Czy moge sobie zatrzymac pociag?

ąćęłńóśźż

No bo tak, np. zupa za słona.
Skoro górnicy mogą?

J.F.

Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
>No bo tak, np. zupa za słona.
>Skoro górnicy mogą?

A skoro demonstranci moga zatrzymac samochody na drogach i ulicach, to
czemu nie pociag.

Tylko ... nie hamulcem bezpieczenstwa.

Choc w sumie ... moze to jest uzasadnione uzycie, skoro zupa byla za
słona :-)

J.

ąćęłńóśźż

Św.p. A. Lepper miał kilkanaście spraw karnych za zatrzymanie pociągów.

-----

Dawid Rutkowski

piątek, 7 stycznia 2022 o 11:10:05 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> Św.p. A. Lepper miał kilkanaście spraw karnych za zatrzymanie pociągów.

A nie bardziej za niszczenie mienia (np. wysypywanie zboża w wagonów)?
No i i kwestia podstawowa - bo sprawy sprawami, ale jakie miał za to wyroki?

Dawid Rutkowski

środa, 5 stycznia 2022 o 14:33:05 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> No bo tak, np. zupa za słona.
> Skoro górnicy mogą?

A te górnicy to go zatrzymali czy nie pozwolili mu wyjechać (ew. nawet załadować)?

ąćęłńóśźż

Najwyższy - był tak zaszczuty tymi sprawami, że nie wytrzymał psychicznie.
Załóżmy, że sądy nie szczuły lecz prokuratura: komu wówczas podlegała (nie pamiętam)?

-----

ąćęłńóśźż

Nadajesz się na papugę ;-).

-----

nadir

> A nie bardziej za niszczenie mienia (np. wysypywanie zboża w wagonów)?

Miał za wysypywanie, za unieruchomienie pociągów, za blokowanie przejść
granicznych, różne sprawy miał.

> No i i kwestia podstawowa - bo sprawy sprawami, ale jakie miał za to wyroki?

Z tego co pamiętam, to za żadną wyroku nie dostał, co nie wyklucza, że
jakiś inny aktywista Samoobrony się za niego podkładał.
Ale w czasach gdy Samoobrona wysypywała ziarno z wagonów jedna z osób
zaznajomiona z tematem i będąca blisko Samoobrony opowiadała mi ciekawą
sytuację, która miała miejsce czy to na sali sądowej czy na
przesłuchaniu w prokuraturze.
Otóż oskarżono Leppera/Samoobronę o wysypanie zboża z 2-3 wagonów na
jakiejś stacyjce. Na co Lepper, że to nie on i jego ludzie, że oni
owszem wysypali ziarno ale z przynajmniej 40 wagonów i za to jest gotowy
odsiedzieć, ale 2-3 wagony to jakaś drobnica i nikt go w to nie
wmanewruje. Problem był taki, że w papierach przewozowych było, że
importer ściągnął kilka wagonów zboża, a faktycznie było tego kilka razy
więcej, i to właśnie chciała nagłośnić Samoobrona.