5. Raport Totaliztyczny: Transformacja Totalizmu w Ideologię w Latach 2020-2023

Jacek Marcin Jaworski

Wklejam tu jako ciekawostkę - dyskusja tu: https://groups.google.com/g/pl.misc.paranauki/c/ZxPDJ9-J1LA

5. Raport Totaliztyczny: Transformacja Totalizmu w Ideologię w Latach 2020-2023
autor:
Jacek Marcin Jaworski
pseudonim:
Energo Koder Atlant
pomocnicy autora:
BRAK
miejsce:
Pruszcz Gd.
utworzono:
2023-07-19
wersja: 172 z dnia:
2023-11-19
program składu:
Libre Office Writer
sys. op.:
Kubuntu

Spis treści
1 Wstęp 3
1.1 Teza 3
1.2 Streszczenie 3
1.3 Słownik Pojęć 3
2 Metoda badawcza 3
3 Fakty 4
3.1 Pierwsze prace nad ideologią 4
3.2 Próba wyjścia do ludzi i nawiązania rozmów o ideologii 4
3.3 Zrozumienie potrzeby opracowania ideologii osobistej, czyli Ideologii Geniuszy-Mocarzy 5
3.4 Rozczarowanie rezultatami pracy moralnej - kryzys totaliztyczny 5
3.5 Promyki nadziei 7
4 Jakie wsk. moralnej poprawności "są na tak" a jakie "są na nie" wzg. proj. Ideologii Geniuszy-Mocarzy 8
5 Analiza proj. Ideologii Geniuszy-Mocarzy w świetle wsk. moralnej poprawności zwanym Pole Moralne 10
6 Podsumowanie 10
6.1 Rewelacje, zalety, wady i partactwa w proj. Ideologii Geniuszy-Mocarzy 11
6.1.1 Rewelacje 11
6.1.2 Zalety 11
6.1.3 Wady 11
6.1.4 Partactwa 11
6.2 Wnioski 12
6.3 Przewidywania na przyszłość 12
6.4 Zalecenia na teraz 12
6.5 Zalecenia na przyszłość 12
7 Bibliografia 12

1 Wstęp
Od dzieciństwa domownicy ciągle mi powtarzają zdanie "Zacznij od siebie.". Oczywiście robią to złośliwie opędzając się od moich uwag i racjonalizatorskich propozycji. Jednak okazuje się, że mimo, że ciągle słyszałem to zdanie to jego nie rozumiałem. Pamiętam, że gdy pierwszy raz je usłyszałem, wydawało mi się, że ono stawia przede mną wysokie wymagania. Dziś uważam je za najważniejszy postulat w drodze do każdego sukcesu. O tym jest ta historia.
1.1 Teza
Filozofia jest jak język programowania. Natomiast ideologia wynikająca z filozofii jest jak biblioteka standardowych funkcji, klas i szablonów zakodowanych w tym języku.
1.2 Streszczenie
Prof. Jan Pająk w 1985r. w NZ odkrył filozofię moralnego postępowania o której podejrzewa że to filozofia Boga (którego zwie Wszechświatowym Intelektem), tą filozofię nazwał Totalizmem. Totalizm wskazał mi nowy moralny sposób myślenia o życiu, Świecie i Wszechświecie.
Pracując jako koder zrozumiałem, że poznając Totalizm dostałem coś w stylu języka programowania, natomiast by go efektywnie użyć potrzebuję biblioteki standardowych funkcji, klas i szablonów. I faktycznie zacząłem gromadzić „zasady życiowe” i „zasady inżynierskie” oraz wiele innych spostrzeżeń i wniosków. P. przełomowym było opracowanie „Gry w Totalizm”, czyli zasad postępowania w życiu i w pracy w całkowicie wrogim społeczeństwie szatańskich pasożytów których nazywam „chamskimi lamerami”.
1.3 Słownik Pojęć
prog.
program
f.
funkcja
kl.
klasa
SZAP
w j. ang. USONA

2 Metoda badawcza
Ideologia Geniuszy-Mocarzy i Gra w Totliazm w całości została wywiedziona z filozofii Totalizmu prezentowanej w wielu monografiach publikowanych przez prof. Jana Pająka z NZ w latach 1996-2013 na s. WWW w sieci Internet. W szczególności były to [0] i [0].
3 Fakty
3.1 Pierwsze prace nad ideologią
Z monografiami prof. Jana Pająka spotkałem się pierwszy raz w wiosną lub wczesnym latem 2002r. gdy wpisałem w wyszukiwarkę google.pl frazę „esp” (bez cudzysłowu). Od razu zafascynowała mnie filozofia Totalizmu jaką prezentował w monografiach. Najpierw z zapartym tchem przeczytałem monografię "Piramida Myśli" (nawet ją wydrukowałem by pokazać domownikom), a potem kolejne. Mimo, że mi wydawały się one genialne, to moi domownicy uważali prof. Jana Pająka za "wariata", a mnie wkrótce zaczęli nazywać „schizofrenikiem”.
Nocą z 24 an 25 paź. 2010r. wpadłem na pomysł jak powinien być zorganizowany współczesny system polskiej edukacji. Moja edukacja i wynikające z niej kompetencje martwiły mnie najbardziej. Wynikało to z faktu, że w pracy ciągle potykałem się o swoje nogi i "bałwaniłem" próbując rozwiązywać po swojemu klasyczne problemy programistyczne. Od początku mojej pracy zawodowej chciałem skończyć studia inżynierskie z informy na PG. Miałem nadzieję, że dzięki temu będę znał matematykę wyższą i będę umiał projektować programy komputerowe. Niestety mimo, że polibuda była mocna w matmie, to w praktyce inżynierskiej niczego istotnego nie uczyła. Wiem, że na polibudzie ukrywają przed studentami podst. koncepcje niezbędne do prof. prog. Tak jest np. z nauką sposobów kontroli stanu w aplikacji. Bez tej wiedzy nic nie można prog.: ani wielowątkowo, ani sieciowo ani nie można robić nawet animacji. Więc mimo skończenia 3 lat nielegalnych studiów dalej nie miałem pojęcia o projektowaniu nawet najprostszych programów nieuprzywilejowanych (nie wspominając już o demonach ani o całych systemach operacyjnych).
Dlatego gdy "mnie zawiało" i siedziałem bezczynnie w domu lub w psychiatryku rozmyślałem i marzyłem o idealnym systemie edukacji. Wtedy (od 2011-01-22) zacząłem pisać monografię pt. "Sztuka Edukacji".
Potem wpadałem na pomysły na kol. monografie.: "Sztuka Sposobów" o sprytnych rozw. w życiu codziennym, "Sztuka Organizacji Państwa" i inne.
W między czasie też stworzyłem stronkę "Dobre Strony" na której zamieszczałem strony poradnikowe zarówno dla programistów, rządzących, jak i dla zwykłych ludzi. Jednak odzew był zerowy myślałem że to z powodu niskiej poz. w wyszukiwarce, jednak powody były inne.
3.2 Próba wyjścia do ludzi i nawiązania rozmów o ideologii
W lecie 2020r. po przeprowadzce do Gdyni na ul. Komandorską dopracowałem i opubkowałęm "Sztukę Organizacji Państwa", Postanowiłem pójść na całość i opublikować płatną reklamę na stronie głównej wykop.pl . Reklama dotyczyła jedynie monografii "Sztuka Organizacji Państwa". Ponad to wysłałem ją do wszystkich głównych partii politycznych oraz do gazet patriotycznych.
Ku mojemu zdumieniu odzew nadal był zerowy.
3.3 Zrozumienie potrzeby opracowania ideologii osobistej, czyli Ideologii Geniuszy-Mocarzy
Dotarło wtedy do mnie, że jestem sam nie tylko na osiedlu rodzinnym i nie tylko w obcym mieście jakim była dla mnie Gdynia, ale także w wymiarze globalnym.
W tamtych czasach główkowałem także nad tym skąd się bierze inteligencja u zwierząt. To mnie doprowadziło do wniosku, że zwierzęta to potępieni w przeszłości ludzie którzy "trafili w futro" lub „w piórka” i teraz już nie muszą się mocować z wyzwaniami intelektualnymi ani ze sprawami naukowymi ani z zagadkami wszechświata. Zwierzęta mają poszerzoną świadomość konieczną do tego by zdawać sobie sprawę co się z nimi stało oraz co mają zrobić by wrócić do ludzkiej postaci. Dla mnie te wnioski były wstrząsające. Oczywiście nie mam na to dowodów naukowych, ale jak jakieś tłumaczenie całkowicie się zgadza ze spostrzeżeniami, to lepiej to brać pod uwagę.
Powyższe spostrzeżenia doprowadziły do wniosku, że we Wszechświecie jest coś takiego jak "hierarchia bytów" i my jesteśmy na jakimś poziomie w tej hierarchii. No i ja zapragnąłem wspinać się w górę.
Dlatego postanowiłem dostosować się do tej sytuacji i zrobić coś by awansować w hierarchii bytów, osiągnąć sukces osobisty lub przynajmniej przetrwać "w społeczeństwie szatańskich chamskich lamerów". Wtedy wpadłem na pomysł by opracować nową monografię, tym razem adresowaną wyłącznie do mnie, bo chodziło mi o to by jakoś wszystko sobie poukładać w głowie i od czasu do czasu sobie to przypominać (bo zdarza mi się, że nawet b. cenne informacje potrafią mi "wylecieć z głowy"). Chciałem też jakoś zachować to co już udało mi się ustalić na temat "Jak tu żyć?". Pocz. monografię tą nazwałem "Sztuka Rozwoju Geniuszy-Mocarzy", ale później zmieniłem jej nazwę na "Ideologia Geniuszy-Mocarzy".
3.4 Rozczarowanie rezultatami pracy moralnej - kryzys totaliztyczny
W 2014r., czyli ok. rok po wyjściu na wolność po ostatniej odsiadce w psychiatryku, stwierdziłem że "naprawię błędy młodości" i „od tej pory będę żył pedantycznie moralnie” tak jak nakazuje Totalizm. Pierwszym etapem naprawy było zdanie legalnej matury. Pojechałem do kuratorium w Gdańsku, bo za moich czasów maturę można było zdawać albo w szkole macierzystej albo w kuratorium. A ja nie chciałem kolejnych matactw w Technikum Łączności w Gd. Kuratorium skier. mnie do Technikum Ogrodniczyego w Pruszczu Gd. Do nowej matury przygotowywałem się w samotności 1,5 roku. Maturę zdałem w 2016r., czyli po 17 latach od ukończenia Technikum Łączności w Gd.
Kolejnym etapem naprawy mojego postępowania był powrót do pracy - żeby przestać pasożytować. Pracę w Gdyni w firmie Prokhard na ul. Polskiej rozpocząłem od pocz. sty. 2017r. (b. długie były tam dojazdy: 1,5godz. w jedną stronę). Zwolniono mnie po pół roku. Potem długo nie mogłem znaleźć pracy. Dlatego w akcie desperacji w kwietniu 2018r. zgłosiłem się do pracy na stanowisku montera urz. el. do firmy Elmech w Pruszczu Gd. Ku mojemu zdumieniu potrzebowali tam programisty z moimi umiejętnościami. Praca tam była nisko płatna i na b. starym komputerze który "nie dawał rady" ówczesnemu oprogramowaniu. Pracowałem tam tylko 9 miesięcy po czym zwolniono mnie bez podania powodów. Jednak były to najlepsze miesiące mojego życia, bo pracowałem dla polskiego przemysłu, z wspaniałymi i kompetentnymi specjalistami. W Elmechu miałem też znaczące sukcesy w postaci wdrożeń: Evo Control, czyli kontrolno-sterujący tablet przemysłowy, którego oprogramowanie naprawiłem i dokończyłem, trafił do polskich firm, m. in. wydobywczych oraz do Marynarki Wojennej (na Ślązaka). Natomiast do WojskLądowych trafił sys. Xillar, czyli sys. ładowania akumulatorów dla floty pojazdów, w którym modyfikowałem oprogramowanie tak by mógł ładować również akumulatory w pojazdach importowanych z SZAP (z za oceanu). Na pamiątkę tamtej pracy przyjąłem pseudonim Energo Koder, bo pracowałem tam nad oprogramowaniem sterującym urządzeniami elektro-energetycznymi (w slangu zakładowym nazywano je "szafy", bo takie miały one rozmiary).
Potem od cze. 2019r. pracowałem w Posbit.pl w PPNT w Gdyni. Mimo poczucia nonsensu dbałem by moja postawa była moralna (w j. potocznym powiedzielibyśmy że zachowywałem się profesjonalnie przekładając cele firmy nad godność osobistą). A prowokacji było sporo: brak jakichkolwiek szkoleń (nawet BHP), brak jakichkolwiek premii (ani za wdrożenia ani za nagrodę na wystawie ogólnopolskiej RetailShow w 2019r. dla naszego produktu, czyli Pospay Online), podejmowanie decyzji na odwrót do moich zaleceń, psucie przez adminów serwerów (bo „aktualizacja się nie udała”), nie odzywanie się do mnie przez cały dzień kolegów i koleżanek z proj. Nawet opublikowano ogłoszenie rekrutacyjne podpisane moim imieniem. Próbowano mnie też wrabiać w pajacowanie przed kamerą jako ktoś z innego proj. Niestety po równiutko 3 latach pracy, zwolniono mnie z końcem maja 2022r.
Obecnie mija już 541 dzień mojego bezrobocia. Po wysłaniu 98 podań na stanowiska zgodne z moimi umiejętnościami i po odbyciu wielu rozmów rekrutacyjnych, brak mi optymizmu. Zwłaszcza, że miałem taką sytuację w Telkom-Telmor w Gd., że kier. Jacek Skrzypkowski jednego dnia dzwonił do mnie i mówił że mnie zatrudnia, a po dwóch dniach oddzwonił, że wszystko odwołuje i że już mnie nie zatrudni, bo "polityka zatrudnienia w firmie się zmieniła, a on właśnie się o tym dowiedział". Tak pierdolił, mimo że 2 dni wcześniej powiedział, że moje zatrudnienie "klepnął" sam prezes Telkom-Telmor.
W tym p. opisuję to wszystko by wykazać, że moja postawa jest moralna i że robię wszytko by pracować. Kryzys totaliztyczny polega tu na tym, że nie dzieje się to co obiecuje Totalizm w monografiach prof. Jana Pająka. Chodzi o prawo drabiny partnerskiej, o to cytat z mojej monografii "Ideologia Geniuszy-Mocarzy":
„Z wskaźnika pola moralnego i karmy wynika Prawo Drabiny Partnerskiej1:
Definicja partnera:
Partner to: państwo, instytucja, człowiek, zwierzę lub przedmiot.
Definicja Prawa Drabiny Partnerskiej:
Jeśli jesteś bardziej moralny od swojego obecnego partnera, to twój kolejny partner będzie lepszy od obecnego. I odwrotnie: jeśli to Ty będziesz mniej moralną stroną to twój kolejny partner będzie mniej moralny od obecnego.
Oczywiście prawo to dotyczy wszelkich możliwych rodzajów partnerów. Tak więc nie wystarczy być "lepszym" od jednego z nich by osiągnąć sukces.
BĄDŹ MORALNIEJSZY OD WSZYSTKICH SWOICH PARTNERÓW BY ZGARNĄĆ WSZYSTKO!!!”
Chodzi o to, że mimo, że w moim pojęciu byłem "bardziej moralny od moich pracodawców i kolegów" to teraz nie mam bardziej moralnych partnerów w pracy zawodowej. Czyli pozostaję bezrobotny mimo że robiłem wszytko co się dało by być dobrym pracownikiem.
Na dzień dzisiejszy nie rozumiem tego.
3.5 Promyki nadziei
W ciągu tych 541 dni bezrobocia wiele dobrego się wydarzyło w moim życiu: Wprowadziłem "pełną księgowość": teczki osobowe, skanowanie kwitów, zbieram wysyłane przeze mnie wnioski formalne, sporządzam notatki z przebytych rekrutacji, mam graf obrazujący postępy na kluczowych kier., kontynuuję prowadzenie terminarza osobistego - teraz sam go drukuję dla kol. miesięcy skryptem w Latex. W teczkach osobowych ewidencjonuję awantury jakie wywołują domownicy - wysyłam to do "rodziny" i do prokuratury. Wprowadziłem czytnik RSS do śledzenia wiadomości w sieci Internet. Zacząłem recenzować książki i kody źródłowe programów. Pracuję nad moimi monografiami: mimo przejściowego kryzysu w końcu rozklepałem zasady bezpiecznej pracy z komputerem w "Zabezpieczenie Sys. Debian-Ubuntu", rozklepałem i spisałem w monografiach zasady bezpiecznego i efektywnego programowania "Ideologia Polskiego Programisty" i "Architektura Programów Nieuprzywilejowanych". Opracowałem spolszczony C++, opracowałem własne metodę pracy z CMake i z git. Wg tych koncepcji zakodowałem bib. energo-protekcja i bib. energo-wizję. Pracuję też nad adaptacją do moich potrzeb programów jakich używam. Opracowuję też własne programy od podstaw. Na własne potrzeby zakodowałem ponad 100 skryptów i programików.
Robię też istotne postępy w walce z moimi ograniczeniami intelektualnymi zrzucając co się da na sprytny tel. i komputery. Obejmuje to m.in. tworzenie procedur standardowego postępowania w rutynowych działaniach zapewniających czystość, sprawność moich systemów i przestrzeganie procedur pracy z repozytoriami. Standardowe procedury opracowałem nawet dla i mycia się i dla co tygodniowego, co miesięcznego i co kwartalnego sprzątania.
W mojej głowie też wyraźnie lepiej się dzieje. Np. mimo, że Szaraczek próbował mnie zamęczać ciągłym gadaniem od lut. 2012r. To starałem się odpowiadać mu uprzejmie (celowo płaszczę się przed nim) i ciągle główkuję jak uzasadnić moje postępowanie. Początkowo robiłem to ze strachu, że mi zrobi ból głowy albo jakąś inną karę. To dało wspaniały i zaskakujący efekt dla mojej sprawności umysłowej. Kiedyś nie wiedziałem co odp. Szaraczkowi na jego teksty, a teraz co dziennie ja go na czymś łapię i zaginam własnymi tekstami. Szaraczek twierdzi, że teraz trudno mu "coś ugrać" i trudno "mnie na czymś złapać".
Jednak ciągle mam niechciane głosy w głowie (Szaraczki). Ciągle jestem atakowany przez domowników (którzy zarzucają mi wszystko co najgorsze w tym pasożytnictwo, oszustwa, schizofrenię). I to w sytuacji gdy "chodzę jak w zegarku" i co chwilę wykonuję prace na jakie oni nie mają ochoty: obieranie ziemniaków, koszenie trawników, sprzątanie domu, wynoszenie śmieci. Domownicy uzurpują sobie że są "moimi rodzicami" - jaki rodzic wmawia nieistniejące choroby?!? jacy rodzice wytaczają sprawy sądowe przeciwko własnym dzieciom?!? W lut. 2023r. znowu te domowe kanalie założyły mi sprawę w sądzie by mnie zamknąć w psychiatryku - odgrażają się że tym razem już dożywotnio. Dalej co miesiąc muszę wystawiać dupę do zastrzyków (bo jak się buntuję to zamykają mnie za kratkami psychiatryka - tak było 5x więc to raczej beznadziejna sprawa). Ciągle otacza się mnie milczeniem (szczególnie denerwuje brak reakcji na moje publikacje i wysyłane wiadomości).
A przecież nie mam już żadnych dylematów filozoficznych, nie mam też problemów psychicznych. Bo wiem jakie są kol. kroki w rozwoju moralnej istoty i chcę je zrealizować.
4 Jakie wsk. moralnej poprawności "są na tak" a jakie "są na nie" wzg. proj. Ideologii Geniuszy-Mocarzy

Wsk.
Skrótowa analiza zagadnienia
Ocena
Pole moralne
Opracowanie Ideologii Geniuszy-Mocarzy i Gry w Totalizm wymagało wysiłku intelektualnego by zidentyfikować potrzebę ich opracowania. Opracowanie skróconych zasad postępowania też było wspaniałą przygodą intelektualną.
TAK!!!
Karma
Inspirowanie monografiami generuje wyśmienitą karmę.
TAK!!!
Praca Moralna
Prace nad Ideologią Geniuszy-Mocarzy trwały z przerwami ok. 3 lat. W pocz. ok. była to praca moralna bo trwała całymi godzinami.
TAK!!!
Uczucia
Rozpoczynając prace nad nową monografią zwykle są silne pozytywne uczucia, które mówią, żeby napisać „wszystko za jednym razem”. Później gdy w praktyce pojawia się wiele trudności i pilnych spraw w wyniku których proces pisania się wydłuża i uczucie euforii słabnie i zanika.
BRAK
Motywacje
Chęć uporania się z sytuacją w której całe społeczeństwo mnie niszczy wymaga wysokich motywacji.
TAK!!!
Odpowiedzialność
Branie na klatę problemu niszczenia przez społeczeństwo szatańskich chamskich lamerów to wypełnianie tego wsk.
TAK!!!
Sumienie
Po za początkowym uczuciem euforii sumienie zachowuje się spokojnie.
BRAK
Ekonomia i własne utrzymanie
W drodze analiz sytuacji oraz tego co postuluje Totalizm jasne się stało, że zarabianie pieniędzy na własne utrzymanie jest absolutnie kluczową sprawą.
TAK!!!
Uczciwość
Ideologia Geniuszy-Mocarzy jest napisana z kryształowo uczciwym nastawieniem. Jakiekolwiek niezgodności z rzeczywistością mogły by wynikać jedynie z pomyłki lub błędnych info.
TAK!!!
Solidność
Ideologia Geniuszy-Mocarzy była wielokrotnie poprawiana po sformowaniu 1. wer. Dlatego w zakresie solidności nie było kompromisów.
TAK!!!
Braterstwo
Ideologia Geniuszy-Mocarzy została udostępniona osobom których znałem z sieci Internet oraz z mojej rodziny.
TAK!!!
Kompetencje
Pisząc Ideologię Geniuszy-Mocarzy miałem już przeczytane kilka monografii prof. Pająka. Dlatego uważam że byłem kompetentny do jej sformułowania. Dodatkowo w d. 2023-03-06 prof. Pająk nazwał mnie Totaliztą: „To co Pan mi napisał to bardzo cenne wnioski do jakich Pan doszedł studiując totalizm. Moje gratulacje Totalizto. Proszę kontynuować poszukiwania prawdy i życzę powodzenia na Pana drodze prawdy.”
TAK!!!
Zgodnie z zasadą wszystkich wsk. moralnej popr. „TAK!!!” ew. „BRAK” i przy braku wsk. mówiącego „NIE”, stwierdzam że stworzenie Ideologii Geniuszy-Mocarzy było wysoce moralnym działaniem.
5 Analiza proj. Ideologii Geniuszy-Mocarzy w świetle wsk. moralnej poprawności zwanym Pole Moralne
Cytat z Ideologii Geniuszy-Mocarzy:
1. Pole moralne Ten wskaźnik mówi:
Pole moralne jest tym dla intelektów czym grawitacja dla mas.
Czyli wysiłek intelektualny powoduje odczuwalny opór - analogicznie do fizycznej czynności wchodzenia pod górę.
Jest czymś oczywistym, że praca nad sobą i budowa jakiejkolwiek potęgi to wielki wysiłek intelektualny. Więc jest to bardzo moralne.
Z hist. p. widzenia dojście do Gry w Totalizm było całą drogą intelektualną jaką przebyłem:
1. Najpierw zacząłem filozofować na temat sys. edukacji w Polsce i nad możliwościami jego ulepszenia;
2. Później zainteresowałem się sprawami org. państwa;
3. Później chciałem rozmawiać na te tematy (w celu ulepszeń) z politykami i zwykłymi ludźmi (w tym celu wykupiłem kampanię reklamową na wykop.pl);
4. Brak odzewu na tą kampanię informacyjną uświadomił mi smutny fakt, że jestem sam i nie ma szans na jakikolwiek dialog w tych kluczowych sprawach. Dlatego je porzuciłem i:
5. Postanowiłem zrobić to co należało zrobić na samym pocz. czyli zacząć od siebie.
6. Wtedy rozp. prace nad moją indywidualną ideologią: Ideologią Geniuszy-Mocarzy;
7. W wyniku prac szybko okazało się, że całe polskie społeczeństwo to szatańscy pasożyci i chamscy lamerzy co żerują na pracy zagranicznych inżynierów. To było bezpośrednim impulsem do opracowania Gry w Totalizm.
Mimo, że moja droga prowadziła „na około” to jednak skutek był pozytywny. Dzięki Grze w Totalizm wszystkie intrygi chamskich lamerów biorę zimno na klatę, dalej pracuję i wcale się nimi nie przejmuję.
Dowodem na wypełnienie wsk. pole moralne jest fakt podejmowania na przestrzeni lat ciągłego wysiłku zmierzającego do zrozumienia mojej własnej sytuacji oraz sytuacji w III Rzeczy i na Świecie. Moim zdaniem wysiłki te dały pozytywne wyniki to zrozumienie jest już przyzwoite.
6 Podsumowanie
Szaraczek wskazuje, że w tym kosmosie nie same prawa moralne są ważne, bo liczy się też zdolność wykiwania przeciwnika (gry i zabawy prowadzone przez spec. służby). Dlatego działanie praw moralnych jest opóźnione tak, że mało kto je dostrzega. W dodatku trudno mi wskazać by ofiara prześladowań doznawała jakiejś rekompensaty od działających praw moralnych.
Szykany w postaci odmowy dania mi pracy wskazują, że może "dałem się wykiwać" w tej grze i nawet nie potrafię zrozumieć na czym polegał mój błąd.
Jednak wiem, że ideologia jaką wyprowadziłem z Totalizmu jest na wskroś uczciwa, moralna i przez to logicznie prawidłowa. Chcę dalej przestrzegać wskaźników moralnej poprawności i to zarówno tych 7 wskazanych przez prof. Pająka jak i 5 zidentyfikowanych przeze mnie. Chciałbym pracować i żyć z ciekawymi ludźmi, oraz z takimi o podobnej filozofii (choćby z „Totaliztami Intuicyjnymi”).
Jednak nie chcę by mnie kopiowano - uważam, że każdy człowiek ma ∞ -2 możliwe drogi moralnego życia. Co to za liczba "∞ - 2"? Możliwych życiowych dróg dobra jest „nieskończoność minus dwa”. Wynika to z faktu, że dróg dobra jest nieskończenie wiele, natomiast droga zła jest tylko jedna: pasożytnictwo. Jedna z tych dwóch zastrzeżonych dróg, to to ścieżka mojej moralnej kariery, a druga to właśnie droga przeklętego pasożytnictwa (która jest jedyną drogą zła).
Pod względem ideologicznym czuję się na tyle mocny, że na pocz. 2023r. do mojego pseudonimu "Energo Koder" dodałem wyraz "Atlant", bo czuję że dzięki tym opracowanym przeze mnie ideologiom można dźwignąć na nowy poziom cały Kraj, cały Świat i cały Wszechświat.
6.1 Rewelacje, zalety, wady i partactwa w proj. Ideologii Geniuszy-Mocarzy
6.1.1 Rewelacje
1. Zidentyfikowanie 3 najważniejszych obszarów w jakich człowiek może robić karierę: budowanie potęgi intelektualnej, fizycznej i kapitałowej;
2. Ustalenie kol. 5 wsk. moralnej poprawności jakich nie chciał i nie chce zaakceptować prof. Pająk;
3. Ustalenie 20 zasad życiowych, które są jak drogowskazy moralne które podpowiadają jak reagować na standardowe sytuacje życiowe;
4. Opracowanie Gry w Totalizm która mówi jak postępować we wrogim szatańskich społeczeństwie chamskich lamerów.
6.1.2 Zalety
1. Ideologia Geniuszy-Mocarzy to skrypt mniej niż 80s. A4.
6.1.3 Wady
1. Taką ideologię należy sobie wymyślić już dorastając;
2. Opracowywanie rozw. dla instytucji państwowych przed rozklepaniem własnych sposobów postępowania było tą „drogą na około”.
6.1.4 Partactwa
1. Możliwe że partactwem należy nazwać opracowanie Ideologii Geniuszy-Mocarzy dopiero po 40r.ż. Jednak nie mam w tym zakresie żadnego porównania.
6.2 Wnioski
Gra w Totalizm świetnie się sprawdza w praktyce. Mogę to powiedzieć nawet mimo tego, że w lut. 2023r. domownicy wytoczyli mi sprawę w sądzie by mnie zamknąć na zawsze w psychiatryku.
Właściwie wszystkie elementy Ideologii Geniuszy-Mocarzy są aktualne. Wydaje się, że „czas żniw” jest dopiero przede mną.
Ideologia Geniuszy-Mocarzy i Gra w Totalizm daje mi wewnętrzne przekonanie, że od momentu zdania matury w 2016r. robię wszystko co jest możliwe by żyć moralnie i być dobrym człowiekiem. Dlatego jestem spokojny o przyszłość (nawet mimo 541 dni bezrobocia).
6.3 Przewidywania na przyszłość
Nic nie zapowiada możliwości mojego powrotu do pracy ani możliwości studiowania na polibudzie.
Prace nad ideologią w zasadzie są ukończone. Tylko czasem pojawiają się pomysły drobnych poprawek.
Widać wyraźnie, że obecnie nadszedł wreszcie czas „wyjścia na zewnątrz” i stosowania wypracowanych narzędzi filozoficznych do tworzenia użytecznych rozw. takich jak nowe rodzaje materiałów wynikających z Totalizmu, np. raportów totaliztycznych na różne tematy.
6.4 Zalecenia na teraz
1. Dalej szukać pracy;
2. Dalej szpiegować w sieci Internet;
3. Dalej kontynuować Grę w Totalizm;
4. To co istotne analizować i sporządzać raporty zgodnie z zasadami sporządzania Raportów Totaliztycznych;
5. Prowadzić proj. zmierzające do radykalnej poprawy znajomości teorii inżynierskiej i jej praktycznych zastosowań;
6. Prowadzić dalsze prace zmierzające do zwiększenia efektywności w życiu codziennym, w nauce i w pracy.
6.5 Zalecenia na przyszłość
j.w.
7 Bibliografia
Bibliografia
1: Jan Pająk, Zaawansowane Urządzenia Magnetyczne, 2004
2: Jan Pająk, Totalizm, 2009