A tymczasem w Irlandii

Zenek Kapelinder

Pierwsze ciche głosy domagające przeprowadzenia nacjonalizacji, bez odszkodowania, majątku KK.

trybun

> Pierwsze ciche głosy domagające przeprowadzenia nacjonalizacji, bez odszkodowania, majątku KK.

A podstawy prawne?

Jacek Maciejewski

Wyłudzenie?
--
Jacek
-I hate haters-

trybun

> Wyłudzenie?

Po prostu rabunek (zabór mienia).

Zenek Kapelinder

Pewno takie same jak te co stosował KK w Irlandii wyłudzając pieniądze. Na przykład w jakimś zakonie, żeńskim na dodatek, w studni odkryto ogromną ilość kości małych dzieci. Były to dzieci odebrane irlandzkim samotnym matkom. Zakonnice kradły pieniądze jakie państwo płaciło na utrzymanie dzieci i dzieci umierały bo były zagłodzone, nie kupowały morderczynie lekarstw jak były chore. A jak dzieci umierały to brały kase za pogrzeby a małe ciałka zmiast urządzić im pogrzeb wrzucaly do studni. W pewnym momencie dzieci stały się cenne bo okazało się że można je korzystnie sprzedać. Gdyby nie to że tutaj była komuna też by tak KK robił. Wychodzi że komuna miała momentami ludzką twarz. Dasz podstawę prawną na odbieranie dzieci matkom, mordowanie ich, bezczeszczenie ciał, handel dziećmi. Za to co zrobiły te kurwy poprosiły o wybaczenie. Uważam że to trochę za mało. Konfiskata wszystkich dóbr KK w Irlandii też by nie rekompensowała tego co się tam działo ale była by dotkliwsza niż udawana skrucha. Coś jest na rzeczy bo kilka dni temu na jakimś portalu informacyjnym był artykuł o tym że irlandzki KK zaczyna sprzedawać dobra materialne. Kasę łatwiej ukryć.

trybun

Makabra, oczywiście o ile to prawda.  Jeżeli nawet jednak prawda to też
żadna podstawa do tego aby stosować odpowiedzialność zbiorową.

Co do komuny i KK, nie bardzo wiem na czym opierasz swoje zdanie że owa
komuna walczyła z Kościołem.. Władza każdego zabarwienia  o ile chce się
utrzymać przy korycie to musi mieć kapłanów do trzymania ludzi przy
mordzie. Nie inaczej było w PRLu.

Zenek Kapelinder

A dlaczego informacja ma być nieprawdziwa? Po zapytaniu wójek google daje taki artykuł
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/1696492,1,pieklo-w-irlandzkim-kosciele-masowy-grob-na-terenie-prowadzonym-przez-zakonnice.read
I jeszcze tysiące innych z nim zbieżnych.

trybun

Ano z takiego powodu że prowadzona jest wojna z Kościołem. Wiem na 99%
że były poznański  hierarcha nie uprawiał pedofilstwa, a został
zwyczajnie w nie wrobiony, jednak i na to "wójek google" odpowiada
jednoznacznie.

No i jeszcze raz przypominam że habit czy sukienka nie odbiera
człowiekowi jego cech. Tak więc nie oczekujmy od zakonnic jakichś
wyższych standardów prowadzenia sierocińców niż są możliwe w świeckich
tego typu przybytkach. Ile to już było afer z tzw rodzinnymi
zastępczymi, ale jakoś nigdy te instytucje nie były wystawiane na odstrzał.

Jacek Maciejewski

Dnia Fri, 22 Jan 2021 11:20:09 +0100, trybun napisał(a):

> Ano z takiego powodu że prowadzona jest wojna z Kościołem. Wiem na 99%
> że były poznański  hierarcha nie uprawiał pedofilstwa,

Wyznawcą teorii spiskowych jesteś. "Jest prowadzona wojna" LOL, a nie
łaska powiedzieć kto konkretnie z imienia i nazwiska prowadzi tą wojne i
jakie stosuje, baaardzo konkretnie poroszę, posunięcia w tej wojnie.
Inaczej twoje słowa o wojnie nadają się do podtarcia d....
I ten poznański hierarcha to i być może nie wtykał fiuta gdzie nie
trzeba (nie masz pewności i mieć nie możesz) ale dla opinii KK krył
takie przypadki.

Zenek Kapelinder

Niekoniecznie trzeba coś uprawiać, w tym przypadku pedofilstwo przez hierarchę. Wystarczy że się nic nie robi a wariancie najbardziej bandyckim tuszuje sprawy. Co ty za durnoty wypisujesz. Daj jakis przykład że w państwowych domach dziecka wrzucali zwłoki zamordowanych dzieci do studni. Aż się boje myśleć ile z tych zamordowanych w Irlandii dzieci tłuste zboczone katabasy wykorzystały. I za to co tam kk zrobił zakonnice przeprosiły. Na szczescie struktura społeczeństwa irlandzkiego się zmienia. Kościół stracił na znaczeniu. Jeszcze tylko znacjonalizuja dobra kościoła, bo to irlandzkiemu kościołowi się należy.

andal

wojne prowdza twoi pracodawcy robiac z ciebie i innych pozytecznych
idiotow

Jacek Maciejewski

Dnia Fri, 22 Jan 2021 18:21:21 +0000 (UTC), andal napisał(a):

> wojne prowdza twoi pracodawcy robiac z ciebie i innych pozytecznych
> idiotow

Andalku, pojedź do Akwizgranu pocałować napletek Jezusa :)

Sylvio Balconetti

Am 22.01.21 um 19:59 schrieb Jacek Maciejewski:

> Andalku, pojedź do Akwizgranu pocałować napletek Jezusa :)

Przy okazji moglby poklonic nie pieluchom Jezusa, sukience Mirjam i
glowie Jana Chrzciciela. W lecie pewnie pojade znowu w tamte strony i
przysle zdjecia z choragwia sw. Jerzego i okruszkami chleba z ostaniej
wieczerzy tudziez cudownego rozmnozenia. Miasteczko zwie sie Gaming i
lezy w Dolnej Austrii.
Lubie te klimaty, ale czasem cos zaniedbuje. Nie bylem np. nigdy w
Wittenberdze, gdzie znajduja sie liczne relikwie zebrane przez Fryderyka
Madrego (+1525) - tluszcz sw. Laurentego, ktory zmarl smiercia meczenska
na ruszcie (258 lub 268) oraz ciemnosci egipskie w butelkach. ;-)
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪

Kiedy śnieg pada, Czarnecki do kabrioleta wsiada (przysłowie filipińskie).

Olaf Frikiov Skiorvensen

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 Jan 2021 19:59:15 +0100
doszła do mnie wiadomość <1qs8c96fgz2e7.1gpkhtbnzt9pc$.d...@40tude.net>
od Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl> :

>Andalku, pojedź do Akwizgranu pocałować napletek Jezusa :)

Napletek sam może mu się pojawić w ustach tak, jak pojawiał się setki razy zakonnicy z
Wiednia, Agnes Blannbekin:
https://www.racjonalista.pl/kk.php/s,364
"Jedną ze śmieszniejszych świętości kościelnych jest kult napletka Jezusa Chrystusa,
którego posiadaniem jako relikwii szczyciło się w 1907 r. trzynaście miejsc. Oczywiście
każdy posiadał autentyk. Do napletka Jezusa pielgrzymował nawet papież. Żyjąca na
przełomie XVII i XVIII wieku pewna zakonnica z Wiednia Agnes Blannbekin miała objawienie.
Ojciec Pez, benedyktyn tak opisuje jej przeżycia: ,,Zawsze na święto obrzezania
serdecznie i z głębi serca opłakiwała utratę krwi, na która zgodził się Chrystus już tak
wcześnie i u progu dzieciństwa'' i zgubiona skórkę z penisa Pana. I pewnego razu podczas
takiego święta tuż przed komunią, gdy zastanawiała się gdzie się ów napletek podział,
poczuła na języku kawałek skórki, pełen ogromnej słodyczy. Połknęła go. Napletek jednak
pojawił się znowu. Jeszcze raz go połknęła. I tak ‘zabawa’ trwała podobno ze 100 razy.
(Seksualizm w życiu Kościoła, K. Deschner)"

Po Karolu Wojtylle też została bardzo mocna relikwia, zdolna wypędzić szatana(Fronda dla
odmiany):
https://www.fronda.pl/a/szatan-wyczul-relikwie-jana-pawla-ii-i-zawyl-wez-tego-janka,65742.html
"- Wkładam jej tę relikwię pod głowę i rozlega się wściekły, męski głos: weź tego Janka,
weź to białe, zabierz go, śmierdzi! To świętość szatanowi śmierdziała - opowiada ksiądz."

Aż strach pomyśleć, jakich cudów można dokonać mając coś bardziej konkretnego, włosy,
palec, język, krew, neurony czy coś podobnego.
Nawiasem mówiąc, ja bym zrobił ekschumację Karola Wojtyłły bo się obawiam, że cały do
najdrobniejszej kosteczki lata po świecie jako relikwie, a w trumnie umieścili
podszywańca.

andal

On Fri, 22 Jan 2021 19:59:15 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> Andalku, pojedź do Akwizgranu pocałować napletek Jezusa :)

Maciejewski, ile dostaliscie srebrnikow za ten post ?

andal

On Fri, 22 Jan 2021 20:59:39 +0100, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> Madrego (+1525) - tluszcz sw. Laurentego, ktory zmarl smiercia meczenska
> na ruszcie (258 lub 268) oraz ciemnosci egipskie w butelkach. ;-)

ty tez jestes placony w rebrnikach czy tylko tesciowa cie kieruje ?

andal

Wy, żydzi nigdy się nie zmienicie nawet za 10.000 lat i zawsze
pozostaniecie dokładnie takimi samymi chciwymi i przewrotnymi szakalami
jakimi byliście w Babilonie, Egipcie czy Rzymie...i bez znaczenia w jakie
garnitury i prupury przebierzecie...to pozostaniecie do końca synami
samego diabła..

Olaf Frikiov Skiorvensen

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 23 Jan 2021 02:07:41 +0000 (UTC)
doszła do mnie wiadomość <rug0dd$u8h$3...@gioia.aioe.org>
od andal <an...@andal.org> :

> [...]
>jakimi byliście w Babilonie, Egipcie czy Rzymie...i bez znaczenia w jakie
>garnitury i prupury przebierzecie...to pozostaniecie do końca synami

Będę się modlił do Boga, aby uwolnił twój rozum od jarzma religijności.

trybun

Dobre pytanie - ale agresor z jakichś powodów się nie ujawnia. Skoro ty
nie widzisz ataków na Kościół to sam jesteś wyznawcą teorii spiskowej,
czyli kimś kto  nie przyjmuje do wiadomości prawdy i faktów, snując
jednocześnie swoje fantazje.

Nie mam pewności, ale chociaż znam relację kogoś z jego najbliższego
otoczenia, a nie jak ty z "faktów" o winie wybranych biuletynów
antykościelnej propagandy.

trybun

Powtarzam po raz chyba już setny. - NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK MOŻLIWOŚĆ
TUSZOWANIA ZBRODNI PRZEZ KOSCIÓŁ. KSIĘŻA NIE MAJĄ MOŻLIWOŚCI UCIECZKI
PRZED POLICJĄ I SĄDEM, np. NA KSIĘŻYC, ANI NIE CHRONI ICH IMMUNITET!
Jednym słowem panie Zenek, czepmy się owej policji prokuratora i sądów
że nie stają na wysokości zadania przy łapaniu zboków, a jak bezrozumny
motłoch nie oskarżajmy Kościoła. Nie jestem jakimś zwolennikiem
jakiejkolwiek religii, chodzi mi tylko o przestrzeganie elementarnych
zasad sprawiedliwości.  Np takie samo zdanie mam w stosunku do
barbarzyństwa stosowanego w Polsce wobec byłych funkcjonariuszy służb
bezpieczeństwa. Mentalnie godząc się na stosowanie odpowiedzialności
zbiorowej pokazujemy że określenie "człowiek rozumny" to raczej nas nie
dotyczy.

"przeprosiły"? - jakie to miłe, a gdzie akty oskarżenia, i gdzie topór
kata? Kościami w ziemi to już wielu gra, stanowczo za wielu.

Jacek Maciejewski

Dnia Sat, 23 Jan 2021 09:28:40 +0100, trybun napisał(a):

> Dobre pytanie - ale agresor z jakichś powodów się nie ujawnia.

Cuda wianki! Mamy wojnę ale nie widać agresora! :)

andal

andal

On Sat, 23 Jan 2021 10:17:15 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> Cuda wianki! Mamy wojnę ale nie widać agresora! :)

maciejewski ciulu przykrocony, nie kazdy jest takim chamem jak ty by
pokazywac palcem

Sylvio Balconetti

Am 23.01.21 um 07:47 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
>
> Będę się modlił do Boga, aby uwolnił twój rozum od jarzma religijności.
>

>Módlmy się także za heretyków i schizmatyków, aby Bóg i Pan nasz
wyzwolił ich z wszelkich błędów i raczył z powrotem przywieść do świętej
Matki Kościoła Powszechnego i Apostolskiego (...)
Wszechmogący, wieczny Boże, Ty wszystkich zbawiasz i nie chcesz, aby
ktokolwiek zginął; wejrzyj na dusze zwiedzione przez podstęp szatana;
niech serca błądzących opamiętają się i porzuciwszy heretyckie błędy
powrócą do jedności Twojej wiary. Przez tegoż Pana naszego Jezusa
Chrystusa, Syna Twojego, który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha
Świętego Bóg przez wszystkie wieki wieków. Amen.<

Olaf Frikiov Skiorvensen

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 23 Jan 2021 16:50:22 +0100
doszła do mnie wiadomość <ruhgjv$crq$1...@neodome.net>
od Sylvio Balconetti <sil...@invalid.invalid> :

> [...]
>Chrystusa, Syna Twojego, który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha
>Świętego Bóg przez wszystkie wieki wieków. Amen.<

W zasadzie mogę zawiesić niewiarę na jakiś czas(2-3 godziny max, chyba na więcej w moim
przypadku nie można liczyć) i wykonać modły do dowolnego stwórcy(takie zawieszenie
niewiary pomaga oglądać filmy czy czytać książki), najbardziej pasuje mi Mnogi Druma, ale
Tichy zbytnio się o nim nie rozpisuje:

"Monodrumizm. Według M. świat stworzony został przez Mnogiego Drumę pod postacią Plątwi
Pierwotnej, z kt. narodziły się słońca i planety z Enteropią* na czele. Ardryci budują
świątynie platerowe stałe i składane. Poza Mondrumizmem działa kilkanaście sekt, z tych
najważniejsza — Plakotrałów. Plakotratowie (ob.) nie wierzą w nic poza Emfezą (ob.
EMFEZA), a i to nie wszyscy."

* okazało się, że Enteropia to w rzeczywistości Encja(patrz "Wizja Lokalna" I. Tichego):
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wizja_lokalna_(powie%C5%9B%C4%87)

Prof Tarantoga:
"już dawno chciałem ci powiedzieć, że cała ta
„Encyklopedia Kosmiczna”, którą ci wtedy pożyczyłem, pamiętasz, ta z Enteropią i
sepulkami, to było fałszerstwo. Humbug. Bujda na resorach. Jakiś drab chciał zarobić parę
groszy…"

andal

Olaf Frikiov Skiorvensen

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 23 Jan 2021 18:51:01 +0000 (UTC)
doszła do mnie wiadomość <ruhr6l$11ii$1...@gioia.aioe.org>
od andal <an...@andal.org> :
Tego typu uporczywne cytownictwo* do niczego mnie nie przekona.
Patefoniczna czkawka nie niesie ciekawych informacji, a w zasadzie niesie, ale one
dotyczą jej autora, a nie omawianego problemu.

*-celowe.

andal

spojrz w lustro, wlasna geba ci sie nie podoba?

zbij lustro

Olaf Frikiov Skiorvensen

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 23 Jan 2021 19:15:39 +0000 (UTC)
doszła do mnie wiadomość <ruhskr$11ii$5...@gioia.aioe.org>
Moja gęba i zbite lustro nie są powiązane z omawianym problemem.

andal

to co tu robisz? jaki geszeft ? tu srebrnikow nie zarobisz

trybun

> Cuda wianki! Mamy wojnę ale nie widać agresora! :)

"Wojna" to za dużo powiedziane, bo nawet z lupą nie sposób zobaczyć
agresji po stronie Kościoła. Po prostu ktoś próbuje zniszczyć Kościół.

Jacek Maciejewski

Trybun, nie dość że piszesz głupoty to na dodatek w głupi sposób.
Postaraj się choć trochę. Wojna wymaga agresora i napadniętego. Bez obu
tych stron nie ma wojny. Postulując wojnę i definiując Kościół jako
napadniętego, nie musisz tłumaczyć że Kościół nie jest agresorem, już to
przecież post wcześniej podałeś. Natomiast musisz wskazać agresora
a dalej go nie widać. "Ktoś" ale nie wiadomo kto. Jakoś tajemniczo się
robi :) Przyznaj, że po prostu uwielbiasz spiski :)

Sylvio Balconetti

> [...]
> a dalej go nie widać. "Ktoś" ale nie wiadomo kto. Jakoś tajemniczo się
> robi :) Przyznaj, że po prostu uwielbiasz spiski :)

I o to wlasnie chodzi! Jakies tajemne sily czyhaja na matke kosciol!
Zydzi, lewacy, iluminaci, masoni, Soros, komunisci spiskuja, zatruwaja
umysly, zeby masy atakowaly kosciol.
pl.sci.psychologia, pl.rec.paranoja, alt.pl.radio.radiomaryja,
alt.fan.mkarwan usychaja z braku tematow i autorow.
Wyliczylem wlasnie, ze w Polsce w ubieglym roku zmarlo proporcjonalnie
cztery razy wiecej osob niz w Niemczech (73,7T wobec 40,9T), mam
nadzieje jednak, ze byli to osobnicy bez laptopow i komputerow?

trybun

Usiłujesz grać mądrego to pokaż agresora, bo i chyba dla ciebie nie
ulega wątpliwości że Kościół jest atakowany. Nawet ty sam się wpisujesz
w ten atak, tylko że w tobie odzywają się pierwotne instynkty (bez
urazy, chcemy czy nie, jest to cecha wielu ludzi), które to nakazują
opluwać idących na szafot a nie sama chęć niszczenia Kościoła.

Owszem, tajemnice, niewyjaśnione sprawy od zawsze mnie pociągały, jednak
obrona (na miarę możliwości) atakowanych i krzywdzonych zawsze była dla
mnie najważniejsza.

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 26 Jan 2021 09:05:51 +0100, trybun napisał(a):

> Usiłujesz grać mądrego to pokaż agresora, bo i chyba dla ciebie nie
> ulega wątpliwości że Kościół jest atakowany.

Oj, Trybunie.... Wojny nie ma. Kościół nie jest atakowany. Kościół jest
*krytykowany*. Nadużywasz słów na goebelsowską modłę. I prawdę mówiąc,
nawet nie Kościół tylko pedofile w nim i hierarchowie którzy maskowali
proceder by nie nadwerężyć opinii Kościoła. Także ci hierarchowie którzy
bardziej dbają o mamonę aniżeli o dusze wiernych. Także ci, którzy
wtrącają się w sprawy ludzi innych wyznań albo i ateistów, wymuszając na
rządzących antyaborcyjne prawo czy religię w szkołach w zamian za
reklamę polityczną z ambony. Trybunie, jeszcze raz powiem - nie Kościół
tylko niektórzy, źle postępujący jego członkowie i nie są zwalczani
tylko krytykowani.

trybun

To są opinie albo kogoś z dużymi uprzedzeniami, z niepełna znajomością
realiów albo kogoś zwyczajnie głupiego który przyjmuje postawę psa
ogrodnika. Pięknie zaczynasz pisać o ściganiu i odpowiedzialności dla
zboczeńców a tymczasem obiema rękami podpisujesz się pod planami
okradania Kościoła w Irlandii.

Swoją drogą co cię obchodzi to że ich wiara np nie dopuszcza aborcji?
to niby także Kościół-księża żądają zapłaty za naukę religii w szkołach
i to oni to wymyślili, a także ustanowili stawki za udzielanie sakramentów?

Zenek Kapelinder

Temat jaki założyłem nie jest o lekcjach religii w szkole bo faktycznie koło wentla mi one latają. Temat jest o morderstwach jakich dopuszczały się zakonnice w Irlandii. Nie dość że ilości ofiar liczone są w setkach to były to dzieci. Czy upaństwowienie majątku kościoła to kradzież? Raczej nie. Kościół nigdy sam nie pracował na swój majątek. Cały majątek ma nie tylko z datków ale i z oszustwa, wyłudzenia, kradzieży itp.

Jacek Maciejewski

Dnia Wed, 27 Jan 2021 12:30:19 +0100, trybun napisał(a):

> Pięknie zaczynasz pisać o ściganiu i odpowiedzialności dla
> zboczeńców a tymczasem obiema rękami podpisujesz się pod planami
> okradania Kościoła w Irlandii.
Majątek Kościoła pochodzi z wyłudzenia. Sprawdź sobie prawniczą
definicję. Także z handlu wymiennego - my wam reklamę, wy nam pieniądze
(o. Rydzyk i jego RTV)

> Swoją drogą co cię obchodzi to że ich wiara np nie dopuszcza aborcji?
Nie mam nic przeciw niestosowaniu aborcji. Nawet mi przez myśl nie
przeszło by w prawie zawrzeć obowiązek dokonywania aborcji wadliwego
płodu. Kto ma zamiar taki urodzić, jego sprawa. Miałbym coś przeciw
finansowaniu z moich podatków leczenia takiego dziecka.

> to niby także Kościół-księża żądają zapłaty za naukę religii w szkołach
> i to oni to wymyślili, a także ustanowili stawki za udzielanie sakramentów?
Owszem, księża wymyślili że religia ma być w szkole oraz że państwo ma
za to płacić. A państwo w osobach polityków zgodziło na to w zamian za
poparcie z ambon.

trybun

> Temat jaki założyłem nie jest o lekcjach religii w szkole bo faktycznie koło wentla mi one latają. Temat jest o morderstwach jakich dopuszczały się zakonnice w Irlandii. Nie dość że ilości ofiar liczone są w setkach to były to dzieci. Czy upaństwowienie majątku kościoła to kradzież? Raczej nie. Kościół nigdy sam nie pracował na swój majątek. Cały majątek ma nie tylko z datków ale i z oszustwa, wyłudzenia, kradzieży itp.

Ale o Kościele, odpowiedzialności zbiorowej itd, tak więc poruszyłeś
lawinę pomniejszych tematów związanych z godziwościami czy tam
niegodziwościami, winami bądź ich brakiem.

Natomiast co do sprawy irlandzkich zakonnic to dla mnie wyznacznikiem
winy będzie ilość wydanych wyroków i użytych szubienic. Oczywiście
wyroków wydanych przez wolny i niezależny sąd a nie gawiedź.

Jasne że kradzież, własność to własność, jak ktoś usiłuje ja przejąć to
nazywamy to kradzieżą.

trybun

> Majątek Kościoła pochodzi z wyłudzenia. Sprawdź sobie prawniczą
> definicję. Także z handlu wymiennego - my wam reklamę, wy nam pieniądze
> (o. Rydzyk i jego RTV)

Czyżby? Potrafisz w choć jednym przypadku podać ofiarę tego wyłudzenia?
A swoja drogą wiesz że parę lat temu nasz wielki nieomylny i
sprawiedliwy TK wydał werdykt że podatki nie mogą być przyczyna ubóstwa
Polaków? Tymczasem owe podatki płacą nawet ci z progiem dochodów na
granicy nędzy. Może tu, i w tej kwestii raczyłbyś zająć stanowisko, a
nie tylko - "polować na czarownice".

> [...]
> płodu. Kto ma zamiar taki urodzić, jego sprawa. Miałbym coś przeciw
> finansowaniu z moich podatków leczenia takiego dziecka.

Zwracam uwagę że to nie Kościół stanowi prawo w Polsce. Pretensje należy
kierować pod innym adresem. Co do mnie to też mnie nagła kurwica bierze,
ale z tego powodu że np za swoje ciężko zapracowane pieniądze muszę
utrzymywać obce wojsko, albo na to aby władze RP rządziły sobie pławiąc
się w luksusach.

> Owszem, księża wymyślili że religia ma być w szkole oraz że państwo ma
> za to płacić. A państwo w osobach polityków zgodziło na to w zamian za
> poparcie z ambon.

Przykro mi, ale ja niestety z tych co to pamiętają czasy kiedy to
wprowadzano opłaty dla księży w wojsku czy szkołach.

Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 28 Jan 2021 09:46:53 +0100, trybun napisał(a):

> Czyżby? Potrafisz w choć jednym przypadku podać ofiarę tego wyłudzenia?
OIczywiście. Ja jestem ofiarą tych praktyk. Za moje podatki Rydzyk
finansuje swoje kłamliwe media. Także każdy kto da na tacę jest ofiarą
wyłudzenia. Księża sprzedają fałszywą nadzieję zbawienia czy życia
wiecznego za prawdziwe pieniądze. Robią to w poczuciu bezkarności, bo
jak dotąd żaden trup nie ożył żeby im kłam zadać :)

> A swoja drogą wiesz że parę lat temu nasz wielki nieomylny i
> sprawiedliwy TK wydał werdykt że podatki nie mogą być przyczyna ubóstwa
> Polaków?
A co to ma do tematu? Nic.

>Tymczasem owe podatki płacą nawet ci z progiem dochodów na
> granicy nędzy. Może tu, i w tej kwestii raczyłbyś zająć stanowisko, a
> nie tylko - "polować na czarownice".
Oczywiście, zajmę jak tylko otworzysz nowy wątek. Tu twoja propozycja
jest OT.

andal

On Thu, 28 Jan 2021 10:14:35 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
> wiecznego za prawdziwe pieniądze. Robią to w poczuciu bezkarności, bo
> jak dotąd żaden trup nie ożył żeby im kłam zadać :)

Rydzyk podatkow nie ustanowil, a dobrowolnie mu cos dales ?
Co ksieza sprzedaja nie musisz kupowac
zatem: tworzysz klamstwa i przypisujesz innym

Zenek Kapelinder

Dzisiaj nie musi nic od nich kupować ale zupełnie inaczej sytuacja wyglądała dawniej. Na zasadzie dobrowolności przymusowej ludzie odpracowywali na rzecz kościoła, zakonów dniówki. Całkiem sporo było w roku takich dniówek. Rewolucja Francuska wybuchła bo urzędnicy Boga Boga za bardzo cisnęli ludzi. Wszystkie historyczne monumentalne budowle należące do KK zbudowane są na krzywdzie ludzi. Najwyższy czas żeby majątek kościoła wrócił do tych co im go zagrabiono. Zauważ że jeszcze nie poruszyłem sprawy wypraw w czasie których odkrywania nowe zamieszkałe lądy. W czasie opanowywania nowych terenów przedstawiciele KK pokazali jacy są okrutni i że dla złota rozgrzesza każdy mord. Wszystko co ma KK należy do ludzi i kiedyś do nich wróci.

trybun

> [...]
> wiecznego za prawdziwe pieniądze. Robią to w poczuciu bezkarności, bo
> jak dotąd żaden trup nie ożył żeby im kłam zadać :)

Z tego co wiem Rydzyk i jego interesy funkcjonują w oparciu o dobrowolne
datki, a nie że  jest prawnym beneficjentem polskiego systemu podatkowego.

Weź przestań! Kościół to całkowicie dobrowolne zgromadzenie. Nie ma mowy
że datek na tacę a zwłaszcza duży datek bardziej otwiera drogę do nieba.

> A co to ma do tematu? Nic.

Płaczesz w fałszywej wierze że księża żerują na naiwnych a oczywiste
qrestwa  tzw państwa polskiego jakoś zupełnie cię nie ruszają.

> Oczywiście, zajmę jak tylko otworzysz nowy wątek. Tu twoja propozycja
> jest OT.

Nie ja zaczynałem na religii wątek tematyką o zabarwieni kryminalnym.

Jacek Maciejewski

Dnia Fri, 29 Jan 2021 11:46:23 +0100, trybun napisał(a):

> Z tego co wiem Rydzyk i jego interesy funkcjonują w oparciu o dobrowolne
> datki, a nie że  jest prawnym beneficjentem polskiego systemu podatkowego.
Trybun, na jakim świecie ty żyjesz? Wpisz sobie w góglarkę "dotacje na
Rydzyka". A tu masz pierwsze z brzegu:
https://wiadomosci.wp.pl/wszystkie-dotacje-dla-o-rydzyka-szeroki-strumien-pieniedzy-6251990736971905a
I nie pieprz że to nie na Rydzyka tylko na fundację :) bo nie o to
chodzi. Albo wpisz "przekazywanie gruntów na kościół". Też masz
pierwsze z brzegu:
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/280384,1,kosciol-przejmuje-grunty-od-panstwa.read

> Weź przestań! Kościół to całkowicie dobrowolne zgromadzenie. Nie ma mowy
> że datek na tacę a zwłaszcza duży datek bardziej otwiera drogę do nieba.
Toć mówię - oszukują biednych ludzi że istnieje jakiś bóg który domaga
się datków (dobrowolnych) i opłat za sakramenta (oczywiście,
dobrowolnych :) i za tą kasę kupisz sobie niebo. Kiedy tymczasem ani
boga ani nagrody. Nawet gdyby przyjąć że bóg istnieje a Jeszua jest jego
prorokiem to w jego przekazanych nam słowach ani jednego słowa o jakichś
księżach, kościołach, biskupach czy innych darmozjadach ani o jakichś
sakramentach.

andal

On Fri, 29 Jan 2021 02:26:59 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
> wyglądała dawniej. Na zasadzie dobrowolności przymusowej ludzie
> odpracowywali na rzecz kościoła, zakonów dniówki. Całkiem sporo było w

policz ile masz ich dzisiaj, ja bym chetnie wrocil do dziesieciny

> [...]
> należące do KK zbudowane są na krzywdzie ludzi. Najwyższy czas żeby
> majątek kościoła wrócił do tych co im go zagrabiono.

twoj dziadek budowal i teraz chcesz miec udzial? czyli nadal jestes za
zbieraniem kasy na tace ?

> [...]
> KK pokazali jacy są okrutni i że dla złota rozgrzesza każdy mord.
> Wszystko co ma KK należy do ludzi i kiedyś do nich wróci.

pokaz mi takich cywili co nie sa chciwi na zloto, na jakimkolwiek ladzie

porusz jeszcze cos ale tak zeby cie pusty leb nie bolal

andal

On Fri, 29 Jan 2021 13:10:44 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
> jego przekazanych nam słowach ani jednego słowa o jakichś księżach,
> kościołach, biskupach czy innych darmozjadach ani o jakichś

a jest cos o maciejewskim ?

trybun

> [...]
> I nie pieprz że to nie na Rydzyka tylko na fundację :) bo nie o to
> chodzi. Albo wpisz "przekazywanie gruntów na kościół". Też masz

Masz gdzieś dane o ustawie czy czymś o podobnym kształcie i mocy prawnej
które prawi o obowiązkowych datkach skarbu państwa na rzecz Rydzyka,.. I
oczywiście dowody że to on wymógł taką ustawę? Bo te twoje uwagi to nic
innego jak żądza wieszania cygana podczas gdy to kowal zawinił.

> [...]
> prorokiem to w jego przekazanych nam słowach ani jednego słowa o jakichś
> księżach, kościołach, biskupach czy innych darmozjadach ani o jakichś

Nie masz żadnych podstaw do twierdzenia że oszukują.

Jacek Maciejewski

Dnia Sun, 31 Jan 2021 17:39:14 +0100, trybun napisał(a):

> [...]
> oczywiście dowody że to on wymógł taką ustawę? Bo te twoje uwagi to nic
> innego jak żądza wieszania cygana podczas gdy to kowal zawinił.

A co to ma do rzeczy czy jest ustawa czy nie? Bo chyba nie chcesz
powiedzieć że biedny Rydzyk broni się rękoma i nogami przed zalewem
niechcianych państwowych pieniędzy, które mu całkiem bez ustawy zrzucają
na głowę? Albo naprawdę się spodziewasz że z tajnych spotkań
episkopat-rząd sporządza się protokoły i publikuje w Dzienniku Ustaw?
Fakty są takie: Kościół dostaje wielkie sumy w pieniądzach i majątku.
Księża wszelkiej rangi i formy instruują plebs na kogo głosować.
Teraz dodaj 2 do 2 :) ile ci wyjdzie? Mi wychodzi jeden głos za jakiś
1000 zł.

trybun

Wtedy takie datki można by nazywać legalnymi. Dam ci przykład na twoje
zwichrowane podejście do sprawy. - Kradnę ci 5zł, następnie daje je
jakiemuś potrzebującemu, ty oczywiście do mnie nic nie masz całe
pretensje kierujesz pod adresem tego potrzebującego? Coś się tak uparł
na tego księdza, moda czy co na dokopywanie mu? Jeszcze raz powtarzam -
to my wybieramy swoich wodzów, przynajmniej oficjalnie, a więc pretensje
pod każdym względem do nich kierować a nie do Kościoła.

Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 2 Feb 2021 10:12:33 +0100, trybun napisał(a):

> Wtedy takie datki można by nazywać legalnymi.
Legalizm nie czyni ich etycznymi. Można nadużywać władzy i kraść w
majestacie prawa.

>Jeszcze raz powtarzam -
> to my wybieramy swoich wodzów, przynajmniej oficjalnie, a więc pretensje
> pod każdym względem do nich kierować a nie do Kościoła.
Nie strugaj bałwana. Oczywiście że władze państwowe kupujące w kościele
reklamę z ambony są równie winne tego odrażającego procederu. Lecz nie
zdejmuje to ani odrobiny winy z kościoła.

trybun

> Legalizm nie czyni ich etycznymi. Można nadużywać władzy i kraść w
> majestacie prawa.

Wystarczy że będą się trzymać litery wcześniej ustanowionego
sprawiedliwego prawa.

> Nie strugaj bałwana. Oczywiście że władze państwowe kupujące w kościele
> reklamę z ambony są równie winne tego odrażającego procederu. Lecz nie
> zdejmuje to ani odrobiny winy z kościoła.

Ale ty to właśnie do Kościoła masz pretensje o to...  I nie przesadzaj -
nie słyszałem aby fałszywców z SLD księża reklamowali z ambon a
tymczasem w sponsoringu Kościoła wcale oni nie pozostawali w tyle na tle
pozostałych partii.

Jacek Maciejewski

Dnia Thu, 4 Feb 2021 10:01:49 +0100, trybun napisał(a):

> Ale ty to właśnie do Kościoła masz pretensje o to...

Załóż stosowny wątek na pl.soc.polityka to się dowiesz co sądzę o
partiach kupczących z kościołem. Tu gadamy o kościele.

alojzy nieborak

4kogu...@gmail.com napisał(a):

> A dlaczego informacja ma być nieprawdziwa?

"ż" lewica w ekstazie.

http://christianitas.org/news/radio-erewan-po-irlandzku-czy-o-zakonnicach-wampirzycach/

trybun

> Załóż stosowny wątek na pl.soc.polityka to się dowiesz co sądzę o
> partiach kupczących z kościołem. Tu gadamy o kościele.

Ale ty nie chcesz gadać o Kościele. Ty chcesz mu dokopać.

Jacek Maciejewski

Wiesz lepiej ode mnie co chcę? :) Jakbym chciał dokopać to bym został
dziennikarzem śledczym i wytaczał procesy, albo kupił kałacha i
wystrzelał księży. Jakoś tego nie robię, nie? A że na grupie jednej czy
drugiej wytknę KK jego grzechy, to przecież nawet do KK nie dociera.
Żaden ksiądz tego nie czyta. Nawet nie zażądałem od KK dokumentu
apostazji bo mi zwisa i powiewa co oni tam sobie spisują. Ale tak to z
wierzącymi bywa. W waszym oglądzie świata jesteście obiektem
prześladowań. Pasuje powiedzonko - kto najgłośniej krzyczy łapaj
złodzieja? no, złodziej :)

trybun

Z twoich wypowiedzi jasno wynika że sam nie bardzo wiesz czego chcesz.
To że nie posuwasz się dalej w swojej niechęci do księży wynika pewnie
tylko z małych możliwości. Najbardziej prawdopodobny scenariusz to taki
że odezwały siwe w tobie pierwotne instynkty. Te które niektórym ludziom
nakazują opluwać i rzucać kamieniami w skazańców ciągniętych na szafot.

O, i gdybyś naprawdę miał stać się rzetelnym i bezstronnym dziennikarzem
śledczym to gwarantuję że te twoje ataki na Kościół skończyłyby się już
po kilku dniach. " cholera, jak biskup może bronić zboka w sutannie",
"co za głupoty ja wygadywałem"...