Spam i wykopaliska

pinokio

Feb 25, 2021, 8:16:06 AM2/25/21
Jeśli chodzi o głębokie wykopaliska, to chciałem podziękować bratu ZPK
za spamowanie tej grupy w latach około 2002-2003.

andal

Feb 25, 2021, 12:54:18 PM2/25/21
On Thu, 25 Feb 2021 14:15:39 +0100, pinokio wrote:

> Jeśli chodzi o głębokie wykopaliska, to chciałem podziękować bratu ZPK
> za spamowanie tej grupy w latach około 2002-2003.

nie ma za co

Zenek Kapelinder

Feb 27, 2021, 2:01:50 PM2/27/21
czwartek, 25 lutego 2021 o 14:16:06 UTC+1 pinokio napisał(a):
> Jeśli chodzi o głębokie wykopaliska, to chciałem podziękować bratu ZPK
> za spamowanie tej grupy w latach około 2002-2003.
Co wykopali?

Jakub A. Krzewicki

Apr 6, 2021, 6:49:03 PM4/6/21
czwartek, 25 lutego 2021 o 14:16:06 UTC+1 pinokio napisał(a):
> Jeśli chodzi o głębokie wykopaliska, to chciałem podziękować bratu ZPK
> za spamowanie tej grupy w latach około 2002-2003.

Dziękować za spamowanie?
Żeby chociaż odpowiadał merytorycznie i z etykietą, a to były odpowiedzi nie związane z drzewem dyskusji ludzi o różnorodnych poglądach, złośliwie ją utrudniające.

andal

Apr 25, 2021, 4:06:41 PM4/25/21
zenka po dupie

Zenek Kapelinder

Apr 25, 2021, 5:56:44 PM4/25/21
Tobie anal jedno w głowie. Księdzem jesteś czy co?

andal

Apr 25, 2021, 7:25:47 PM4/25/21
tylko dla dyzurnych moskow jak ty