pkw.gov.pl/pl/delegatury/panstwowa-komisja-wyborcza/komitet-wyborczy-ruch-narodowy-rp-3264/260000/86898/272794#results_wbp

Kandydatka RN w wyborach samorządowych 2018

Tu możesz sobie obejrzeć panią na żywo:
https://radiokielce.pl/581734/post-77184/

46:30
https://youtu.be/q3UDv0sS6T4?t=2790

A jak przejrzysz jej wieloletnią tfu-rczość na tej grupie, choćby
wyrywkowo, to już nic Cię nie zdziwi.

Pozdrawiam
Piotr

Kviat

Jan 12, 2024, 9:39:08 AMJan 12
W dniu 12.01.2024 o 15:33, Kviat pisze:
> W dniu 12.01.2024 o 11:28, Jacek pisze:

> A jak przejrzysz jej wieloletnią tfu-rczość na tej grupie,

na tej - miałem na myśli pl.sci.psychologia
Nie zauważyłem, że to crosspost.

Jacek

Jan 12, 2024, 12:18:34 PMJan 12
W dniu 12.01.2024 o 15:33, Kviat pisze:
> A jak przejrzysz jej wieloletnią tfu-rczość na tej grupie, choćby
> wyrywkowo, to już nic Cię nie zdziwi.
I wszystko jasne. Ale mizoginizm u kobiety to już chyba socjopatia? :)

Zenek Kapelinder

Jan 12, 2024, 8:14:13 PMJan 12
wtorek, 9 stycznia 2024 o 08:48:00 UTC+1 Jacek napisał(a):
> A masz ich miłować! Powiedziano wszak: "Będziesz miłował swego
> bliźniego". Oj, Nemrod, grzeszysz i pójdziesz do piekła gdzie jak wiesz,
> płacz i zgrzytanie zębów :)
Jak bym był wierzacy to na islam bym przeszedł. Dużo fajniejsze niebo maja.

XL

Jan 14, 2024, 8:02:42 AMJan 14
Oglądam ciebie i twoje występy. Nawet te wczorajsze.

--
XL wiosenna

Kviat

Jan 14, 2024, 2:43:54 PMJan 14
W dniu 14.01.2024 o 13:54, XL pisze:
I do tego ma urojenia :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

XL

Jan 14, 2024, 2:44:30 PMJan 14
Tak, Piojacusiu, późno, ale wreszcie widzisz swoje bzdety. No cóż, tak to
jest, gdy do gadania z samym sobą musi ci wystarczyć na dwa nicki te pół
rozumku, które masz.

--
XL wiosenna

XL

Jan 14, 2024, 4:14:24 PMJan 14
Wystarczy szklana kula i paru kolegów informatyków.

--
XL wiosenna

Kviat

Jan 15, 2024, 1:33:21 AMJan 15
W dniu 14.01.2024 o 22:06, XL pisze:

> Wystarczy szklana kula i paru kolegów informatyków.

Znowu kłamiesz.
Od dawna wszyscy wiedzą, że w głowie masz szklaną kulę, ale tym nie
zajmują się informatycy.

XL

Jan 15, 2024, 5:19:19 AMJan 15
A twój wewnętrzny Jacek co na to?

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Pozdro dla Jacka - no i powrotu, powrotu 🥴

--
XL wiosenna

Kviat

Jan 15, 2024, 1:21:54 PMJan 15
W dniu 15.01.2024 o 11:11, XL pisze:

> A twój wewnętrzny Jacek co na to?

Nie wiem co twoje urojenia na to.

Powinnaś zmienić swoich urojonych kolegów informatyków, bo obecni cię
oszukują.

XL

Jan 16, 2024, 5:45:28 AMJan 16
Raczej nie, skoro twojego wewnętrznego Jacusia wypłoszyli.

--
XL wiosenna

XL

Jan 20, 2024, 9:12:01 AMJan 20
Widzę, że strach ma wielkie oczy i mój uroczy blefik trafił w punkt - czyli
dobrze cię wyczuwam. Wracaj, Piojacusiu - pusto tu bez ciebie 😎

--
XL wiosenna

Kviat

Jan 20, 2024, 10:53:14 AMJan 20
W dniu 20.01.2024 o 15:03, XL pisze:

> Widzę, że strach ma wielkie oczy i mój uroczy blefik

Fajnie, że tak uroczo nazywasz swoje kłamstwa.
I fajnie, że się przyznałaś, że wszystko co tu piszesz, to uroczy blefik.

XL

Jan 20, 2024, 10:58:26 AMJan 20
Fajnie, że mogłeś wreszcie odetchnąć.
To coś ty w sobotę wyprawiał…?
😎

> to uroczy blefik.
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Wolnego, wolnego - nie wszystko 😎

--
XL wiosenna

Nemrod

Jan 30, 2024, 2:25:06 AMJan 30
W dniu 11.01.2024 o 21:11, Jacek pisze:
> (...) Zresztą, w biblii znajdziesz słowa na poparcie
> dowolnie absurdalnej tezy (...)

Tak nie ma. Tym, co można udowodnić o Bogu,
lub o stosunkach człowieka z Bogiem, na podstawie
Biblii, zajmuje się nauka filozoficzna zwana teologią.

Jak nie znasz Biblii, to nie znasz podstaw europejskiej kultury,
więc może czas żebyś nadrobił zaległości.

Nemrod

Jan 30, 2024, 2:50:45 AMJan 30
W dniu 11.01.2024 o 19:21, Trybun pisze:
> To nie fobia? To wobec tego czym jest nienawiść do drugiego człowieka
> tylko dlatego że ktoś napisał w książce że ten jest zły?

Nie tylko dlatego, tylko przede wszystkim dlatego. Jak wynika z kart
Biblii, i wiedzy o tych zbokach, to są źli dlatego, że popełniają
obrzydliwe rzeczy i chcą gwałcić wszystkich i każdego (Rdz 19,4+,
Sdz 19,22+). A nie, że to jakiś "inny rodzaj miłości", "inna
orientacja", tfu! Mojżesz na takich napisał karę śmierci,
a święty Paweł wyraźnie zaznaczył, że tacy są poza Kościołem.

> Osobiście mi też się związki jednopłciowe nie podobają, raczej głęboki
> celibat niż coś takiego, ale zupełnie nie widzę powodów aby wyklinać
> tych co im takie związki przynoszą spełnienie i szczęście.

Oni tam wcale nie są szczęśliwi. Już z definicji, pedzie czy geje,
cały czas szukają szczęścia i nie mogą go nigdzie znaleźć.

> [...]
> twojego problemu. Pomyślałeś co twój wyimaginowany wróg może o tobie
> pomyśleć - niewykluczone że - "facet mnie nienawidzi bo wyczytał w

Akurat zaraz tam nienawidzi. Widzę chłodnym okiem, że tacy idą na
potępienie, dlatego ostrzegam, że trzeba trzymać się z dala od
ich błędów. To, że trzeba kogoś ukarać za zło, to nie żadna nienawiść,
czy fobia, tylko zwykła sprawiedliwość. Punisheryzm, sprawiedliwa kara
na tych zboków-faggot'ów, prędzej czy później na nich przyjdzie.

Jacek

Jan 30, 2024, 4:12:14 AMJan 30
W dniu 30.01.2024 o 08:27, Nemrod pisze:

> [...]
>
> Jak nie znasz Biblii, to nie znasz podstaw europejskiej kultury,
> więc może czas żebyś nadrobił zaległości.

Ty nie zaliczaj teologii do nauk. Tu se poczytaj co to nauka:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nauka. Owszem, religioznawstwo jest nauką
ale nie teologia, na litość boską :)
A biblię znam bo jestem wykształconym człowiekiem. I dlatego zresztą,
daję jej tyle wiary na ile zasługuje, czyli tyle ile mitom o Jazonie,
Odyseuszu, wojnie trojańskiej, Gilgameszu, narodzinach Afrodyty z piany itd.

Nemrod

Jan 30, 2024, 4:29:45 AMJan 30
W dniu 30.01.2024 o 10:12, Jacek pisze:
> A biblię znam bo jestem wykształconym człowiekiem. (...)

W takim razie sprawdźmy. Podaj przykład "dowolnie absurdalnej tezy",
i słowa w Biblii na jej poparcie. Może zaraz załapiesz dlaczego
teologia jest nauką, a nie zbiorem absurdów :P

Kviat

Jan 30, 2024, 4:57:28 PMJan 30
W dniu 30.01.2024 o 08:52, Nemrod pisze:

> Oni tam wcale nie są szczęśliwi.

Od razu widać, że wiesz to z osobistego doświadczenia.

Kviat

Jan 30, 2024, 5:11:04 PMJan 30

> Tak nie ma. Tym, co można udowodnić o Bogu,
> lub o stosunkach człowieka z Bogiem, na podstawie
> Biblii, zajmuje się nauka filozoficzna zwana teologią.

A na podstawie książki o Harrym Potterze można udowodnić, że w tej
książce Hermiona miała torebkę bez dna.
Z tego nie wynika, że w prawdziwym świecie istnieją torebki bez dna.

Dokładnie tak samo z biblii nie wynika, że w prawdziwym świecie istnieje
jakiś bóg. Z tego wynika, że bogowie istnieją tylko w książkach
(filmach... i nie tylko w biblii i filmach o biblii), dokładnie tak samo
jak torebka bez dna Hermiony.

Jacek

Jan 31, 2024, 3:52:36 AMJan 31
W dniu 11.01.2024 o 12:38, Nemrod pisze:

> [...]
> zagrożenie epidemiologiczne, ->i dlatego<- są wielokrotnie potępiani
> w Biblii." I z niczego się nie wycofuję, nie imputuj mi swoich

No to q... na drugi raz rozdziel te cholerne zdania bo na mój rozum to w
zdania zależne wstawiamy zależne kwestie. I do cholery, co ci do tego
kto komu, co i gdzie wtyka? Jesteśmy dorośli a volenti non fit iniuria.
I zapewniam cię że homoseksualistów wtykanie kobietom co sam zapewne
czynisz, brzydzi tak samo jak ciebie wtykanie mężczyznom. I po trzecie,
oni się tacy urodzili, więc nie polemizuj i nie poprawiaj dzieła
boskiego bo nie znasz jego głębi. I jeszcze, żeby zgrabnie zakończyć,
wg, badań stosunki analne zdarzają się wśród par hetero równie często co
wśród par homo, a wg. znanych ci portali porno które obrazują
hetero-samcze fantazje seksualne stosunek analny jest wręcz obowiązkowy
we współżyciu hetero. Naprawdę nie masz nic lepszego do roboty tylko
świat poprawiać, proroku za dychę?

Trybun

Feb 1, 2024, 7:57:05 AMFeb 1

> [...]
> orientacja", tfu! Mojżesz na takich napisał karę śmierci,
> a święty Paweł wyraźnie zaznaczył, że tacy są poza Kościołem.

Czyli ni mniej ni więcej chcesz powiedzieć że Św Księga Chrześcijan jest
źródłem siania nienawiści do bliźnich? Chyba przypominasz sobie
historycznego faceta z charakterystycznym wąsikiem, który twierdził że
to Bóg go wybrał do tego aby dla swoich bliźnich tworzył obozy zagłady?
Zaprawdę powiadam ci, nie idź drogą nienawiści do bliźnich którzy nie
robią ci nic złego  bez względu na to co tam ktoś o nich pisze.

> Oni tam wcale nie są szczęśliwi. Już z definicji, pedzie czy geje,
> cały czas szukają szczęścia i nie mogą go nigdzie znaleźć.

I ty im to masz za złe, i dlaczego wobec tego dokładasz swoja własną
cegiełkę do ich niedoli?

> [...]
> czy fobia, tylko zwykła sprawiedliwość. Punisheryzm, sprawiedliwa kara
> na tych zboków-faggot'ów, prędzej czy później na nich przyjdzie.

A pomyślałeś co by było gdyby to ciebie takim stworzono a tu na grupie
jeszcze cie obrażają i ogólnie nie dają żyć jak istocie ludzkiej?

Nemrod

Feb 4, 2024, 1:12:18 PMFeb 4
W dniu 30.01.2024 o 23:11, Kviat pisze:
> A na podstawie książki o Harrym Potterze (...)

Z tego co słyszałem, to autorka tej książki też nie lubi pedziów,
sprawdź może, czy to jest spójne z jej twórczością.

> Dokładnie tak samo z biblii nie wynika, że w prawdziwym świecie istnieje
> jakiś bóg. (...)

Nie o tym tu jest temat. Na potrzeby dyskusji masz założyć, że Bóg
istnieje i jest taki jak opisano w Biblii. I masz zbadać czy to co
wynika z Biblii na temat Boga czy stosunku człowieka z Bogiem,
jest zbiorem absurdów czy też jest to pewna nauka, z której coś
wynika na ten temat. Świadectwo chrześcijańskie stoi na stanowisku,
że Bóg JEST poznawalny, a szczegółami zajmuje się filozoficzna
nauka zwana teologią.

Powrotu do Ewangelii życzę.

Nemrod

Feb 4, 2024, 1:21:50 PMFeb 4
W dniu 31.01.2024 o 09:52, Jacek pisze:
> No to q... (...) cholerne zdania (...) do cholery, (...) co i gdzie wtyka?
> (...) homoseksualistów wtykanie kobietom (...)
> oni się tacy urodzili, więc nie polemizuj (...) stosunki analne (...)
> portali porno (...) Naprawdę nie masz nic lepszego do roboty tylko
> świat poprawiać, proroku za dychę?

Co to jest, jakiś bełkot emocjonalny? W niczym to nie zmienia faktu,
że faggoci walą autostradą prosto do Piekła.

Nemrod

Feb 4, 2024, 1:38:11 PMFeb 4
W dniu 01.02.2024 o 13:57, Trybun pisze:
> Czyli ni mniej ni więcej chcesz powiedzieć że Św Księga Chrześcijan jest
> źródłem siania nienawiści do bliźnich?

Jeżeli myślisz, że zatwardziali pederaści będą szczęśliwi i osiągną
wieczne szczęście, to się grubo mylisz. Skończą w Piekle razem
z resztą pomiotu szatańskiego.

> Chyba przypominasz sobie
> historycznego faceta z charakterystycznym wąsikiem, który twierdził że
> to Bóg go wybrał do tego aby dla swoich bliźnich tworzył obozy zagłady? (...)

Jakby Żydzi byli niewinni i cnotliwi, to by ich nie spotkało całe
to nieszczęście. Nawet jakiś polski dyplomata stwierdził, że jeżeli
Hitler zrobi porządek z Żydami, to Polacy mu postawią pomnik.

> (...) i dlaczego wobec tego dokładasz swoja własną
> cegiełkę do ich niedoli?
> A pomyślałeś co by było gdyby (...)
Zboczenie jest cechą nabytą, a nie wrodzoną. I dlatego nie licz
na mnie, że będę po tych zbokach płakał czy litował się nad
ich niedolą w Piekle.

Nemrod

Feb 4, 2024, 1:44:48 PMFeb 4
W dniu 30.01.2024 o 22:57, Kviat pisze:
> Od razu widać, że wiesz to z osobistego doświadczenia.

Sam diabeł kiedyś powiedział, że całe to zboczenie pedalskie,
to on sam wymyślił, i że to jest jego własny wynalazek.

1 J 3,8 Kto grzeszy, jest dzieckiem diabła,
ponieważ diabeł trwa w grzechu od początku.
Syn Boży objawił się po to,
aby zniszczyć dzieła diabła.

Powrotu do Ewangelii życzę.

Jacek

Feb 5, 2024, 2:46:45 AMFeb 5
W dniu 4.02.2024 o 19:22, Nemrod pisze:

> Co to jest, jakiś bełkot emocjonalny? W niczym to nie zmienia faktu,
> że faggoci walą autostradą prosto do Piekła.

Napisałem językiem potocznym w nadziei że coś pojmiesz. Niestety, nie
pomogło. W twojej ocenie homoseksualiści nie są dziełem bożym. Ty
naprawdę sądzisz, że homoseksualista to taki człowiek który pewnego dnia
pyta sam siebie - czy ja chcę zostać homoseksualistą? I wybiera że chce
bo to fajne. Czym dowodzisz że jesteś kompletnym idiotą (tak jakby nie
było wiadomo o tym skądinąd :)

Nemrod

Feb 5, 2024, 7:27:07 AMFeb 5
W dniu 05.02.2024 o 08:46, Jacek pisze:
> Napisałem językiem potocznym (...) homoseksualiści nie są dziełem bożym.
> (...) I wybiera że chce bo to fajne. (...)

Zboczenie to cecha nabyta, a nie wrodzona. Podobnie jak narkomania.
I daruj sobie tę tanią erystykę ad personam - widać tu tylko
twoją desperację przegranego dyskutanta :P

Jacek

Feb 5, 2024, 8:19:10 AMFeb 5
W dniu 5.02.2024 o 13:28, Nemrod pisze:

> Zboczenie to cecha nabyta, a nie wrodzona. Podobnie jak narkomania.
> I daruj sobie tę tanią erystykę ad personam - widać tu tylko
> twoją desperację przegranego dyskutanta :P

Widać tylko jak skwapliwie omijasz stawiane przeze mnie pytania. Zatem,
jesteś zdania że homoseksualista staje się homoseksualny na mocy swojego
świadomego postanowienia? Tak gdzieś koło 15 roku życia, kiedy każdy
młody odkrywa świat seksu on stawia sobie pytanie - czy mianowicie
zostać by homoseksualistą czy raczej hetero, decyduje że jednak homo i
przy tej decyzji trwa już do śmierci?
Krótko Nemrodzie, tak czy nie? Wystękasz odpowiedź?

Trybun

Feb 5, 2024, 9:02:23 AMFeb 5
W dniu 04.02.2024 o 19:39, Nemrod pisze:

> Jeżeli myślisz, że zatwardziali pederaści będą szczęśliwi i osiągną
> wieczne szczęście, to się grubo mylisz. Skończą w Piekle razem
> z resztą pomiotu szatańskiego.

Nawet nie rozumiem pojęcia "zatwardziały pederasta". To tak ludzi
rozróżniać  na "zatwardziałych" i mniej twardych w swoim człowieczeństwie.

> Jakby Żydzi byli niewinni i cnotliwi, to by ich nie spotkało całe
> to nieszczęście. Nawet jakiś polski dyplomata stwierdził, że jeżeli
> Hitler zrobi porządek z Żydami, to Polacy mu postawią pomnik.

Czyli eksterminacja narodu bo poszczególni jego przedstawiciele nie
odpowiadają twoim wzorcom istot godnych istnieć? A co na to lekarz tego
dyplomaty?

> Zboczenie jest cechą nabytą, a nie wrodzoną. I dlatego nie licz
> na mnie, że będę po tych zbokach płakał czy litował się nad
> ich niedolą w Piekle.

Przykro mi, zajmujesz zdanie w temacie o którym nie masz pojęcia, tym
samym kończę dyskusję bo z teoretykiem nie zamierzam się spierać o fakty.

Nemrod

Feb 5, 2024, 10:28:16 AMFeb 5
W dniu 05.02.2024 o 14:19, Jacek pisze:
> [...]
> przy tej decyzji trwa już do śmierci?
> Krótko Nemrodzie, tak czy nie? Wystękasz odpowiedź?

Wolna wola to jakieś 70%, a okazja i działalność innych faggotów 30% tej
decyzji. Tak bym to widział. Ale to nie znaczy, że to jest nieodwracalne
i nienawracalne. I dopiero co w radiu mówili, że jakieś ponad 75%
młodzieży lgbt ma myśli samobójcze, lub choruje na depresję.
Więc widać, że zboczenie powoduje całą masę problemów i nie jest to
żadna "inna normalność".

Nemrod

Feb 5, 2024, 10:43:35 AMFeb 5
W dniu 05.02.2024 o 15:02, Trybun pisze:
> Nawet nie rozumiem pojęcia "zatwardziały pederasta". (...)

Taki, który brnie i prze dalej w zboczenie, i propaguje
to wszędzie gdzie tylko się da, albo gwałci nieletnich,
w nadziei, że i oni przejdą do faggotów.

> Czyli eksterminacja narodu bo poszczególni jego przedstawiciele nie
> odpowiadają twoim wzorcom istot godnych istnieć? (...)

Bzdury gadasz. Żydzi oszukiwali, prowadzili nieuczciwą konkurencję
w celu przejęcia władzy i kontroli nad finansami państwa itd.
Przed II wojną byli znienawidzeni w całej Europie.

> Przykro mi, zajmujesz zdanie w temacie o którym nie masz pojęcia, tym
> samym kończę dyskusję bo z teoretykiem nie zamierzam się spierać o fakty.

Fakty są takie, że ideologia gender to robienie ludziom wody z mózgu.
Żadne pedałowanie nie jest nikomu do niczego potrzebne, i trzeba to
zwalczać, zanim cały ten grzech sodomski nie zostanie ogniem wypalony.

Jacek

Feb 5, 2024, 11:58:38 AMFeb 5
W dniu 5.02.2024 o 16:29, Nemrod pisze:

> [...]
> młodzieży lgbt ma myśli samobójcze, lub choruje na depresję.
> Więc widać, że zboczenie powoduje całą masę problemów i nie jest to

Daje się to skrócić do TAK. Zatem, uważasz że wybór opcji homo jest
świadomy. Oczywiście, w takim razie świadomie również wybieramy opcję
hetero. Stoisz najwyraźniej na stanowisku że w życiu każdego człowieka
jest taki moment, chwila, w której on świadomie wybiera opcję seksualną.
Nemrodzie, tak uczciwie, pamiętasz ten moment ze swojego życia kiedy
zastanawiałeś się nad wyborem opcji homo czy hetero? Bo widzisz, ja
takiego momentu nie pamiętam a to chyba bardzo ważna decyzja,
nieprawdaż? Zrobiłem też szybką ankietę wśród kilku znajomych i krewnych
i oni też takiego momentu nie pamiętają. Z literatury i innych źródeł
również nie doszła do mnie informacja o takich wyborach. Więc twoje
przekonanie o świadomym wyborze opcji seksualnej stoi w wyraźnej
sprzeczności z doświadczeniem. Zatem, Nemrodzie, pytam: Czy pamiętasz ze
swojego życia ten przełomowy moment kiedy to wybrałeś opcję seksualną?

Nemrod

Feb 5, 2024, 12:30:34 PMFeb 5
W dniu 05.02.2024 o 17:58, Jacek pisze:
> (...) Zatem, Nemrodzie, pytam: Czy pamiętasz ze
> swojego życia ten przełomowy moment kiedy to wybrałeś opcję seksualną?

Jak byłem jeszcze w podstawówce, to miałem w klasie taką bardzo ładną
koleżankę, w której byłem zakochany. Udało się kiedyś z nią siedzieć
w jednej ławce, przez co wielu mi tego zazdrościło haha :P I tyle
z tego pamietam. U mnie widać było to naturalne, choć, jak uważam,
nie byłem jeszcze wtedy wystarczająco dojrzały by ogarniać kobietę.

Kviat

Feb 6, 2024, 9:57:29 AMFeb 6
W dniu 04.02.2024 o 19:39, Nemrod pisze:

> Jakby Żydzi byli niewinni i cnotliwi, to by ich nie spotkało całe
> to nieszczęście.

Twierdzisz, że twoi przodkowie nie byli niewinni i cnotliwi i dlatego
Niemcy na nas napadli?

A co takiego złego zrobiłeś, że pis tak rozwalił nasz kraj?

Kviat

Feb 6, 2024, 10:49:04 AMFeb 6
W dniu 04.02.2024 o 19:45, Nemrod pisze:

> Sam diabeł kiedyś powiedział, że całe to zboczenie

A sama Hermiona kiedyś powiedziała, że ma torbę bez dna.
Na dowód wyjęła z niej bardzo dużo rzeczy.

Kviat

Feb 6, 2024, 10:57:40 AMFeb 6
W dniu 05.02.2024 o 16:29, Nemrod pisze:

> I dopiero co w radiu mówili, że jakieś ponad 75%
> młodzieży lgbt ma myśli samobójcze, lub choruje na depresję.

I skrzętnie "zapomniałeś" dodać, że to przez takich jak ty.

> Więc widać, że zboczenie powoduje całą masę problemów i nie jest to
> żadna "inna normalność".

Nie, nie. To tacy jak ty powodują te problemy.
Jak tylko wyznawcy przestaną prześladować ludzi, to od razu nastąpi
spadek myśli samobójczych i ludzi chorych na depresję.

Obrażasz ludzi nazywając ich zboczeńcami i jesteś zdziwiony, że mają
depresję...

Kviat

Feb 6, 2024, 11:18:33 AMFeb 6
W dniu 05.02.2024 o 16:44, Nemrod pisze:

> Taki, który brnie i prze dalej w zboczenie, i propaguje
> to wszędzie gdzie tylko się da, albo gwałci nieletnich,
> w nadziei, że i oni przejdą do faggotów.

Czyli jak gwałci hetero, to w porządku, bo on gwałci w nadziei, że
nieletni nie przejdzie?

> Bzdury gadasz. Żydzi oszukiwali, prowadzili nieuczciwą konkurencję
> w celu przejęcia władzy i kontroli nad finansami państwa itd.

Nooo... bo przecież inni tak nie robią....

> Przed II wojną byli znienawidzeni w całej Europie.

Bo propagandziści potrzebowali kozła ofiarnego. Oszukując i prowadząc
nieuczciwą konkurencję w celu przejęcia władzy i kontroli nad finansami
państwa itp., wykreowali wroga, bo wtedy łatwiej się manipuluje
bezmyślną gawiedzią. Czego jesteś najlepszym przykładem.
Zrobili dokładnie to, o co oskarżali Żydów.

To tak jak obecnie robi kościół, pis i tacy jak ty. I wasi wyznawcy.
Te same metody.
Pod płaszczykiem "to oni są źli" prześladujecie innych ludzi.

Prześladujecie lgbt, ludzi niewierzących i wszystkich innych, którzy nie
myślą tak jak wy. Kreujecie wrogów prowadząc nieuczciwą konkurencję (np.
monopol kościoła) w celu przejęcia władzy. I do tego jeszcze bezczelnie
kłamiecie, że to nie wy, że to was prześladują.

> Fakty są takie, że ideologia gender to robienie ludziom wody z mózgu.

Fakty są takie, że to wy jesteście źli.
Fakty są takie, że zły jest ten, kto innych ludzi prześladuje i wyzywa
ich od zboczeńców i gwałcicieli doprowadzając ich do samobójstw i depresji.

> Żadne pedałowanie nie jest nikomu do niczego potrzebne, i trzeba to
> zwalczać, zanim cały ten grzech sodomski nie zostanie ogniem wypalony.

Żadne fanatyzmy religie nie są nikomu do niczego potrzebne i trzeba to
zwalczać, zanim ZNOWU narobią syfu i ZNOWU zaczną ludzi mordować ze
swoim bogiem na ustach.

Kviat

Feb 6, 2024, 11:41:43 AMFeb 6
W dniu 04.02.2024 o 19:13, Nemrod pisze:

> Z tego co słyszałem, to autorka tej książki też nie lubi pedziów,
> sprawdź może, czy to jest spójne z jej twórczością.

A co to ma wspólnego? To tylko przykład.
Znowu uciekasz od odpowiedzi, gdy tylko się orientujesz, że bredzisz.

Na podstawie dowolnej książki możesz dowodzić istnienia tychże elementów
w świecie tej książki.

> Nie o tym tu jest temat.

Wręcz przeciwnie.

> Na potrzeby dyskusji masz założyć, że Bóg
> istnieje

Bo ponieważ?
To ty masz założyć, że nie istnieje.

> i jest taki jak opisano w Biblii.

No więc ja zakładam, że istnieje torba bez dna Hermiony.
I jest taka, jak ją opisano w książce.
No i?

> I masz zbadać czy to co
> wynika z Biblii na temat Boga czy stosunku człowieka z Bogiem,
> jest zbiorem absurdów czy też jest to pewna nauka,
> z której coś wynika na ten temat.

Zbadałem. Jest zbiorem absurdów.

Teraz ty zbadaj, czy to co wynika z książki na temat torby bez dna
Hermiony jest zbiorem absurdów, czy też jest to pewna nauka, z której
coś wynika na ten temat.

> Świadectwo chrześcijańskie stoi na stanowisku,
> że Bóg JEST poznawalny,

No i co z tego?
Wasze stanowisko nie kreuje rzeczywistości.

> a szczegółami zajmuje się filozoficzna
> nauka zwana teologią.

No pewnie. Bo ustalenie jakiego koloru są piórka w skrzydłach aniołków
zasługuje na doktorat państwowej uczelni, a może nawet na profesorską
emeryturkę.
A bez poznania tej niezbędnej dla ludzkości "wiedzy" twój miłosierny,
litościwy i nieskończenie dobry bóg... ześle ludzi do piekła na wieczne
i niewyobrażalne męki.

Taaaak... to ma sens.

Jacek

Feb 9, 2024, 3:38:15 AMFeb 9
W dniu 5.02.2024 o 18:31, Nemrod pisze:

> [...]
> z tego pamietam. U mnie widać było to naturalne, choć, jak uważam,
> nie byłem jeszcze wtedy wystarczająco dojrzały by ogarniać kobietę.

Zatem pamiętasz spontaniczność i bezrefleksyjność dojścia do konkluzji
że jesteś zainteresowany koleżanką. Dlaczego zatem posądzasz pewną część
młodych ludzi którzy w podobnie spontaniczny i bezrefleksyjny sposób
zakochali się w przedstawicielu swojej płci o przemyślaną i świadomą
decyzję wyboru opcji homo? Czyżbyś był zdania że wtedy kiedy ty się
spontanicznie zakochiwałeś, twój kolega obok przeprowadzał analizę:
Hmmm, osiągnąłem wiek odpowiedni, pora by się zakochać. Tylko dylemat,
może w koleżance a może w koledze? Co tu wybrać? :)
No więc, Nemrodzie, pora zdecydować: Albo część młodzieży zakochuje się
spontanicznie w przedstawicielu własnej płci albo ludzkość dzieli się na
dwa odłamy. Jedna część zakochuje się spontanicznie a druga w sposób
świadomy, rozważny i kontrolowany, wybierając przedstawiciela swojej lub
przeciwnej płci. Co wybierasz?

Jacek

Feb 9, 2024, 3:47:42 AMFeb 9
W dniu 9.02.2024 o 09:38, Jacek pisze:
Powinno być:
No więc, Nemrodzie, pora zdecydować: Albo młodzież zakochuje się
spontanicznie i bezrefleksyjnie w przedstawicielu swojej lub przeciwnej
płci albo ludzkość dzieli się na dwa odłamy. Jedna część zakochuje się
spontanicznie w przedstawicielu płci przeciwnej a druga w sposób
świadomy, rozważny i kontrolowany wybierając przedstawiciela swojej lub
przeciwnej płci. Co wybierasz?

andal

Feb 13, 2024, 6:42:30 PMFeb 13
On Mon, 5 Feb 2024 16:44:36 +0100, Nemrod wrote:

> Bzdury gadasz. Żydzi oszukiwali, prowadzili nieuczciwą konkurencję w
> celu przejęcia władzy i kontroli nad finansami państwa itd. Przed II
> wojną byli znienawidzeni w całej Europie.

nadal to robią gdzie tylko mogą

cała tzw zachodnia chrześcijanska, cywilizacja jest im podwładną
rządzą światem za pomocą pieniądza którego są jedynym wlaścicielem-twórcą

pytanie: czemu Bóg taka sytuację dopuszcza?

andal

Feb 13, 2024, 6:45:29 PMFeb 13
otworz oczy i przyjrzyj sie co obecnie tusk i spolka robia

Jacek

Feb 14, 2024, 3:26:38 AMFeb 14
W dniu 14.02.2024 o 00:45, andal pisze:
Słychać wycie? Znakomicie!

Kviat

Feb 14, 2024, 12:44:05 PMFeb 14

> otworz oczy i przyjrzyj sie co obecnie tusk i spolka robia

Sprzątają. Czasem trudno gdzieś sięgnąć miotłą - jak to przy sprzątaniu,
więc trzeba sobie jakoś radzić.
Np. zniesienie wliczania do średniej ocen z religii to dobry początek,
ale mam nadzieję, że miotła sięgnie do głębiej ukrytych brudów.

andal

Feb 14, 2024, 7:12:47 PMFeb 14
spierdalaj przyglupie

andal

Feb 14, 2024, 7:14:00 PMFeb 14
kurwy zlodzieje nazywaja kradziez sprzataniem

Nemrod

Feb 22, 2024, 8:47:31 AMFeb 22
W dniu 06.02.2024 o 17:41, Kviat pisze:

> Zbadałem. Jest zbiorem absurdów.

No to podaj jakiś przykład absurdu.

> No pewnie. Bo ustalenie jakiego koloru są piórka w skrzydłach aniołków
> zasługuje na doktorat państwowej uczelni, a może nawet na profesorską
> emeryturkę.

No to jakiego koloru są te pióra?

> A bez poznania tej niezbędnej dla ludzkości "wiedzy" twój miłosierny,
> litościwy i nieskończenie dobry bóg... ześle ludzi do piekła na wieczne
> i niewyobrażalne męki.

Tylko tych złych, w tym i szyderców.

> Taaaak... to ma sens.

Nemrod

Feb 22, 2024, 8:59:17 AMFeb 22
W dniu 09.02.2024 o 09:47, Jacek pisze:
> [...]

Fakty byłe pewnie zupełnie inne. Zamiast zainteresować jakąś dziewczynę,
to tacy naoglądali się gdzieś jakichś pornoli, i z braku dziewczyny
wzięli się za pedałowanie. Tak więc sami sobie są winni. A tamta laska
była taka, że podobałaby się KAŻDEMU.

> [...]
> spontanicznie w przedstawicielu płci przeciwnej a druga w sposób
> świadomy, rozważny i kontrolowany wybierając przedstawiciela swojej lub

Upraszczasz. A słyszałeś, że podczas wyboru miss piekności, wiele
głosów w komisji należy do zdeklarowanych faggotów? Tak czy inaczej,
stoję na prostym stanowisku, że ludziom zawsze podoba się płeć
przeciwna, a zboczenie to cecha nabyta, a nie wrodzona.

Nemrod

Feb 22, 2024, 9:04:06 AMFeb 22
W dniu 06.02.2024 o 16:57, Kviat pisze:
> Jak tylko wyznawcy przestaną prześladować ludzi, to od razu nastąpi
> spadek myśli samobójczych i ludzi chorych na depresję.

Haha.

> Obrażasz ludzi nazywając ich zboczeńcami i jesteś zdziwiony, że mają
> depresję...

No to musisz uważać, żebym i ciebie nie przeklął, bo wtedy
niechybnie zachorujesz psychicznie i zostaniesz opętany
przez szatana.

Powrotu do Ewangelii życzę.

Nemrod

Feb 22, 2024, 9:24:19 AMFeb 22
W dniu 06.02.2024 o 17:18, Kviat pisze:
> Czyli jak gwałci hetero, to w porządku, bo on gwałci w nadziei, że
> nieletni nie przejdzie?

Wtedy jest źle bo może dojść do prokreacji, która jest dozwolona
tylko w małżeństwie.

> [...]
> ich od zboczeńców i gwałcicieli doprowadzając ich do samobójstw i depresji.

Nie prześladujemy, lecz skłaniamy, jako Kościół, do nawrócenia ze złej
drogi. A do samobójstw czy depresji to doprowadza ich już sam szatan.
I będzie jeszcze gorzej jeżeli ta zaraza lgbt będzie się tu dalej
panoszyć, gwałcić i siać zgorszenie wśród młodzieży.

> Żadne fanatyzmy religie nie są nikomu do niczego potrzebne i trzeba to
> zwalczać, zanim ZNOWU narobią syfu i ZNOWU zaczną ludzi mordować ze
> swoim bogiem na ustach.

Tak pisz se do muzułmanów, oni tam mają nakazaną świętą wojnę
przeciwko lgbt i takim jak ty. W Kościele jest inaczej:

1 J 3,15 Każdy, kto nienawidzi swego brata, jest zabójcą,
a wiecie, że ->żaden zabójca nie nosi w sobie życia wiecznego.<-

Powrotu do Ewangelii życze.