Od kiedy pedofilia w religii chrześcijańskiej.

Zenek Kapelinder

Od niedawna czy od zawsze? Od zawsze. Dowód. Rzeźby i obrazy lub rysunki aniołków. Przedstawiają one małe dzieci albo bez ubrania albo bardzo skąpo ubrane w pozycjach które dzisiaj można uznać za wyzywające. Obrazów młodymi rozebranymi dobrze zbudowanymi mężczyznami też jest sporo.

andal

glupi zydowski huju sprawdz starsze cywilizacje ale najpierw wytrzep
konia zeby nie zabrudzic ekranu swego kompa

Zenek Kapelinder

Cóż za oburzenie. Czyżby to odezwały się przysłowiowe nożyce?

andal

wytrzepales?

Zenek Kapelinder

d sobie dodałeś żeby obciachu nie było.

andal

*mosiek, wypierdalac*

trybun

> Od niedawna czy od zawsze? Od zawsze. Dowód. Rzeźby i obrazy lub rysunki aniołków. Przedstawiają one małe dzieci albo bez ubrania albo bardzo skąpo ubrane w pozycjach które dzisiaj można uznać za wyzywające. Obrazów młodymi rozebranymi dobrze zbudowanymi mężczyznami też jest sporo.

No no, jesteś jakimś radykałem że nagość ludzka tak Cię bulwersuje? A
może to dla Ciebie wręcz grzech? Póki co nie zobaczymy w kościołach
posągów czy rysunków przedstawiających akty seksualne z małoletnimi.

Zenek Kapelinder

Skąd pomysł że mnie to bulwersuje albo że to jakiś grzech dla mnie. Zwłaszcza że jestem niewierzący i sprawa grzechów mnie nie dotyczy. Stwierdziłem tylko jak jest. A jest tak że pedofilia i homseksualizm w kk i zapewne w innych religiach jest powszechny wśród ludzi zajmujących się zawodowo religianctwem. Czy nie ma aktów seksualnych w kościołach. Oczywiście za są i jest ich pełno. Na dodatek zawsze są to sceny męskiego homoseksualizmu i pedofilii z chłopcami w roli głównej. Definicja pornografi jest prosta. Wszystko co może doprowadzić do podniecenia jest pornografia. Teraz są inne środki przekazu to i pornografia jest inna. Dawniej mogły być to w zasadzie tylko obrazy i rzeźby. Rozłóżmy na czynniki pierwsze Stworzenie Adama, obraz Michała Anioła. Zacząć należy od tego że Michał Anioł był homoseksualista a może i pedofilem bo dużo gołych dzieci na jego obrazach. Dzieci płci męskiej jak by się ktoś pytał. Na obrazie po lewo jest rozłożony Adam. Oczywiście goły dobrze zbudowany mężczyzna to jest. Po prawo postać ubranego boga Boga wykonującego w stronę Adama bliżej nieokreślony ale nie agresywny gest. Domniemany Stwórca otoczony jest przez gromadę gołych dzieci płci męskiej. Nawet dotyka jedno z nich. Wyraz twarzy chlopca wskazuje że nie jest on zadowolony że jest dotykany. Bóg Bóg obejmuje kobietę, podobno Ewę zanim została stworzona. Ale jak się przyjrzeć to Ewa z obrazu cycków nie ma. Czyli że jest to chłopiec o dziewczęcej urodzie w okresie dojrzewania i ma ginekomaste. Fresk jest w kaplicy Sykstyńskiej i został zamówiony przez papieża. Czyli został namalowany tak jak chciał zleceniodawca. Ten fresk to miękka, o ile można nazwać miękką pornografię dziecięcą, pornografia ukierowana na podniecanie homoseksualistów i/lub pedofili. Nie podoba się komuś moja analiza niech przedstawi swoją.

andal

ten post jest dowodem ze jestes pedofilem homoseksualista

andal

ps. Zawsze zaniżałeś poziom grupy ale teraz pizdziak vel runt dziura w
dupie pobijasz kolejne swoje rekordy.

Zenek Kapelinder

Mogę być również dobrym obserwatorem i zauważać to czego inni nie widzą albo opisywać sytuację dla mnie neutralne a niekorzystne dla innych. Jakoś nie potrafisz przedstawić innej analizy fresku Michała Anioła. Czyli na razie mam rację.

andal

jak na razie jestes parobkiem idiotow walczacych z religia i kosciolem

przyjda kozojebcy to cie wyprostuja, zostaniesz porzadnym czlowiekiem

Zenek Kapelinder

Z kościołem nie ma co walczyc, szkoda pary. On już leży rozłożony na łopatki. Sam się rozłożył. Za dwadzieścia lat w Polsce będzie 25% aktywnych wierzących. Finansowo nie wyrobi i się zwinie.

trybun

No bo jednak wyznajesz wiarę w jakieś negatywne skutki demonstrowania
ludzkiej nagości., jedynym słowem - kojarzy Ci się to ze złem.

Inaczej być nie mogło - w tamtych czasach faceci dominowali właściwie we
wszystkim, baby były postrzegane tylko jako dodatek do nich. Nie był to
jakiś kult męskości tylko taka wtedy panowała moda. Pedofilia to też
znak czasów, jeszcze stosunkowo niedawno ludzkość nie widziała nic złego
w maleństwach 10cio latków. Wiesz ile może być śmiechu, niedowierzania i
zgrozy jak za parę tys lat forumowicze będą rozmawiali w Usenecie o
modzie seksualnej obowiązującej na początki XXI wieku?

Zenek Kapelinder

Czyli mam racje, nie masz żadnych argumentów. Prawdy nie da się zakrzyczeć.

Zenek Kapelinder

Nie wyznaje żadnej wiary co najwyżej mam własne zdanie albo poglad. I jak się okazało mój pogląd jest prawdziwy. W kościele od zawsze frakcja homoseksualna i pedofilska grały pierwsze skrzypce. Jak inaczej można wytłumaczyć że papież zamawia u
malarza homoseksualisty obraz przedstawiający młodego dobrze zbudowanego mężczyznę zaczepianego przez istotę nadrzędną w ludzkiej postaci. Na dodatek istota nadrzędną otoczona jest gołymi dziećmi płci męskiej.

trybun

Nie mniej jednak jesteś nawet swoistym radykałem w kwestii golasów. Bez
urazy - to tylko luźna ocena faktów a nie jakieś osobiste uprzedzenia co
do twojej postawy.

Tak można wytłumaczyć że kult ciała to na ogół nic złego. Mozna
zrozumieć to że w czasie II WŚ ranni Zulusi na służbie brytyjskiej
popełnili samobójstwa, woleli śmierć niż wegetacje w okaleczonych
ciałach. Ale tak właściwie to o czym my tu właściwie gadamy - o tym że i
szefostwo w KK nie jest pozbawione seksualności? Przecie to normalni i
na ogół zdrowi ludzie.  Naganne ma być to że i niektórym z nich
przekładają urodę męska nad żeńską? Także nie wiem o co Ci chodzi z
zarzutami wobec tych którym nie podobają się ani faceci ani babki a
małoletni? Naprawdę hołdujesz średniowiecznym zabobonom i uprzedzeniom
jak mało kto.

Zenek Kapelinder

Nie wpychaj dziecka do brzucha. Nigdzie nie twierdziłem że homoseksualizm to coś złego, pod warunkiem że na siłę nikt mi nie chce czegoś wcisnąć. Zła jest obłuda pewnego środowiska. Mają mistrzostwo świata w dwóch seksualnych dziedzinach w tym jedno jest najobrzydliwsze bo podmiotem są w nim dzieci. A wierchuszka tego środowiska pomimo dowodów twierdzi że nic złego się nie dzieje i nie widzi żadnej swojej winy w tym że bierze czynny udział w ukrywaniu przestępców.

trybun

No, zmieniłeś trochę znaczenie wcześniejszej wypowiedzi. Wcześniej
naganne były już same wizerunki artystyczne zamawiane przez kapłanów a
przedstawiające nagie dzieci.

Osobiście nie widzę też tej obłudy, widzę natomiast obłudę normalnych
ludzi, którzy to oczekują że to Kościół sam ma walczyć ze zbokami w
swoich szeregach. Oczekiwanie od Papieża i innych hierarchów aby się
zachowywali jak jacyś odwetowcy to sam chyba przyznasz że to zły adres?

Zenek Kapelinder

Normalni ludzie jak by mogli to by ta organizacje przestępczą zgniła na wszystkich szczeblach rozwiązali.

andal

On Sun, 03 Jan 2021 02:08:51 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

> Normalni ludzie jak by mogli to by ta organizacje przestępczą zgniła na
> wszystkich szczeblach rozwiązali.

widzisz w jakim chujowym swieci zyjesz, ty jedyny normalny a dookola sami
zboczency i przestepcy

a najbardziej cie boli ze szczebel na ktorym lezysz jest na samym dole

Zenek Kapelinder

Ziewwwww. Cienki jesteś jak stare sprane gacie.

andal

wszyscy sa tacy procz ciebie, grubego i tlustego jak gowno w szambie
wytrzepane z tych gaci

Zenek Kapelinder

Wygląda na to że na gównach znasz się jak mało kto.

andal

dzieki tobie

Zenek Kapelinder

Bez przesady. Z domu wyniosłeś wiedzę.

andal

bo rodzina miala twoja za pacholkow

trybun

> Normalni ludzie jak by mogli to by ta organizacje przestępczą zgniła na wszystkich szczeblach rozwiązali.

Ale "normalni" jak widać ze wszystkich sił próbują zaszkodzić
Kościołowi, tak Kościołowi a nie zbokowi który zgrzeszył. Twoja narracja
stawiająca Kościół jako instytucje wobec której Państwo jest bezsilne
jest zupełnie nie na miejscu. Analogiczna sytuacja wobec  tzw komunizmu
- tyle wrzasku tyle mieszania z błotem komuszyzmu  a bandyci z tamtego
okresu nadal kratę więzienną oglądają tylko w kinach. Jednym słowem nie
dajmy się wodzić za nosy współczesnej goebbelszczyźnie .

Jacek Maciejewski

Dnia Mon, 4 Jan 2021 13:32:51 +0100, trybun napisał(a):

> Ale "normalni" jak widać ze wszystkich sił próbują zaszkodzić
> Kościołowi,

Nie bardzo wiadomo co rozumiesz pod "Kościół". Jeśli ogół
funkcjonariuszy KK, to owszem, normalni (tu też nie bardzo wiadomo co to
"normalni", ale zakładam że chodzi o rozumnych) próbują wymusić na tych
funkcjonariuszach stosowanie się do prawa obowiązującego w kraju. Teraz
trzeba by zdefiniować co to "szkodzić". Jeśli chodzi o to że szkodzić to
zmuszać do przestrzegania prawa, to owszem, rozumni ludzie szkodzą
Kościołowi czyli księżom czy biskupom. Dobrze by też było wiedzieć co to
znaczy "ze wszystkich sił". Bo się pewnie by okazało że ci rozumni robią
to tylko od niechcenia, w wolnej chwili, rozumiejąc że Kościół
najbardziej szkodzi sobie sam i wystarczy nie przeszkadzać :)
--
Jacek
-I hate haters-

trybun

Przestań pisać głupoty, kto prawy i sprawiedliwy a także o czystych
intencjach stosuje odpowiedzialność zbiorową. Jeżeli nie widzisz w tym
ataku na Kościół to proponuje wizytę u okulisty w celu przepisania
okularów.

Druga sprawa - nie wiesz jakie są mechanizmy egzekucji prawa w tzw
cywilizowanych państwach? Są piękne cele, krzesła elektryzujące a nawet
szubienice,. Ale o dziwo w takich sprawach jak Kościół czy Komuszyzm
prawie nigdy nie jest pociągany jest do odpowiedzialności fizyczny
grzesznik.

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 5 Jan 2021 09:01:13 +0100, trybun napisał(a):

> Jeżeli nie widzisz w tym
> ataku na Kościół

No i dalej nie wiemy co to Kościół...

trybun

> No i dalej nie wiemy co to Kościół...

To akrat w tej sprawie jest najmniej ważne.

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 5 Jan 2021 12:48:19 +0100, trybun napisał(a):

> To akrat w tej sprawie jest najmniej ważne.

Dobre sobie, gość twierdzi że jakiś Kościół jest atakowany ale nie chce
powiedzieć co rozumie przez słowo Kościół. Wolisz jak ogół nie wie o
czym mówisz? To po co się w ogóle odzywasz?

andal

On Tue, 05 Jan 2021 09:26:52 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> No i dalej nie wiemy co to Kościół...

jak nie wiesz to wroc do szkoly po piniadz

andal

o kurwa, maciejewski to jest ogół

Jacek Maciejewski

Andalku, jak zwykle, twoja głupota poraża. Ja np. jestem ochrzczonym ale
niewierzącym ateistą. No to należę do Kościoła czy nie? Obawiam się
wszakże że takie subtelności to nie na twój rozum.

andal

ze jestes ochrzczony to nie mam watpliwosci,
ale z glupoty piszesz "Kościół" a potem pytasz co to jest

maciejewski, wroc do szkoly po piniadz
ale przed tem chlusnij pejsahowki

trybun

Jeżeli bierzesz mnie za kogoś kto ci będzie tłumaczył czym jest Kościół
to pomyliłeś adresy.

Jacek Maciejewski

Po pierwsze, nie nadymaj się bo się zesrasz. Po drugie, doceń że ktoś w
ogóle chce z tobą gadać. Po trzecie, nie chcę żebyś mi tłumaczył co to
Kościół. Chcę żebyś mi powiedział którą z rozlicznych definicji Kościoła
miałeś na myśli popełniając zarzut o jego prześladowaniu. Jak już to
ustalimy, zajmiemy się dalszą analizą sprawy aż dojdziemy do wspólnych
konkluzji. No, chyba że na konkluzjach ci nie zależy, w tym przypadku
sam powinieneć określić pożądany stan końcowy rozmowy już na etapie jej
rozpoczynania.

trybun

Widać że wulgaryzmach jesteś znacznie rozmowniejszy niż w konkretach.
Czyli chcesz z kimś się potarzać  w szambie to także poszukaj go pod
innym adresem.

Jacek Maciejewski

Postanowiłeś się nadąć :) No i kij ci w zadek.

Jacek Maciejewski

Postanowiłeś się nadąć :) No i kij ci w zadek. Pogadaj sobie z andalem
:)

andal

maciejewski, delikutasny hujku, nie nadymaj sie