Czy komuś udało się zobaczyć księżyc lub antarktydę ze stacji ISS?

d4r3qomg

Od jakiegoś czasu obserwuję obraz ziemi z kamer na stacji ISS z tej strony internetowej. http://www.ustream.tv/channel/iss-hdev-payload/theater Skoro ta stacja oblatuje ziemię co około 90 minut , 15 razy na dobę to również powinno nam się udać zobaczyć księżyc. Ponieważ na tej stronie podana jest lokalizacja jedynie słońca dlatego korzystam ze strony która pokazuje aktualne położenie słońca i księżyca. http://www.timeanddate.com/astronomy/moon/light.html Czy udało mi się zobaczyć księżyc? niestety nie, kiedy stacja ISS jest w pozycji umożliwiającej obserwację , obraz nagle się zmienia na wsteczny lub pod spodem lub znika. Tu udało mi się złapać pozycję na kamerze tylnej ale nie było widać księżyca.

Udało mi się tylko taki zrzut z ekranu zrobić z uciętym niebem , może innym razem będzie lepiej. Niestety nie udało mi się zobaczyć księżyca bo jak zwykle w pozycji w której powinien się pojawić zmienili kamerę z tylnej na przednią. Takich ukrywanych faktów jest więcej, jak zaczniemy szukać to okazuje się ze jest tego więcej. Np. gdybyśmy chcieli zobaczyć jak wygląda Antarktyda z kosmosu to się nie dowiemy , przecież każdy to wie z geografii itp. , w internecie też nie brakuje fotografii Antarktydy. Jak by nie te grafiki przedstawiające biały kontynent to w necie nie znajdziemy ani jednego autentycznego zdjęcia. Aż dziw bierze że dysponując taką techniką NASA naprawdę nie ma się czym pochwalić. Oto przykładowe zdjęcie.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/07/Antarktyda_i_Antarktyka.jpg

Co za piękna fotka, dla laika autentyczna dla internauty lekko oświeconego grafika jakich pełno . Tylko taki internauta nie zdaje sobie sprawy że tylko takie mamy w necie, autentycznego nie znajdziecie. Wystarczy sobie wyzoomować/wyplusować na góry i widać że to kluchy a nie góry.

Rozdzielczość fotek że ho ho a nóż widelec nikt nie zwróci na to uwagi a ciekawscy prawdy będą kasowani na forach. Tak najwidoczniej jest bo nie ma ani jednego zdjęcia Antarktydy z kosmosu , podobnie jak bieguna północnego z ziemią z kosmosu, księżyca również. Jedynym wnioskiem jaki można wyciągnąć to taki że Antarktyda nie istnieje jako zwarty biały kontynent z biegunem południowym. Antarktyda to tylko złudzenie, jest to pas lodu na krańcach ziemi otaczający płaską ziemię.

Iz 40:22 Ten, co mieszka nad kręgiem ziemi, Prz 8:27 Gdy niebo umacniał, z Nim byłam, gdy kreślił sklepienie nad bezmiarem wód, 28 gdy w górze utwierdzał obłoki, gdy źródła wielkiej otchłani umacniał, 29 gdy morzu stawiał granice, by wody z brzegów nie wyszły, gdy kreślił fundamenty pod ziemię. 30 Ja byłam przy Nim mistrzynią, rozkoszą Jego dzień po dniu, cały czas igrając przed Nim, 31 igrając na okręgu ziemi, znajdując radość przy synach ludzkich.

To kilka wersetów biblijnych w których zawarta jest informacja o wyglądzie ziemi , taka wiedza była w czasach kiedy spisywano biblię. Jak widać jest to wielce odmienny obraz od tego czego nas nauczono. Dowody jakie przedstawia nam świat nauki na istnienie Antarktydy nie mogą nawet konkurować z opisami z biblii. Choć w biblii czytamy coś co równie jest tajemnicze , staromodne i nieaktualne czyli te opisy to w zwarciu z rzekomymi zdjęciami z kosmosu śmiało możemy je potraktować jako alternatywa. Zawsze możemy zadać sobie pytanie, czy dadzą nam kiedyś prawdziwe zdjęcia?. Ot znalazłem zdjęcie satelitarne Antarktydy :/ to na pewno jest prawdziwe.

http://mashable.com/wp-content/uploads/2014/03/3_5_14_andrew_antarcticstorm.png http://mashable.com/2014/03/05/eumestat-satellite-swirl/ Tak nasyciłem się prawdziwością tego zdjęcia.

https://biblfan.wordpress.com/2014/09/21/czy-komus-udalo-sie-zobaczyc-ksiezyc-ze-stacji-iss/

nieKatol

W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 20:07:21 UTC+1 użytkownik d4r3qomg napisał:

>(...) a ciekawscy prawdy będą kasowani na forach.

Załóż własne forum lub blog, i nie będziesz kasowany. :)

Andrzej Lawa

W dniu 07.12.2014 o 20:07, d4r3qomg pisze:

[ciach bełkot przedstawiciela Towarzystwa Płaskiej Ziemi]

Ooo, nie wiedziałem że to oszołomstwo też już do Polski dotarło :)

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

d4r3qomg

Bełkot , może i bełkot , lepszy jak naiwność, ruszył kto palcem w tym kierunku? ze się wypowiada? Nie ważne ze tobie się to nie podoba, byle się o tym słyszało.

Andrzej Lawa

W dniu 07.12.2014 o 21:40, d4r3qomg pisze:
Opowiedz jeszcze coś o ukrytych reptilianach rządzących światem.

Tutaj chyba jakiś tajny dokument wyciekł:

http://www.youtube.com/watch?v=JKPwtDjzJMI

;->

PS: i łaskawie zawijaj wiersze, lamerze...

d4r3qomg

Takie bajki to własnym dzieciom lub wnukom opowiadaj, nie pasuje to wypad.

Andrzej Lawa

W dniu 07.12.2014 o 22:45, d4r3qomg pisze:

> Takie bajki to własnym dzieciom lub wnukom opowiadaj, nie pasuje to wypad.

Hej, ty opowiadasz bajki, to i ja opowiadam bajki.

Pusta w środku Ziemia z reptiliańskim Hitlerem jest bardziej
prawdopodobna niż twoja wizja płaskiej Ziemi.

d4r3qomg

Ja tylko stwierdzam fakty które można sobie samemu sprawdzić.
Dla mnie kiedyś też to było śmieszne, dziś widzę w tym sens.
Takie bajki z Hitlerem bardziej wiarygodne?, Nie dziwię się że w to wierzysz,
skoro obraz kosmosu jest wykreowany w tych samych programach.
Nie upieram się tu na 100% że mam rację ale jakieś 99% ?
Temat płaskiej ziemi jest obcy nawet dla spiskowców i z wielkim ignorem podchodzą do niego, ale zawsze komuś w głowie to zostanie i być może odkryje lepsze dowody niż my.

kogut...@gmail.com

Ziemia jest wklęsła. Jak by była płaska to buty zużywały by się równo. Jak by była kulą to na środku. A zużywają się na czubkach i na obcasach. Żyjemy na wewnętrznej stronie pustej w środku kuli.

Andrzej Lawa

W dniu 07.12.2014 o 23:20, d4r3qomg pisze:

> Ja tylko stwierdzam fakty które można sobie samemu sprawdzić.

Fakty?

> Dla mnie kiedyś też to było śmieszne, dziś widzę w tym sens.

Oooo... Doznałeś jakieś poważnej kontuzji? ;->

> Takie bajki z Hitlerem bardziej wiarygodne?,

Bardziej od hipotezy płaskiej Ziemi. I przynajmniej są zabawne :)

> Nie dziwię się że w to wierzysz,

Wierzę?? Nigdzie czegoś takiego nie napisałem, kłamco.

[ciach reszta bełkotu]

SZEF PSR

On 12/8/2014 3:07 AM, d4r3qomg wrote:

> [...]
> umożliwiającej obserwację , obraz nagle się zmienia na wsteczny lub
> pod spodem lub znika. Tu udało mi się złapać pozycję na kamerze

Kosmos nigdy nie był rozpoznany i nic niemal na temat kosmosu nie wiemy.

Sprawdź ten film.

https://www.youtube.com/watch?v=Kgt3V-2xPFU

A ziemia jest płaska!

;)

d4r3qomg

Znam te filmy i twierdzę ze to tzw. fake dla naiwnych.

Co do Iss to coś tam jest skoro lata zgodnie z tą stroną, można samemu to zaobserwować. http://www.ustream.tv/channel/iss-hdev-payload/theater
Najlepiej wypatrywać wieczorem kiedy słońce oświetla to coś, jak na tym filmie. https://www.youtube.com/watch?v=G4TDuLdYzL0
Efekt przelotu jest wyjątkowy kiedy ludzie patrzą na to jak na ufo.
Wydaje mi się ze to leci na niższej wysokości jak się podaje.
Jeżeli coś tam lata to znaczy że może mieć kamery zainstalowane.
Być może to jest ISS

Jest jeszcze coś co widać w obrębie księżyca jak na tym filmie.
https://www.youtube.com/watch?v=8POQU0ov8w0
Mam również takie filmy jak ten powyżej przez siebie zrobione, dla tego dla mnie nie wszystko jest jeszcze jasne. Być może to wada obiektywu, jakieś zanieczyszczenia?

Brawo , brawo, ziemia prawdopodobnie jest płaska, fajnie że to zacząłeś badać.
Szukamy kolejnych dowodów, za i przeciw.

d4r3qomg

W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 00:10:40 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Fakty?
Faktem jest np że NASA nie posiada prawdziwych zdjęć Antarktydy z kosmosu, co może oznaczać ze Antarktyda to pas lodu otaczający płaską ziemię.

> Oooo... Doznałeś jakieś poważnej kontuzji? ;->

Nie wiedziałeś że tylko porządny wstrząs może pobudzić do myślenia? :)

> Bardziej od hipotezy płaskiej Ziemi. I przynajmniej są zabawne :)

> Wierzę?? Nigdzie czegoś takiego nie napisałem, kłamco.

Chyba napisałeś że bajki są bardziej wiarygodne od płaskiej ziemi, co nie?

kogut...@gmail.com

a za tym pasem są barierki żeby ktoś się po pijanemu nie spierdolił.

mateusz...@gmail.com

On Monday, December 8, 2014 4:16:40 PM UTC+1, d4r3qomg wrote:
> Faktem jest np że NASA nie posiada prawdziwych zdjęć Antarktydy z kosmosu

Dlaczego kłamiesz? Oczywiście że ma:

http://lima.usgs.gov/

--
Regards

d4r3qomg

Nie żartuj sobie w ten sposób, jak by mieli fotki antarktydy to nie szukał byś tak długo. Antarktyda która przeszła przez kombajn NASA, w końcowym efekcie mamy pozbawiony chmur, posklejany stek ze zdjęć lotniczych.

Andrzej Lawa

W dniu 08.12.2014 16:16, d4r3qomg pisze:

> Chyba napisałeś że bajki są bardziej wiarygodne od płaskiej ziemi, co nie?

Czyżby język polski nie był twoim pierwszym językiem?

Krasnoludki (malutkie humanoidy) są bardziej wiarygodne niż wielkie,
latające i ziejące ogniem biologiczne smoki. Ale nie oznacza to, że
istnieją.

d4r3qomg

Nie masz duszy odkrywcy a tym bardziej spiskowca, po co tu się mordujesz?
Język polski raczej nie jest twój rodzimy.

Andrzej Lawa

W dniu 10.12.2014 o 17:33, d4r3qomg pisze:

> Nie masz duszy odkrywcy

Ależ mam.

> a tym bardziej spiskowca,

A tu zgoda - nie jestem chory psychicznie.

> po co tu się mordujesz?

Morduję?

> Język polski raczej nie jest twój rodzimy.

To nie ja miałem problem z poprawnym zrozumieniem prawidłowo
sformułowanej wypowiedzi w języku polskim.

d4r3qomg

To pochwal się odkrywco co znalazłeś, zapodaj jakiś link czy coś w tym stylu, jakieś osiągnięcia?.
Wystarczy popatrzeć na twoje wpisy i nic konkretnego nie przedstawiasz.
Jak nic z tych rzeczy nie można ci przypisać, to zostało tylko trolenie.
Masz jakiś plan w tym co robisz? czy starasz się wybić z rytmu niewygodne tematy. To o czym ja nagłaśniam ma wielki sens i co raz więcej jest dowodów.
Jak by wszyscy byli tacy jak ty to pewnie byśmy siedzieli w raju Orwella.
Ktoś normalny jak widzi taki temat o płaskiej ziemi, po za tymi co chcą coś w tym temacie napisać, to go omija, a szuja i troll będzie zawsze trolił.
Nie powiem ze mi to bardzo przeszkadza, ale mógł byś uzasadnić swój sprzeciw.

Andrzej Lawa

W dniu 10.12.2014 o 21:46, d4r3qomg pisze:

> To pochwal się odkrywco co znalazłeś, zapodaj jakiś link czy coś w tym stylu, jakieś osiągnięcia?.

Odkrywam świat. Ba, odkryłem dawno temu coś, co tobie najwyraźniej umyka
- sztukę prawidłowego cytowania oraz formatowania tekstów w usenecie.

Kiedyś odkryłem też oszusta podszywającego się pod PAH.

A teraz odkryłem świra bezmyślnie powtarzającego wielokrotnie i od dawna
obalane brednie.

> Wystarczy popatrzeć na twoje wpisy i nic konkretnego nie przedstawiasz.

A ty przedstawiasz urojenia.

[ciach bełkot idioty]

d4r3qomg

W dniu środa, 10 grudnia 2014 21:56:15 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Odkrywam świat. Ba, odkryłem dawno temu coś, co tobie najwyraźniej umyka
> - sztukę prawidłowego cytowania oraz formatowania tekstów w usenecie.
Nie rozśmieszaj mnie, dziś idzie wszystko wygooglać. Dla chcącego nic trudnego.

Temu to zrobiłeś krzywdę? https://www.youtube.com/watch?v=_CAIfWM2OKw

> A teraz odkryłem świra bezmyślnie powtarzającego wielokrotnie i od dawna
> obalane brednie.
Odkryłeś świra? :) sam się odkryłem byś miał robotę. Gdzie to tak obalają te brednie, chętnie się dołączę.

> A ty przedstawiasz urojenia.

Oto kilka ciekawych urojeń.

https://www.youtube.com/watch?v=L2lXffLGbcI
https://www.youtube.com/watch?v=Sci1Ae3vimY

Andrzej Lawa

W dniu 10.12.2014 23:31, d4r3qomg pisze:

> Nie rozśmieszaj mnie, dziś idzie wszystko wygooglać. Dla chcącego nic trudnego.

Odkryłem też sarkazm. Dla ciebie krainę nieznaną...

> Temu to zrobiłeś krzywdę? https://www.youtube.com/watch?v=_CAIfWM2OKw

Twierdzisz, że Owsiak się podszywa pod PAH??

No i wszystko jasne - masz urojenia. Bierzesz coś?

[ciach]

> Oto kilka ciekawych urojeń.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=L2lXffLGbcI
> https://www.youtube.com/watch?v=Sci1Ae3vimY

Ciekawych? Żałosne.

d4r3qomg

W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 08:38:03 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Odkryłem też sarkazm. Dla ciebie krainę nieznaną...
Odkrywca przed komputerem się znalazł, to nie są odkrycia dzieciaku, ale ucz się ucz i odkrywajwaj :D

Jak byś opłynął Antarktydę i ukazał ją w jednym kawałku to bym się do ciebie modlił.

> Twierdzisz, że Owsiak się podszywa pod PAH??
>
> No i wszystko jasne - masz urojenia. Bierzesz coś?
Biorę wszystko co podejdzie byle na drzewo nie uciekało :DD.

> [ciach]

> Ciekawych? Żałosne.
Musisz być nienormalny bo nikt normalny tu nie pisze (pod moim tematem)
i zawzięty hasbaryta z ciebie, toż to kogucik jest mądrzejszy.
A co z Adramellahem?
Chyba polubiłem cie Judaszku.

Andrzej Lawa

W dniu 11.12.2014 15:54, d4r3qomg pisze:

> Odkrywca przed komputerem się znalazł, to nie są odkrycia dzieciaku, ale ucz się ucz i odkrywajwaj :D
>
> Jak byś opłynął Antarktydę i ukazał ją w jednym kawałku to bym się do ciebie modlił.

A bardzo chętnie. Tylko zapłać.

[ciach]

> Biorę wszystko co podejdzie byle na drzewo nie uciekało :DD.

No i nic dziwnego, że mógz przeżarty.

[ciach]

> Musisz być nienormalny bo nikt normalny tu nie pisze (pod moim tematem)
> i zawzięty hasbaryta z ciebie, toż to kogucik jest mądrzejszy.
> A co z Adramellahem?

Z czym?

Kolejny byt, który sobie wymyśliłeś?

d4r3qomg

W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 16:05:01 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> A bardzo chętnie. Tylko zapłać.
Ok, zapłacę, już zaczynam zbiórkę, bilet na pewno w dwie strony?
http://www.skyscanner.pl/loty-do/aq/tanie-loty-do-antarktyda.html

> [ciach]

> No i nic dziwnego, że mógz przeżarty.
Jesteś młodzieńcem co się uczy , czy starym tetrykiem piernikiem?

> [ciach]

> Z czym?
>
> Kolejny byt, który sobie wymyśliłeś?
To taki dawny typek z twojej drużyny na żołdzie Izraela.

donek99...@gmail.com

> [...]
> Od jakiegoś czasu obserwuję obraz ziemi z kamer na stacji ISS z tej strony internetowej. http://www.ustream.tv/channel/iss-hdev-payload/theater Skoro ta stacja oblatuje ziemię co około 90 minut , 15 razy na dobę to również powinno nam się udać zobaczyć księżyc.

Jesli nie wierzysz, jest rozwiazanie tansze:
https://www.google.com/maps/search/google+earth/@-69.6287068,3.0322565,5245895m/data=!3m1!1e3

Lub drozsze:
http://yorktravel.pl/pl/shop/wyprawy/wyprawy_polarne/antarktyda_%2816_dni%29.html

8 tysiakow, tylko skad bedziesz wiedzial za stawiasz
stope na antarktyde a nie na jakas np. grenlandie?

donek99...@gmail.com

użytkownik d4r3qomg napisał:

> Brawo , brawo, ziemia prawdopodobnie jest płaska, fajnie że to zacząłeś badać.
> Szukamy kolejnych dowodów, za i przeciw.

Po co?

Jest jakis inny sens niz zapchajdziura czasu?

d4r3qomg

W dniu piątek, 12 grudnia 2014 19:51:04 UTC+1 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:

> [...]
>
> 8 tysiakow, tylko skad bedziesz wiedzial za stawiasz
> stope na antarktyde a nie na jakas np. grenlandie?

Ja to się tam nie wybieram, nie lubię takich niskich temperatur. Na pewno chciał bym oblecieć do okoła Antarktydę o ile taka istnieje w takim kształcie. Ewentualnie chciał bym zobaczyć co jest za lodem w płaskiej ziemi ;).

http://www.muddlingalongmummy.com/wp-content/uploads/2011/03/Flat_Earth11.jpg

http://i23.tinypic.com/nwkp5t.jpg
Wiesz jaki jest sens szukać? To jest jak gra w puzzle , z puzzli wyrosłem to przerzuciłem się na spiski. Jak raz się zacznie coś robić to potem leci.

Podobnie jest z religią, jak raz się zawiedziesz, zrozumiesz jakie bzdury się ludziom wciska, wtedy już nie ma powrotu do punktu wyjścia. Im bardziej jesteś odważny to dojdziesz do takiego momentu że przestajesz wierzyć w to co nam wciskają. Okazuje się wszystko to kicz, i najlepiej samemu to sprawdzić.
Moja dewiza to ,,bez podważania nie masz poznania''

Można to nazwać hobby, żadnych korzyści z tego się nie spodziewam, ani zbawienia dzięki temu. Czy ktoś potrafi wypisać wszelkie zalety i wady boga i szatana?
Zdziwił by się. To wszystko jest zapchajdziura co było dotychczas, z każdym dniem uwalniamy się od coraz kolejnych bzdur, jedni ciągle badają drudzy blefują.
Jak ktoś ma duszę badacza, rewizjonisty to zna pewne prawa, i nie problem jest odróżnić co jest dobre a co złe.

Wystarczy popatrzeć na masy ludzkie które idą z prądem propagandy, nawet nie podejrzewają że ktoś im bajki od urodzenia opowiada. Nie jeden zrobi wszystko by go nie budzić ze snu. Ja pomagam się obudzić, czasem w brew czyjejś woli,na małą skalę ale skutecznie. Nie powiem że nie widzę rezultatów, jedni wyśmiewają, drudzy zaczynają badać, wyręczając mnie :)

Jest jeszcze opcja że to wszystko co nam pokazują to prawda, a wszyscy badacze padli ofiarą spisków, to jednak chce poznać tę inną prawdę w celu konfrontacji.

donek99...@gmail.com

> [...]

> Ja to się tam nie wybieram, nie lubię takich niskich temperatur. Na pewno chciał bym oblecieć do okoła Antarktydę o ile taka istnieje w takim kształcie. Ewentualnie chciał bym zobaczyć co jest za lodem w płaskiej ziemi ;).

satelita GOCE ma/mial trase nad antarktyda, zdjecia w spektrum
ludzkiego oka, mysle ze sa malo praktyczne. To tak jakby wyslac
teleskop Hubble'a i robic zdjecia w zakresie 380-720nm - bez sensu.

d4r3qomg

Co z tego że satelita leciał nad Antarktydą kiedy NASA czy ESA nie chce nam pokazać żadnych zdjęć, jeśli było by inaczej nie było by probemu z opublikowaniem ich.

Chociaż są spiski że ludzie nie polecieli w kosmos to niestety z nimi nie mogę się zgodzić. Co dzień w gwieździstą noc latają jakieś obiekty które nie są samolotami. Chyba ze to ufo. Jeżeli coś lata to może fotografować, a to ze nie chcą nam pokazać jak świat wygląda to kwestia anulowania dotychczasowych osiągnięć nauki,astronomii,kartografii.
Loty w tzw. kosmos trwają zaledwie od kilku dziesięcioleci a nauka o kulistej ziemi istnieje dłużej.

> To tak jakby wyslać
> teleskop Hubble'a i robic zdjecia w zakresie 380-720nm - bez sensu.

To co im pasuje to fotografują, płaską ziemię fotografują rybim okiem, jak byśmy chcieli obraz Antarktydy to będą fotografować ~ Hubblem bublem.
Teleskop Hubbla https://www.youtube.com/watch?v=L2lXffLGbcI
https://www.youtube.com/watch?v=YKbdH7a2IZw&list=RDYKbdH7a2IZw
spolszczone ale z reklamami
http://www.dailymotion.com/video/x1o3eir_earth-is-flat-flat-earth-former-nasa-employee-speaks-out-plaska-ziemia-rozmowa-z-bylym-pracownikiem_lifestyle

Andrzej Lawa

W dniu 11.12.2014 o 17:11, d4r3qomg pisze:

> Ok, zapłacę, już zaczynam zbiórkę, bilet na pewno w dwie strony?
> http://www.skyscanner.pl/loty-do/aq/tanie-loty-do-antarktyda.html

Mhm, bo linie lotnicze mają regularne loty na Antarktydę? ;)

Ale OK, przyjąłeś ofertę zatem trzymam cię za słowo - masz 7 dni na
dostarczenie mi USD 55 000 (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy dolarów
USA) - bo tyle kosztuje wycieczka z przelotem nad biegunem południowym
(plus wyposażenie dla mnie z kamerą HD ze stabilizacją obrazu włącznie
plus opieka nad moimi kotami podczas mojej nieobecności).

Tu masz numer konta:

15 1140 2004 0000 3912 0010 9066

[ciach jakieś bełkotliwe odpowiedzi]

d4r3qomg

W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 18:43:57 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
> (plus wyposażenie dla mnie z kamerą HD ze stabilizacją obrazu włącznie
> plus opieka nad moimi kotami podczas mojej nieobecności).
Chyba śnisz, gdzie takie warunki wyczytałeś,jak dla ciebie to przelot kukuryźniakiem w jedna stronę.
Jeżeli już się zdecydujesz to na pewno gotówki nie dostaniesz.
Koty zabierz ze sobą bo jak skończy się prowiant to mogą ci życie uratować.

Andrzej Lawa

http://www.adventure-network.com/experiences/south-pole-flights

> Jeżeli już się zdecydujesz to na pewno gotówki nie dostaniesz.

Wiedziałem, mendo, że się będziesz wykręcać.

Cóż - tym samym udowodniłeś moją opinię o tobie.

d4r3qomg

Z takimi oszołomami jak ty tak się rozmawia.

Andrzej Lawa

W dniu 14.12.2014 o 20:52, d4r3qomg pisze:

> Z takimi oszołomami jak ty tak się rozmawia.

...napisała typowa zakłamana religijna menda, która daje słowo a potem
się z niego wycofuje.

d4r3qomg

Długo tak możesz? już myślałem ze zrozumiałeś swój błąd.
Masz cierpliwość to czekaj,jak ci się spieszy idź pieszo, nie zapomnij pozdrowić wszystkich.

Andrzej Lawa

W dniu 14.12.2014 o 21:18, d4r3qomg pisze:
Moim błędem była nadzieja, że masz w sobie choć okruszynę uczciwości. Cóż...

jdj...@terminal1.loc

Witam,

Andrzej Lawa <alawa...@lechistan.com> writes:

> Hej, ty opowiadasz bajki, to i ja opowiadam bajki.

Tyle lat mineło a Pan Panie Lawa ciągle się po tych wszystkich newsach
tłucze ... :))

// to z jakiegoś durnego polskiego filmu ale było fajne :)

> Pusta w środku Ziemia z reptiliańskim Hitlerem jest bardziej
> prawdopodobna niż twoja wizja płaskiej Ziemi.

E, tam mi sie Aergistal podobał.
Jeszcze tylko Bestie zamienić z tych jakiś tam pająkocośtam na
uczciwe Mastify Pirenejskie wielkości Perszerona co najmniej (kto to
słyszał jeździć na pająku) :)

--
JDJGang
(Jarek, Diana, Junak)

d4r3qomg

Fajnie że to odgrzebałeś, mam pewne pojęcie w tym temacie ale są ważniejsze sprawy :)

jdj...@terminal1.loc

Witam,

d4r3qomg <d4r3...@gmail.com> writes:

> Fajnie że to odgrzebałeś, mam pewne pojęcie w tym temacie ale są
> ważniejsze sprawy :)

E, tam zwykłe większe jezioro i łódka do dowodu starczy :)

Tak przy okazji "Robota" Snerga znasz? Tam było ciekawe środowisko.

jdj...@terminal1.loc

No cos tak wymiekl z ta plaska ziemia?
Wybrales sie nad jezioro i zrobile probe czy jak ?

ps
Jak ogolnie wiadopmo nazi nacja planuje inwazje z ksiezyca.

d4r3qomg

A co tu udowadniać, tu masz filmy i sam sobie odpowiedz.

https://www.youtube.com/user/Rorycoopervids/videos

https://www.youtube.com/user/TheNASAchannel/videos

https://www.youtube.com/user/ericdubay77/videos

https://www.youtube.com/user/markksargent/videos

I nasza rodzima Olimpia która udowadnia płaską ziemię, i niestety wierzy
w biblijne bajki, może to jest to co mnie zniechęca do kontynuacji.
Jeżeli płaska ziemia jest faktem, to nie można tego mieszać z takimi mitami,wtedy osoby nie są dla mnie wiarygodne.

https://www.youtube.com/channel/UCKqGvbnRoKx29g0nghfb7-A/videos

https://www.youtube.com/channel/UCe7FBDnfm0-XOFIA0CXSrjg/videos

https://www.facebook.com/pages/Jezusnonstop/766237973399013?fref=nf

http://www.dailymotion.com/jezusnonstop

jdj...@terminal1.loc

> [...]

> kontynuacji. Jeżeli płaska ziemia jest faktem, to nie można tego
> mieszać z takimi mitami,wtedy osoby nie są dla mnie wiarygodne.

To z jakiego powodu woda w jeziorze ma krzywizne a nie jest plaska jak stol?
Zrobils ta probe?

ps To wlasnie rozwzali w "Bogach wojny" Kleina na Aergistalu :) Dlaczego
jest normalne ciazenie skoro nie mozna stwierdzic krzywizny obszaru
testowego typowymi metodami pomiarowymi (a pozniej jak to jest ze woda
sie nie wylewa na krawedzi obszaru, zreszta troche sie pozniej wylalo
jak jakis uczciwej wielkosci krazownik bojowy rabnal w zapore).

d4r3qomg

W dniu sobota, 28 lutego 2015 09:38:36 UTC+1 użytkownik jdj...@terminal1.loc napisał:

> To z jakiego powodu woda w jeziorze ma krzywizne a nie jest plaska jak stol?
> Zrobils ta probe?
Skąd wziąłeś tą krzywiznę, równie może to być złudzenie optyczne, może zależność od podłoża mające wpływ na tzw. grawitacje, ewentualnie wpływ księżyca.
Na zakrzywienia tafli wody mogą mieć wpływ również mega fale spiętrzające i obniżające poziom wody, minitsunami,przypływy,a wszystko to złudzenie.
Równie można stwierdzić ze góry i doliny to dowód że ziemia nie jest płaska.

jdj...@terminal1.loc

> Skąd wziąłeś tą krzywiznę, równie może to być złudzenie optyczne, może

Sam miales to sprawdzic a nie ogladac filmy.
Na tym wlasnie polega nauka. Ze kazdy moze przetestowac doswiadczenie
albo sprawdzic teorie.

> zależność od podłoża mające wpływ na tzw. grawitacje,

Dokladnie - to grawitacja i forma ciala ja wytwarzajaca (kula ziemska)
odpowiada za krzywize wody.

> ewentualnie wpływ księżyca.

Jakby ksiezyc wytwarzal jakas forme "odpychania grawitacyjnego" (bo tylko
takie wywola wypukla a nie wklesla krzywizne na Ziemi) to dawo by byl
skolonizowany i badany :)

Przelot ksiezyca zmniejsza krzywizne wody na Ziemi i ponoc mozna to
wykryc jakims odpowiednio czulym dedektorem laserowym ale to w domu
raczej trudne bedzie. Glownie ze wzgledu na brak stabilnosci podloza.

> Na zakrzywienia tafli wody mogą mieć wpływ również mega fale
> spiętrzające i obniżające poziom wody, minitsunami,przypływy,a
> wszystko to złudzenie.

Przyplywy to wlasnie przez ksiezyc sa. I nie maja nic wspolnego z
krzywizna. Gdzie Ty widziales taki normalny przyplyw czy tsunami na
jeziorze co ma pare kilometrow koniecznych do testu (w sensie
odpowiedniej, istotnej skali).

> Równie można stwierdzić ze góry i doliny to dowód że ziemia nie jest
> płaska.

Gory i doliny to niespecjalnie maja zwiazek z kulistoscia (moze poza
oddzialywaniem grawitacyjnym Ziemi jako takim ktore na takie a nie inne
gory pozwala).

Widziaem jeden z filmow, Wszystkie kontynenty byly na talerzu :) Jak to
jest ze wschod i zachod ksiezyca jest widziany o roznych godzinach w
roznych panstwach a nie o tej samej (jak w przypadku talerza bedzie :)
Utrzymanie sie na orbicie to pomijam zupelnie.

ps
Ty z ta plaska Ziemia to na serio?

Jakub A. Krzewicki

d4r3qomg wrote:

> [...]
> Jeżeli płaska ziemia jest faktem, to nie można tego mieszać z takimi
> mitami,wtedy osoby nie są dla mnie wiarygodne.

Może i dużo przemawia, ale skąd w takim razie noc polarna za Kołem Północnym
np w Tromsø albo na Svalbardzie? Przy płaskiej Ziemi Słońce nie zachodziłoby
tam przez cały rok, a tymczasem... przez kilka miesięcy znajduje się pod
horyzontem.

--
СВЕТ
МИР

jdj...@terminal1.loc

"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o...@gmail.com> writes:

> [...]
> tam przez cały rok, a tymczasem... przez kilka miesięcy znajduje się pod

Jeden z cudow, nic innego :))

Mozna tez zrobic probe gwizdniecia na CB pasmie / okolicach (tyle ze
potrzebna jest dobra propagacja, ze 100W PEP i przecietna
antena). Uslyszysz siebie jak fale okraza Ziemie dookola jak ma sie
szczescie. Teraz troche kiepsko, trzeba poczekac na nastepny cykl
sloneczny najlepiej.

Czytalem ze Towarzystwo Plaskiej Ziemi w Londynie przezylo wstrzas po
pulikacji zdjec satelitarnych kiedys tam dawno temu i zostalo u nich 2
czlonkow. Wczesniej to falszowali zdjecia lotnicze. Ponoc sa nawet
takie z dziura na biegunie (skad wylaza faszysci :)

Jakies odrodzenie glupoty przezywamy?

Bo naprawde nie ogarniam jak mozna serio pisac o plaskiej Ziemi.
Zamiast zrobic chociazby probe na jeziorze.

d4r3qomg

Dlatego poruszyłem kiedyś pewne tematy bo szukałem odpowiedzi, teraz to mam
to gdzieś, sam sobie wejdz po pas do wody i znajdź dowody hehe.

Jeżeli coś jest faktem to kiedyś sie ujawni , a ja nie mam zamiaru czegoś udowadniać skoro nie mam takich mozliwości . Jak by ten temat był warty świeczki
to bym kontynuował, dla mnie ziemia moze być trójkątem i nic to nie zmieni.

jdj...@terminal1.loc

> Dlatego poruszyłem kiedyś pewne tematy bo szukałem odpowiedzi, teraz to mam
> to gdzieś, sam sobie wejdz po pas do wody i znajdź dowody hehe.
O rany,

Wbijsz na brzegu tyczke wysoka tak by jakis konkretny znacznik byl na
wysokosci oczu jak stoisz wygodnie na lodce gotowej do podrozy w
wodzie. Odplywasz lodka na jezioro tak by jakos latwo ustalic odleglosc
i widziec ta tyczke ze znacznikiem. Jak odplniesz na 4-5 km to zobaczysz
sam wierzcholek znacznika a pozniej nic bo krzywizna wody przesloni
widok (trzba wybrac dzien bez fal najlepiej). Obliczsz jak daleko
jestes od tyczki, wysokosc tyczki i liczysz promien. Wzor sobie wyprowadz sam.

Z tego wynika ze woda jest wypukla a zatem (jako substancja w miare malo
scisliwa i przyjmujaca ksztalt naczyn w ktorych jest) podlegajaca
okreslonemu oddzialywaniu grawitacyjnemu ktore moze pochodzic wylacznie
(w przypadku naturalnym ) od kuli.

> [...]
> czegoś udowadniać skoro nie mam takich mozliwości . Jak by ten temat
> był warty świeczki to bym kontynuował, dla mnie ziemia moze być

Owszem zmieniloby i to mocno. Jakos trzba by zatrzymac atmosfere na
brzegach, wode tez, konstrukcja gruntu, wytrzymalosc, klimat itp.

Przeczytaj "Robota" Snerga, tam jest model co sie zowie :)

d4r3qomg

Powiem ci tyle że jesteś nieukiem, i każdy jest nieukiem kto twierdzi że proste jest krzywe.

kogut...@gmail.com

W dniu sobota, 28 lutego 2015 12:57:19 UTC+1 użytkownik jdj...@terminal1.loc napisał:
Ziemia jest wklęsła bo buty zużywają się na czubkach o obcasach. Kiedyś to nawet blaszki tam przybijali żeby na dłużej starczyły. Jak by Ziemia była kulą to łyżwy by nie były łukowate. Na wklęsłej muszą być takie bo by się czubkami zahaczały. Ziemia nie może być kulą bo na kuli nie da się potopu zrobić. Nie wierzysz to polej piłkę wodą. Cała woda ścieknie. Tylko na wklęsłej Ziemi potop był możliwy. Ziemia jest na dodatek kwadratowa. Bo na rogach anioły z trąbkami siedzą i trąbią.

jdj...@terminal1.loc

kogut...@gmail.com writes:

> [...]
> piłkę wodą. Cała woda ścieknie. Tylko na wklęsłej Ziemi potop był
> możliwy. Ziemia jest na dodatek kwadratowa. Bo na rogach anioły z

Wiessz ze zaczynasz mnie przekonywac.
Zwlaszcza potop dobrym argumentem jest.

Gienek

W dniu sobota, 28 lutego 2015 19:09:52 UTC+1 użytkownik jdj...@terminal1.loc napisał:

> [...]
> scisliwa i przyjmujaca ksztalt naczyn w ktorych jest) podlegajaca
> okreslonemu oddzialywaniu grawitacyjnemu ktore moze pochodzic wylacznie

A póbowałeś z lornetką, teleskopem ?

zdziwiony

> [...]
>
> To kilka wersetów biblijnych w których zawarta jest informacja o wyglądzie ziemi , taka wiedza była w czasach kiedy spisywano biblię. Jak widać jest to wielce odmienny obraz od tego czego nas nauczono. Dowody jakie przedstawia nam świat nauki na istnienie Antarktydy nie mogą nawet konkurować z opisami z biblii. Choć w biblii czytamy coś co równie jest tajemnicze , staromodne i nieaktualne czyli te opisy to w zwarciu z rzekomymi zdjęciami z kosmosu śmiało możemy je potraktować jako alternatywa. Zawsze możemy zadać sobie pytanie, czy dadzą nam kiedyś prawdziwe zdjęcia?. Ot znalazłem zdjęcie satelitarne Antarktydy :/ to na pewno jest prawdziwe.

Próbowałem zaobserwować Antarktydę z tych kamer iss. Troche dziwne bo w momentach gdy powinna być widoczna Antarktyda z tych kamer to albo zmienia się widok i pokazują obraz z innej kamery(tak że widać ocean albo g.) albo występuje problem z łącznością i wyskakuje komunikat na stronie nasa ze mają chwilowe problemy z łącznością... Ma ktokolwiek nagranie jak z iss widać albo księżyc albo antarktydę? Od jakiego czasu nasa transmituję widok z kamer? bo jeżeli nikomu nie udało się zaobserwować tych rzeczy a komentarze pochodzą nawet sprzed roku to jest bardzo dziwne...

Zenek Kapelinder

Jak chcesz zobaczyć jesli Ziemia jest płaska i na dodatek kwadratowa.na kuli nie da się potopu zrobić bo woda jak na piłce by się nie utrzymała.

d4r3qomg

> Próbowałem zaobserwować Antarktydę z tych kamer iss. Troche dziwne bo w momentach gdy powinna być widoczna Antarktyda z tych kamer to albo zmienia się widok i pokazują obraz z innej kamery(tak że widać ocean albo g.) albo występuje problem z łącznością i wyskakuje komunikat na stronie nasa ze mają chwilowe problemy z łącznością... Ma ktokolwiek nagranie jak z iss widać albo księżyc albo antarktydę? Od jakiego czasu nasa transmituję widok z kamer? bo jeżeli nikomu nie udało się zaobserwować tych rzeczy a komentarze pochodzą nawet sprzed roku to jest bardzo dziwne...

ByC może ten obraz z ISS to nie z Iss tylko z komputera,
faktem jest że coś tam lata w przestrzeni, tylko co?.
Ksieżyc też widać?
Płaska ziemia tez być nie może.
http://antynajda.manifo.com/odrzucenie

bronek...@gmail.com

użytkownik d4r3qomg napisał:

> Płaska ziemia tez być nie może.
> http://antynajda.manifo.com/odrzucenie

Ziemnia je wklęsła, so dowody:
https://www.youtube.com/watch?v=TYat43tBzrY

:)

Zenek Kapelinder

Dowodem na wkleslosc ziemi jest to jak zużywają się buty. Zużywają się na czubkach i obcasach. Jak by ziemia była płaska to zużywały by się równo a jak kula to na środku. Każdy może sprawdzić.

bronek...@gmail.com

użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> Dowodem na wkleslosc ziemi jest to jak zużywają się buty

Zapamiętam sobie, dobre!!!:)

andal

a zenek jest koniem na biegunach

d4r3qomg

> Ziemnia je wklęsła, so dowody:
> https://www.youtube.com/watch?v=TYat43tBzrY

A jakie tam dowody, to tylko szczenięce wybryki pseudonaukowca.
Jak się wymyśli ziemię kwadratową to i rysunki idzie dostosować,
a reszta powie ,amen.

Odnośnie trzech hipotez to najciekawsze żadna nie pasuje :)
każdej idzie coś przyszyć lub wyśmiać.
Czy może być jeszcze coś innego?

Była już:

Ziemia kula

Ziemia wklęsła

Ziemia płaska

Wszystkie trzy wzajemnie się wykluczają i posiadają jednakowe,
równomierne ,,dowody'' na ich prawdziwość.

Jest jeszcze ta tajemna hipoteza ale nikt jej nie odgadnie
bo jest prawdziwie tajemna.

Zenek Kapelinder

Trzy się wykluczają ale tylko w jednym przypadków woda wylatujaca z wanny w różnych miejscach będzie się kręciła w różne strony.

Andrzej Lawa

W dniu 12.11.2015 o 19:56, d4r3qomg pisze:

> [...]
>
> Ziemia płaska
>
> Wszystkie trzy wzajemnie się wykluczają i posiadają jednakowe,
> równomierne ,,dowody'' na ich prawdziwość.

Częściowo masz rację - wzajemnie się wykluczają. Jeśli zaś chodzi o
dowody, to niestety bredzisz - tylko kula (a właściwie: nieco
nieregularna elipsoida obrotowa) ma za sobą twarde, weryfikowalne i
zweryfikowane dowody.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

d4r3qomg

Zgadzam się i ja z tym co piszesz, jest tylko pewna kwestia
typu fotki z kosmosu. Przyczyna może być taka że tam nie byli
i nie widzieli ziemi jako kuli, mimo że jest kulą.
W takim wypadku należało je stworzyć, namalować itp.

jabberwo...@gmail.com

dostęp do Antarktydy jest praktycznie niemożliwy, podobnie jak przelot ponad tym kontynentem. Na mocy traktatu antarktycznego, zarówno jej obszar jak i przestrzeń powietrzna jest strzeżona przez siły zbrojne sygnatariuszy tego porozumienia. Tzw. zdjęcia z kosmosu to grafiki komputerowe lepszej lub gorszej jakości, podobnie jak zdjęcia Ziemi widzianej z odległości setek tysięcy kilometrów.

jabberwo...@gmail.com

chwilozof

<jabberwo...@gmail.com> wrote in message news:78a4d7cf-5647-4989...@googlegroups.com...
Oglądnij to wideo - niestety po angielsku
https://www.youtube.com/watch?v=PxXGcc5OdmA

Wszystkie satelity to balony! Wojskowe wywiady juz z 1925 roku to potwierdzają na 100%
Nikomu nie udało się przebić przez powłoke jonosfery - kosmos to kity.
Na Antarktydzie wypuszczają te balony aby usprawniać cała telekomunikację satelitarną
Poza tym jest tam strefa centralna do której nikomu nie można się zbliżyć na odległość mniejszą niż 400km
Google i wszystkie mapy pokazują po prostu mocno zniekształcone i zmodyfikowane obrazy.
Nie wiemy nic chyba że większa grupa cywili tam poleci

cwf

d4r3qomg

> [...]
> Na Antarktydzie wypuszczają te balony aby usprawniać cała telekomunikację satelitarną

Jakieś wytrzymałe te balony muszą być w przeciwieństwie do tych którymi
badają stratosferę. Im wyżej tym zwiększają swoja powierzchnię po czym
następuje boom.

> [...]
> Google i wszystkie mapy pokazują po prostu mocno zniekształcone i zmodyfikowane obrazy.
> Nie wiemy nic chyba że większa grupa cywili tam poleci

Jak tej grupie ktoś zafunduje czapki niewidki to może polecą.

alfabet...@gmail.com

co jest w tym najlepsze jeszcze tydzien temu tez sie smialem ze ziemia jest plaska nadal w to do konca nie wierze ale fakt ziemia jest plaska nie jak mi pokazuje nasa

alfabet...@gmail.com

wszystko co wiemy to naukowcy zadna zywa osoba nie zsotala dopuszczona do jakichkolwiek badan naukowcy to i tamto a ty wierzysz bo sam nie masz jak sprawdzic

Jakub A. Krzewicki

Kuku na muniu, może być wypukła albo wklęsła inaczej geometria się nie zgadza.
Zwykłe odległości w poziomie w linii prostej tzw. lotu ptaka na lądzie o tym
świadczą. Uszyj sobie płaską czapeczkę z wykroju do okrągłej mycki papy
Bergoglio. Inaczej nie idzie.

andal

aja bym mu polecil znalezc budde

z plaskim brzuchem ;-)

Jakub A. Krzewicki

Z szyciem czapeczki chodzi o topologię co do brzucha buddy to raczej nie jest
z materiału krawuieckiego i jeszcze trzeba określić , którego buddy, bo wiele
istnień osiągnęło ten poziom duchopwy i to z różnymi postaciami bebecha ;)

marek....@gmail.com

No zajebiste ;)

Kuba W

Do dzisiaj nie znalazłem nigdzie filmu z przelotem satelity nad Antarktydą. To na prawdę jest bardzo dziwne, zwłaszcza, że Mars jest obfotorgafowany z każdej strony. Zaczynam się zastanawiać o co tu chodzi? To nie jest normalne. Czemu nie mamy filmu z przelotu samolotu nad Antarktydą? Tłumaczenie jest bardzo dziwne: kiedyś rozbił się samolot z lotem turystycznym, to już nie latamy. Ile rozbiło się statków kosmicznych choćby z Nasa? I co przestali niby latać w kosmos? Przecież to bzdura największa na świecie. Coś jest na rzeczy. W necie nic nie ma.

Zenek Kapelinder

niedziela, 7 grudnia 2014 o 21:13:23 UTC+1 Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
>
> [ciach bełkot przedstawiciela Towarzystwa Płaskiej Ziemi]
>
> Ooo, nie wiedziałem że to oszołomstwo też już do Polski dotarło :)

W Polsce jesteśmy tradycjonalistami i wiemy bo są dowody że Ziemia jest wklęsła.

alojzy nieborak

Kuba W napisał(a):
> Coś jest na rzeczy. W necie nic nie ma.

Musi spisek. Pojedź i sam zbadaj sprawę.

Jeszcze jedna rzecz, biegun geograficzny jest w innym miejscu niż
biegun magnetyczny, tak że uważaj aby nie pobłądzić z tymi saniami:)