***Pomiędzy duchem, a materią pośredniczy matematyka.***

Jakub A. Krzewicki

http://coin.wne.uw.edu.pl/pstrawinski/bajka.htm
Niezłe. Streścili całą tablicę Mizerskiego w jednej klechdzie.
A więc stary dobry filozof "nie jestem przywódcą sekty" Pitagoras jeszcze raz górą.

Jakub A. Krzewicki

PS. Z tego tylko Inwersor i Zapis Peauceliera są dla mnie nową terminologią. Jaki to dział, Nemrodzie?

Nemrod

W dniu 12.06.2023 o 16:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]

To pomyślane jest tak aby było zabawne, ale większej
wartości nie ma.

> PS. Z tego tylko Inwersor i Zapis Peauceliera są dla mnie nową terminologią. Jaki to dział, Nemrodzie?

Nie jestem encyklopedią od matematyki. Poszukaj w google
może coś znajdziesz.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

Jakub A. Krzewicki

wtorek, 13 czerwca 2023 o 19:01:29 UTC+2 Nemrod napisał(a):
> To pomyślane jest tak aby było zabawne, ale większej
> wartości nie ma.

Ano wiem, ale dowcip przedni.

> Nie jestem encyklopedią od matematyki. Poszukaj w google
> może coś znajdziesz

Znalazłem... Fuj, to jakieś rozwiązania inżynierskie, których uczą na polibudach.
Do porządnej nauki Matematyki uniwersyteckiej nie przynależą.